Eej droppe dat was al in guldens, beetje die mc prijzen omhoogschroevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?
En na een half uur heb je weer honger.
Doe mij maar de Burger King, meer vlees, minder geld en minder snel honger.
Ik kom alleen nog bij de mac voor de Mcnuggets kip met barbequesaus, die saus is super! weet iemand waar je die ook los kan kopen?
Of weet iemand het recept ervan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef jimjim1983 het volgende:
mijn gebeden zijn verhoord
![]()
komt dit ook in nederland?
Lezen is ook een kunst op zich hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
dat was vroeger ongeveer 10 gulden..hoe bedoel je schandalig te duur?
En na een half uur heb je weer honger.
Doe mij maar de Burger King, meer vlees, minder geld en minder snel honger.
Ik kom alleen nog bij de mac voor de Mcnuggets kip met barbequesaus, die saus is super! weet iemand waar je die ook los kan kopen?
Of weet iemand het recept ervan?
Ga ik even veranderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Rio het volgende:
De TT is overigens fout, weet niet of het al gezegd is. Het is McDonald's, niet Mac Donalds.
aaaaaaaaahhhh dat ziet er echt té lekker uit!quote:
Ja, dat is werkelijk het enige wat ik ooit bij de MAC op heb waarvan ik zei, ja das lekker! Verders is het toch echt BK wat ik eet (als ik burgers eet dan)quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Nonneke het volgende:
in Sommige plekken in Nederland hebben ze ook een bezorg MD's hoor![]()
oh? vertel! waar?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:00 schreef Nonneke het volgende:
in Sommige plekken in Nederland hebben ze ook een bezorg MD's hoor![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:11 schreef jubjub21 het volgende:
De chili chicken is terug!
Bij de MAC, 1 EURO![]()
![]()
ik heb al aardig wat porties frietjes besteld bij de mac en het is altijd de zelfde meuk, en zodra ik dat dienblad heb gekregen ga ik naar een tafeltje en dan ga ik eten, dus niet een kwartier wachtenquote:Op maandag 23 januari 2006 07:14 schreef ILCILA het volgende:
Als de friet te vroeg word gebakken (en dus te lang blijft staan) heb je inderdaad slappe flauwe friet die ontzettend ranzig is. Dit hoort gewoon niet en is een fout van het personeel (van de persoon aan de kassa die jou geholpen heeft, want die had daar op moeten letten)
maar.... (zoals altijd is er een maar)
Als jijzelf je friet 10 minuten op je dienblad laat liggen en dan bij ons komt zeuren dat de friet koud is kan je van mij ook de boom in.... (en er zijn er genoeg die dat proberen hoor)(terug komen dan)
nee,quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef kikoooooo het volgende:
Gadverdamme, die foto!
Je bent toch wel terug gegaan hoop ik?
ik gaf zelf aan dat ik te lui was daarvoorquote:Op maandag 23 januari 2006 13:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan had ik em meegenomen en aan een zwerver gegeven
Dat had ik al gezegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:13 schreef Rio het volgende:
De TT is overigens fout, weet niet of het al gezegd is. Het is McDonald's, niet Mac Donalds.
Mc Chicken of Nuggets of Fish filet keuze genoeg nog.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de prijs na was ik altijd groot fan van de Mac, na drie maanden in China is een mcdonalds vinden heerlijk. Maar nu kom ik er nog zelden omdat ik eigenlijk geen rundvlees of varkensvlees meer eet. Misschien maak ik nog wel eens een uitzondering want het was wel altijd lekker![]()
Weet ik, maar die vind ik nou net het minst bijzonderquote:Op maandag 23 januari 2006 13:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Mc Chicken of Nuggets of Fish filet keuze genoeg nog.
alsof er echt vlees word geserveerd bij de macquote:Op maandag 23 januari 2006 13:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de prijs na was ik altijd groot fan van de Mac, na drie maanden in China is een mcdonalds vinden heerlijk. Maar nu kom ik er nog zelden omdat ik eigenlijk geen rundvlees of varkensvlees meer eet. Misschien maak ik nog wel eens een uitzondering want het was wel altijd lekker![]()
ga halen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Essi22 het volgende:
heb wel zin in een quarterpounder man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |