het ging mij vooral om de beelden samen met Bushquote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.
Groot bokser maar helaas.
Waarom lach je zo ?quote:
Vond 't eerder zielig.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het ging mij vooral om de beelden samen met Bush
Ik heb Cassius Clay vanaf het moment dat ie Olympisch kampioen werd gevolgd en vond en vind hem nog steeds een arrogante kwal.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.
Groot bokser maar helaas.
Omdat ik het totaal niet met je eens ben.quote:
Dat was dus ver voor mijn tijdquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb Cassius Clay vanaf het moment dat ie Olympisch kampioen werd gevolgd en vond en vind hem nog steeds een arrogante kwal.
Kan mij nog goed de nachtelijke TV-uitzendingen van zijn gevechten herinneren, stond er speciaal om 4 uur voor op om hem te zien boksen tegen o.a. Foreman en Koopmans.
Was it his physical prowess, his social commentary, his clever, cocky rhymes? Or was it his post boxing, humanitarian endeavors? Maybe it's all of the above for many who have been inspired, uplifted, and touched by the greatest champion of all time, Muhammad Ali.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat ik het totaal niet met je eens ben.
Ok. Maar het blijft mijn sportman of all timequote:Op donderdag 10 november 2005 23:22 schreef popolon het volgende:
Da's heel mooi tong, maar gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde daarover.
Dat mag, voor deze ene keer.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Maar het blijft mijn sportman of all time
Bemoei je er niet mee, tong en ik hebben ruzie ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:Popo en Tong nemen alvast een aanloopje naar de finale van [Tournament] Grootste Amerikaanse sporter, 2e ronde
Video loopt Golfertquote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
Docu is echt de moeite waard, Tong
Ruziequote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, tong en ik hebben ruzie ja.
ga slapen johquote:Op donderdag 10 november 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, tong en ik hebben ruzie ja.
Ik geniet ook. En daty naast die hoerenloperquote:
Ja zometeen, na het eten even liggen en tv kijken.quote:
je klinkt ouder dan golfer manquote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja zometeen, na het eten even liggen en tv kijken.
Oude kerel he?
welke docu?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
Docu is echt de moeite waard, Tong
Ze had eindelijk eens iets te melden?quote:
Ze heeft eindelijk de stront uit haar ogen gevist en omarmt nu liberale standpuntenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
vooralsnog heeft Femke mijn stem weer
ik was er wel als eerste bij hierquote:
he,bij jou is het al vrijdag, coolquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen![]()
Zo ik zit in Melbourne
koffie lekker.
de lag van eend is er niks bijquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Femke doet het inderdaad niet verkeerd
En Friesinger die kutvliegtuig zegt is ook erg grappg
en met die stem geilquote:Op donderdag 10 november 2005 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Femke doet het inderdaad niet verkeerd
En Friesinger die kutvliegtuig zegt is ook erg grappg
en ik was als eerste met de melding van die hele schietpartijquote:
En Sjimmie dan?quote:
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje, kijk snel in het PSV topic, transfer geructen
[..]
en met die stem geil
nog nieuws Eilanden?
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje, kijk snel in het PSV topic, transfer geructen
[..]
en met die stem geil
nog nieuws Eilanden?
Sorry ik heb hele verhaal gemist, maar als ik het zo lees heeft haar vader kanker??quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.
Nee, is plotseling erg ziek geworden en ligt op de intensive care. Vriendin is op stel en sprong naar Puerto Rico gevlogen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry ik heb hele verhaal gemist, maar als ik het zo lees heeft haar vader kanker??
Sterkte!
Oo oke... het klonk als kanker (haar uitval)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, is plotseling erg ziek geworden en ligt op de intensive care. Vriendin is op stel en sprong naar Puerto Rico gevlogen.
met je scannerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik was als eerste met de melding van die hele schietpartij
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.
ja heel eng en ajax wil ex PSV spelers gaan halenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Ziet er goed uit..
Het lijkt wel of PSV in de jeugd gaat investeren
Tja, zolang C2000 nog niet werkt houd ik de zaak gewoon in de gaten hierquote:
da's nie om te laggen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik lees net dat er brand was op schiphol...
Ik hobbel een beetje achter het nieuws aan volgens mij
En nu zie ik dat het op 27 okt is gebeurd
tssssss alsof er weleens wat gebeurt in Amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, zolang C2000 nog niet werkt houd ik de zaak gewoon in de gaten hier
Weltrusten lui
Ik lach ook niet omdat nieuws..quote:
dus dat zal binnenkort wel Sesamzaad wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
in Nijmegen komt de Sesamstraat te liggenknap verzonnen, het ligt in de nieuwe kruiden en specerijen buurt
dat snapte ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik lach ook niet omdat nieuws..
maar om het feit dat ik het nu pas lees..
quote:Ik ga trouwens weer
ff Melbourne verkennen
Slaap lekker iedereen
Trusteh Tong.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
Tong's video programmaopnamemodulestartenfinischknop is net bewerkt. Kan nu met een gerust hart naar bed.
Trusten hoolers.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:18 schreef pascalheister het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/39804
misschien wat voor Blumchen d'r koude handen
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef pascalheister het volgende:
wat een man/wijf bij jensen zeg
Gevonden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Golfer, ze zoeken je; Hoeveel Golfers zitten er tussen de paupers hier op Fok ;)
waarschijnlijk wel, maar raar dat ze niet online komen. Gaan ze slapen zonder fok, dat doen ze anders nooitquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:41 schreef golfer het volgende:
Zouden Noca en Clauw(n)tjeal veilig thuis gekomen zijn?
ze missen hun voorspel zo hequote:Op vrijdag 11 november 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
waarschijnlijk wel, maar raar dat ze niet online komen. Gaan ze slapen zonder fok, dat doen ze anders nooit
je vergeet de roosvizeeeee, die hoort ook bij het voorspelquote:
met krullenquote:
Ze sms-te eerder ook dat ze wat problemen met de Internet-verbinding hadden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
waarschijnlijk wel, maar raar dat ze niet online komen. Gaan ze slapen zonder fok, dat doen ze anders nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |