Dat ziet er goed uit. Morgen ff maccenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Loontjah het volgende:
PFFF McKroket voor 1 euro MMAAAAAK ME GEK... morgen maccen dus
Mc Deluxe Junior
[afbeelding]
McTorino
De McTorino is een Italiaans getinte burger bestaande uit een Focaccia broodje met daarop een hamburger van 100% rundvlees, mozzarella kaas, sla en basilicum saus. De McTorino is als losse burger verkrijgbaar en natuurlijk ook in een Menu. Bovendien is er een geweldige aanbieding: 2 McTorino’s voor maar ¤ 4,50!
[afbeelding]
Wat voor broodje is het dan? aan die maanzaadjes te zien moet het hetzelfde broodje zijn als de qp maar het is dus gewoon een hamburger broodje??quote:Op maandag 13 februari 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
Alles was lekker, alleen de McDeluxeJr. voor ¤2 vond ik wat duur.
Bij een euroknaller van ¤2 verwacht ik een 'groot' broodje.
Hij is formaatje hamburger, alleen wat rijkelijker belegdquote:Op maandag 13 februari 2006 20:58 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Wat voor broodje is het dan? aan die maanzaadjes te zien moet het hetzelfde broodje zijn als de qp maar het is dus gewoon een hamburger broodje??
Dat wordt morgen een torino menutje en een juniordeluxe erbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is formaatje hamburger, alleen wat rijkelijker belegd
De Torino gaat bij mij ook weer op herhaling, en dan neem ik er gelijk 2 natuurlijk omquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een torino menutje en een juniordeluxe erbij.
Er wordt hetzelfde broodje gebruikt als bij de premium chicken. En het vlees is volgens mij hetzelfde als een quarterpounder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Riann het volgende:
Is de Torino net zo groot als de big tasty of meer alla quaterpounder??? Ennuh hoe duur is ie als je er eentje haalt?
Wat een luxequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:27 schreef MaLo het volgende:
Er wordt NU een big mac voor mij gehaald
Een gewone, ik ben maar een tenger meisje met een doorsnee eetlustquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:28 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat een luxe![]()
Een gewone Big Mac of een Big Big Mac?
IK ben jaloers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |