Ja, hij was opzich best lekker, mits ik er niet rechtstreeks naar keek.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef furanku het volgende:
Heb je het wel gegeten?
quote:
Dat ligt aan de camera denk ik, of toch wel aan het broodje doordat al het vet erin is getrokkenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is ook totaal ander brood, of ligt dat aan de camera
Dacht ik ook... Van een mooi bord kan je niet eten ofzo... Maar als ie idd lekker is, zal ik hem binnenkort ook eens "scoren", je weet toch.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:43 schreef Nosh het volgende:
Ik zie vlees, spek en kaas, op een broodje.
Goed genoeg voor mij.
Welk CS?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef boyv het volgende:
Er is een nieuw stuk vreten in de aanbieding bij de Burger King op CS, dus ik denk laat ik dat eens uitproberen.
Maar ok, ik ben het wel gewend dat je niet die verrukkelijke burger krijgt zoals hij is afgebeeld, maar dit slaat echt alles.
Dit moet em zijn:
[afbeelding]
Dit kreeg ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn inschatting: gebakken op een tijdsduur die men hanteert voor gewone patty's (ja zo heten die dingen als het goed is) terwijl dit een QP (qua dikte iig dacht ik) patty is. En dus langer had gemoeten. Even terug naar de balie, krijg je een nieuwequote:Op zondag 22 januari 2006 23:21 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
ziehier iets van de Mac..
erger dan jou ding..
was gewoonweg iets mis mee..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |