ze zijn wel lekker opzich... maar zien er zo nasty uit...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
In nijmegen op het station komt er ook een, ik ben benieuwd hoe de burgers smaken![]()
als ik een zak patat koop. dan krijg ik meestal ook een zak patat.. of een frikadel.. of een kroket... ziet er meestal ook zo uit als op het plaatje...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef VikingGold het volgende:
Ken je 1 ding wat op het reclame plaatje er hetzelfde uitziet als in het echt?
Op het station zei ik alquote:
Met uitzondering van de Quaterpounder natuurlijk, de lekkerste burger die er is!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef grindtegel het volgende:
meestal zijn de burgerkingburgers (3x woordwaarde) beter te vreten dan die van de mac
uitzondering bevestigd de regel IMHO
Big Tasty!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Met uitzondering van de Quaterpounder natuurlijk, de lekkerste burger die er is!
Wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef Maikuuul het volgende:
Macdonalds pwnt toch veel harder
Heb jij nou je burger gewoon op dat tafeltje liggen ? damn
Ik laat hem altijd in dat bakje liggen waar hij in zit, ik pak hem eruit, neem een paar happen en leg hem terug in het doosje, weetje hoe smerig die tafeltjes zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat?![]()
Had jij dat broodje liever in je hol gevoeld ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |