Dat het buitenland er ook schande van spreekt, zou ik graag willen zien.quote:
Doen toch Acda en de Munnick na die Simon en Garfunkel nadoen die de Everly brothers nadoen ?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:34 schreef rubbereend het volgende:
oja dat was het, ben benieuwd hoe dat was, daar lijkt me nou helemaal niks aan
Het Vaticaan heeft de Nederlandse bisschoppen opgedragen te ageren tegen het beleid van Rita nav de schipholbrand.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat het buitenland er ook schande van spreekt, zou ik graag willen zien.
Kan niks vinden namelijk.
Veldhuis en Kemper, die zijn bekend van dat nummer 'Ik wou dat ik jou was'.quote:
Oh mij gowd. Da's nog erger dan Blöffquote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veldhuis en Kemper, die zijn bekend van dat nummer 'Ik wou dat ik jou was'.
die Duitse Herder?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het Vaticaan heeft de Nederlandse bisschoppen opgedragen te ageren tegen het beleid van Rita nav de schipholbrand.
Als de Paus ons al rechts vindt![]()
En dat is nog maar heel summier en voorzichtig uitgedruktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Mag ik gewoon weer even zeggen dat ik Rita Verdonk een takke tering kanker tyfus trut vind?
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veldhuis en Kemper, die zijn bekend van dat nummer 'Ik wou dat ik jou was'.
ik zag wat borsthaar en ben gelijk verder gezaptquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
Zit bij Barend en van Dorp de bloedmooie Femke heben ze Oudkerk die al een kwartier z'n heroïne-hoerenbezoek aan het goed praten is. Wat een dwaas
Bedanktquote:Op donderdag 10 november 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Barend & van Dorp & Mulder op Talpa 2005/2006 #2
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Is (was) eigenlijk een hele vervelende arrogante man, heb veel over 'm gezien op ESPN classic en heb een heel andere mening nu over hem.
Groot bokser maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |