Hehehe! Inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:26 schreef golfer het volgende:
Dat roepen ze in de voorsteden van Parijs ook al een week, die aanbieding.
Aan het shirt te zien Von Bommel!quote:
oh ik dacht in Parijs !!quote:
hellup....dan moeten we blussenquote:
Gisteren was het nog een echte vuurzee en inmiddels is het nog maar een binnenbrandjequote:
Scootertje pakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat fijn een stukje file-rijden....van Amersfoort naar Hoofddorp
A1-A9-A4.......zal vast wel weer vast staan
* scanner aan zet *quote:Op donderdag 10 november 2005 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Brand in mokum
brand in mokum
zie daarginder
zie daarginder
braaaand braaaand
braaaaand braaand
en daar is geen water
en daar is geen water
82X
Tuurlijk maar wel een lepeltje graag.quote:
Welke?quote:
Oke, lekker zolang het maar geen ontbijtkoek is.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef dndiek het volgende:
* geeft ook Bos81 een kop koffie en 2 koekjes (ook het koekje van tong
We zullen je dan ook maar niet midden in de voorstelling sms-en als Rob het huis verlaten moet?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef clauwheee het volgende:
Straks naar Veldhuis en Kemper. Mis ik BB-live
* dndiek pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, lekker zolang het maar geen ontbijtkoek is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek] pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zitten[/me]![]()
Dan pak ik 2 lange vingersquote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zitten![]()
je hebt een haakje weggehaald bij het quoten volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Waarom pakt ie em niet, hij is toch echt goed.
net te laat dusquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Om 1800 weer pokertoernooitje, dit keer niet vergeten
Jaaweell!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je dan ook maar niet midden in de voorstelling sms-en als Rob het huis verlaten moet?
Mail je nummer maar even naar golfer@fok.nlquote:
En weer een onschuldig meisje die in de tentakels van Golfert verstrikt raakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mail je nummer maar even naar golfer@fok.nl![]()
De tournooien vliegen je hier om de oren, best leuk.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Net op radio-1 een bericht dat het pokeren in Nederland steeds populairder wordt en dat er al mensen zijn die er hun beroep van hebben gemaakt. Zo is er eerdaags in Amsterdam een toernooi met als hoofdprijs 500.000 euro.
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
En weer een onschuldig meisje die in de tentakels van Golfert verstrikt raakt.
In Groningen schijnen er honderden studenten te zijn die er elke maand flink geld mee verdienen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Net op radio-1 een bericht dat het pokeren in Nederland steeds populairder wordt en dat er al mensen zijn die er hun beroep van hebben gemaakt. Zo is er eerdaags in Amsterdam een toernooi met als hoofdprijs 500.000 euro.
hoeveel deelnemers?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, was het beu en ben maar all in gegaan...
119e geworden
Hoi, leuk topic is het weer geworden.quote:
Die zie ik ook regelmatig voorbij komen op usenetquote:Op donderdag 10 november 2005 18:17 schreef popolon het volgende:
World Series of Poker is ook erg geinig.
"Met jou valt echt geen bakzijl te behalen"quote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoi, leuk topic is het weer geworden.
laatst een stuk in de nieuwe revu daarover. Gozer van 24 met een kapitale villa in Amsterdam en 3 ton op de bank, professioneel spelerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
net 7.500ste gewordenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, was het beu en ben maar all in gegaan...
119e geworden
Dat zou de wereld een stuk beter makenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.specialfarm.net/macgyver2008.html
Oud collega van me die wilde weer gaan studeren en betaalt zijn studie met toernooien en online spelenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatst een stuk in de nieuwe revu daarover. Gozer van 24 met een kapitale villa in Amsterdam en 3 ton op de bank, professioneel speler
er zijn veel mensen die er goede hobby van hebben gemaakt en een aardige groep mensen die er een heel behoorlijk inkomen mee verdienen
hm, probeerden die autodieven dat beeld misschien te rammenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
Zes meter hoog Boeddhabeeld naast A2 geplaatst
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iets van 80 uitvoerigen van Fools Gold om m'n HD staan
Zeer goed nummer inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef Arcee het volgende:
[..]Fools Gold
Dat nummer vind ik echt zo óngelooflijk goed. Elke noot, elk loopje, elke klank die erin zit is een ware streling voor m'n oren. Het nummer is 1 groot hoogtepunt en mag een waar oorgasme genoemd worden. Een van de meest perfecte nummers die ik ken en moeiteloos top 3 aller tijden voor mij.
Stone Roses, dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:31 schreef DeTolk het volgende:
ff downloaden dan maar.
Zeker, zeker. 1990 is 1 van mijn favo muziekjaren.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeer goed nummer inderdaadMooie tijd ook
inderdaad, één van de favo'squote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, zeker. 1990 is 1 van mijn favo muziekjaren.
Pistons kampioen, heel bijzonder dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
1990? Vind ik geen bijzonder jaar geloof ik.
Misschien zelfs wel dé favo: Wat zijn jouw favo muziekjaren?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, één van de favo's
*profiel checkt*quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
1990? Vind ik geen bijzonder jaar geloof ik.
Oh, jawel. Maar jaren zijn onlosmakelijk met de muziek die ik luisterde verbonden. De enkele nummers die ik later nog ontdekte kunnen onmogelijk nog met terugwerkende kracht een impact op een voorbij jaar hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Alsof dat wat uitmaakt Arcee, of koop jij nooit platen van voor je geboorte / naderhand?
Dat was '94.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Het enige wat ik me herinner uit 1990 is het WK in Amerika wat ik op de camping in Frankrijk keek. Branco.
Hehehe...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Arcee koopt alleen platen uit even jaren.
Owjaquote:
Okee, maar als ik in mijn collectie kijk zie ik niet veel platen uit 1990 en dat zegt toch veel.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar jaren zijn onlosmakelijk met de muziek die ik luisterde verbonden. De enkele nummers die ik later nog ontdekte kunnen onmogelijk nog met terugwerkende kracht een impact op een voorbij jaar hebben.
http://top40web.nl/jaarlijsten/jr1990.htmquote:Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar als ik in mijn collectie kijk zie ik niet veel platen uit 1990 en dat zegt toch veel.
popo heeft gelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Het enige wat ik me herinner uit 1990 is het WK in Amerika wat ik op de camping in Frankrijk keek. Branco.
Ah, dat verklaart al een hoop. Albums boeien mij helemaal niks. Ik ga uitsluitend voor losse nummers.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Dat zijn singles en die vind ik grotendeels vrij matig, Arcee. Ik denk in albums.
Waar?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:15 schreef Againzender het volgende:
Hm, weer een schietpartij in Amsterdam. Zal er weer een liquidatie zijn?
Kotterpad, ziet er niet goed uit hoor ik.quote:
Is dat buitenveldert?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kotterpad, ziet er niet goed uit hoor ik.
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:18 schreef borisz het volgende:
Nothing compares 2 u,
Mooi was die tijd(van de reclame van Giel Montange) van tellsell.
U can't touch this van MC hammer.
Paint it black - the Rolling stones die heb ik genoeg in de klas gezongen met muziek
I promised myself - Nick Kamen
quote:Enjoy the silence - Depeche mode
Kotterspad is idd Buitenveldert.quote:
Neeeeeee.quote:
yep, net ten zuiden van de A10 bij de Amstelveenseweg.quote:
Wat een kennis heb ik tochquote:Op donderdag 10 november 2005 20:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Kotterspad is idd Buitenveldert.
ik hoor dit via de scanner, is een kwartier geleden gebeurdquote:Op donderdag 10 november 2005 20:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat een kennis heb ik toch.
At5 of NWS zie ik overigens niets staan?
Meer een kijktip voor SCH:quote:
ik moet nog wat aanschaffen realiseer ik mij nuquote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Lekker jaartje 1990
-meesterlijk lijstje-
ik heb al die meuk, net als ONZ, ook niet in m'n AT staan.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef popolon het volgende:
Da's inderdaad een lekkere lijst tong.
Maar meteen ff BB, IDO en PUB uit m'n AT gerost, 't werd me iets te gortig.
erg rustig, wat meestal betekent dat het slachtoffer is overleden en de daders zijn ontkomenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:50 schreef JaWi het volgende:
Zo, net even mijn zus in nicaragua gesproken.
Hoe is het met de schietpartij?
anders post het hier ook ffquote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef popolon het volgende:
Da's inderdaad een lekkere lijst tong.
Maar meteen ff BB, IDO en PUB uit m'n AT gerost, 't werd me iets te gortig.
Holleeder?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
erg rustig, wat meestal betekent dat het slachtoffer is overleden en de daders zijn ontkomen
De daders zijn deze keer per fiets ontkomen. Lijkt ij ook verrweg het meest handige en onopvallende voertuig in Amsterdam.
Heeft die Roel wat met carnaval te maken danquote:
Als die tennist bij Amstelparkquote:
dan zal het ook wel en gestolen fiets zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
erg rustig, wat meestal betekent dat het slachtoffer is overleden en de daders zijn ontkomen
De daders zijn deze keer per fiets ontkomen. Lijkt ij ook verrweg het meest handige en onopvallende voertuig in Amsterdam.
Dat moet toch op de schop, dus ga je gangquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Morgen maar weer eens het Rembrandtplein bevuilen.
Dat weet ik dan net weer nietquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als die tennist bij Amstelpark
yep, ze zullen hem straks wel uitgebrand terugvindenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal het ook wel en gestolen fiets zijn
Geen probleemquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat moet toch op de schop, dus ga je gang
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft die Roel wat met carnaval te maken dan
niet dusquote:
Ik zie door de bomen 't bos niet meer, al die klonen in onze SportBar.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:07 schreef Superheld het volgende:
Hey, maar het programma van van der heuvel is er zo weer.
Nu weer een dooie!
de klonen zitten hier, in de Sportsbar komen allen de originelenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen 't bos niet meer, al die klonen in onze SportBar.
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de klonen zitten hier, in de Sportsbar komen allen de originelen
Ik vond het ook heel erg dat dat mens zo reageerde.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:19 schreef SCH het volgende:
Nou het zit dus zo: ik vind Rita Verdonk een verschrikkelijk naar en robotesk mens - twee dagen geleden staat ze met haar hypocriete kop zogenaamd meelevende teksten op de herdenking uit te braken en nu gooit ze weer keihard mensen het land uit "omdat ze niet meer nodig zijn voor het onderzoek".
Soms zou ik willen dat er een hel is.
Lijkt me bere-interessant maar mijn oogjes vallen al zo'n beetje dichtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel erg dat dat mens zo reageerde.
Kijk je straks even mee naar de Donderdagavond Docu op Ned1?
Veldhuis en Kemkers ofzoiets.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef rubbereend het volgende:
naar welke voorstelling is Clau?
Dat het buitenland er ook schande van spreekt, zou ik graag willen zien.quote:
Doen toch Acda en de Munnick na die Simon en Garfunkel nadoen die de Everly brothers nadoen ?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
oja dat was het, ben benieuwd hoe dat was, daar lijkt me nou helemaal niks aan
Het Vaticaan heeft de Nederlandse bisschoppen opgedragen te ageren tegen het beleid van Rita nav de schipholbrand.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat het buitenland er ook schande van spreekt, zou ik graag willen zien.
Kan niks vinden namelijk.
Veldhuis en Kemper, die zijn bekend van dat nummer 'Ik wou dat ik jou was'.quote:
Oh mij gowd. Da's nog erger dan Blöffquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veldhuis en Kemper, die zijn bekend van dat nummer 'Ik wou dat ik jou was'.
die Duitse Herder?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het Vaticaan heeft de Nederlandse bisschoppen opgedragen te ageren tegen het beleid van Rita nav de schipholbrand.
Als de Paus ons al rechts vindt![]()
En dat is nog maar heel summier en voorzichtig uitgedruktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Mag ik gewoon weer even zeggen dat ik Rita Verdonk een takke tering kanker tyfus trut vind?
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veldhuis en Kemper, die zijn bekend van dat nummer 'Ik wou dat ik jou was'.
ik zag wat borsthaar en ben gelijk verder gezaptquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Zit bij Barend en van Dorp de bloedmooie Femke heben ze Oudkerk die al een kwartier z'n heroïne-hoerenbezoek aan het goed praten is. Wat een dwaas
Bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barend & van Dorp & Mulder op Talpa 2005/2006 #2
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.
Groot bokser maar helaas.
het ging mij vooral om de beelden samen met Bushquote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.
Waarom lach je zo ?quote:
Vond 't eerder zielig.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ging mij vooral om de beelden samen met Bush
Ik heb Cassius Clay vanaf het moment dat ie Olympisch kampioen werd gevolgd en vond en vind hem nog steeds een arrogante kwal.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
Omdat ik het totaal niet met je eens ben.quote:
Dat was dus ver voor mijn tijdquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb Cassius Clay vanaf het moment dat ie Olympisch kampioen werd gevolgd en vond en vind hem nog steeds een arrogante kwal.
Kan mij nog goed de nachtelijke TV-uitzendingen van zijn gevechten herinneren, stond er speciaal om 4 uur voor op om hem te zien boksen tegen o.a. Foreman en Koopmans.
Was it his physical prowess, his social commentary, his clever, cocky rhymes? Or was it his post boxing, humanitarian endeavors? Maybe it's all of the above for many who have been inspired, uplifted, and touched by the greatest champion of all time, Muhammad Ali.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat ik het totaal niet met je eens ben.
Ok. Maar het blijft mijn sportman of all timequote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef popolon het volgende:
Da's heel mooi tong, maar gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde daarover.
Dat mag, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Maar het blijft mijn sportman of all time
Bemoei je er niet mee, tong en ik hebben ruzie ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:Popo en Tong nemen alvast een aanloopje naar de finale van [Tournament] Grootste Amerikaanse sporter, 2e ronde
Video loopt Golfertquote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
Docu is echt de moeite waard, Tong
Ruziequote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, tong en ik hebben ruzie ja.
ga slapen johquote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, tong en ik hebben ruzie ja.
Ik geniet ook. En daty naast die hoerenloperquote:
Ja zometeen, na het eten even liggen en tv kijken.quote:
je klinkt ouder dan golfer manquote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja zometeen, na het eten even liggen en tv kijken.
Oude kerel he?
welke docu?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
Docu is echt de moeite waard, Tong
Ze had eindelijk eens iets te melden?quote:
Ze heeft eindelijk de stront uit haar ogen gevist en omarmt nu liberale standpuntenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog heeft Femke mijn stem weer
ik was er wel als eerste bij hierquote:
he,bij jou is het al vrijdag, coolquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen![]()
Zo ik zit in Melbourne
koffie lekker.
de lag van eend is er niks bijquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Femke doet het inderdaad niet verkeerd
En Friesinger die kutvliegtuig zegt is ook erg grappg
en met die stem geilquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Femke doet het inderdaad niet verkeerd
En Friesinger die kutvliegtuig zegt is ook erg grappg
en ik was als eerste met de melding van die hele schietpartijquote:
En Sjimmie dan?quote:
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje, kijk snel in het PSV topic, transfer geructen
[..]
en met die stem geil
nog nieuws Eilanden?
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje, kijk snel in het PSV topic, transfer geructen
[..]
en met die stem geil
nog nieuws Eilanden?
Sorry ik heb hele verhaal gemist, maar als ik het zo lees heeft haar vader kanker??quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.
Nee, is plotseling erg ziek geworden en ligt op de intensive care. Vriendin is op stel en sprong naar Puerto Rico gevlogen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry ik heb hele verhaal gemist, maar als ik het zo lees heeft haar vader kanker??
Sterkte!
Oo oke... het klonk als kanker (haar uitval)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, is plotseling erg ziek geworden en ligt op de intensive care. Vriendin is op stel en sprong naar Puerto Rico gevlogen.
met je scannerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik was als eerste met de melding van die hele schietpartij
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.
ja heel eng en ajax wil ex PSV spelers gaan halenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Ziet er goed uit..
Het lijkt wel of PSV in de jeugd gaat investeren
Tja, zolang C2000 nog niet werkt houd ik de zaak gewoon in de gaten hierquote:
da's nie om te laggen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik lees net dat er brand was op schiphol...
Ik hobbel een beetje achter het nieuws aan volgens mij
En nu zie ik dat het op 27 okt is gebeurd
tssssss alsof er weleens wat gebeurt in Amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, zolang C2000 nog niet werkt houd ik de zaak gewoon in de gaten hier
Weltrusten lui
Ik lach ook niet omdat nieuws..quote:
dus dat zal binnenkort wel Sesamzaad wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
in Nijmegen komt de Sesamstraat te liggenknap verzonnen, het ligt in de nieuwe kruiden en specerijen buurt
dat snapte ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik lach ook niet omdat nieuws..
maar om het feit dat ik het nu pas lees..
quote:Ik ga trouwens weer
ff Melbourne verkennen
Slaap lekker iedereen
Trusteh Tong.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
Tong's video programmaopnamemodulestartenfinischknop is net bewerkt. Kan nu met een gerust hart naar bed.
Trusten hoolers.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef pascalheister het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/39804
misschien wat voor Blumchen d'r koude handen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
wat een man/wijf bij jensen zeg
Gevonden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Golfer, ze zoeken je; Hoeveel Golfers zitten er tussen de paupers hier op Fok ;)
waarschijnlijk wel, maar raar dat ze niet online komen. Gaan ze slapen zonder fok, dat doen ze anders nooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
Zouden Noca en Clauw(n)tjeal veilig thuis gekomen zijn?
ze missen hun voorspel zo hequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
waarschijnlijk wel, maar raar dat ze niet online komen. Gaan ze slapen zonder fok, dat doen ze anders nooit
je vergeet de roosvizeeeee, die hoort ook bij het voorspelquote:
met krullenquote:
Ze sms-te eerder ook dat ze wat problemen met de Internet-verbinding hadden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
waarschijnlijk wel, maar raar dat ze niet online komen. Gaan ze slapen zonder fok, dat doen ze anders nooit
dat wou ik ook net zeggen, internet werkt ook niet optimaal bij hunquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze sms-te eerder ook dat ze wat problemen met de Internet-verbinding hadden.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
Haar shirtje zakt van d'r linker schouder, nu die andere nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |