en ik was als eerste met de melding van die hele schietpartijquote:
En Sjimmie dan?quote:
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje, kijk snel in het PSV topic, transfer geructen
[..]
en met die stem geil
nog nieuws Eilanden?
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:Appelsientje, kijk snel in het PSV topic, transfer geructen
[..]
en met die stem geil
nog nieuws Eilanden?
Sorry ik heb hele verhaal gemist, maar als ik het zo lees heeft haar vader kanker??quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.
Nee, is plotseling erg ziek geworden en ligt op de intensive care. Vriendin is op stel en sprong naar Puerto Rico gevlogen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry ik heb hele verhaal gemist, maar als ik het zo lees heeft haar vader kanker??
Sterkte!
Oo oke... het klonk als kanker (haar uitval)quote:Op donderdag 10 november 2005 23:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, is plotseling erg ziek geworden en ligt op de intensive care. Vriendin is op stel en sprong naar Puerto Rico gevlogen.
met je scannerquote:Op donderdag 10 november 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ik was als eerste met de melding van die hele schietpartij
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vriendin heeft vandaag voor het eerst haar vader gezien en ze vertelde me dat ze erg geschrokken is. De man die ze daar zag liggen leek in niets op de vader die ze zag de laatste keer dat ze daar was. Veel gewicht verloren, veel haar verloren, ziet er veel zwakker uit. Later vandaag zal ze een gesprek hebben met de behandelend arts in het ziekenhuis.
ja heel eng en ajax wil ex PSV spelers gaan halenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Ziet er goed uit..
Het lijkt wel of PSV in de jeugd gaat investeren
Tja, zolang C2000 nog niet werkt houd ik de zaak gewoon in de gaten hierquote:
da's nie om te laggen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik lees net dat er brand was op schiphol...
Ik hobbel een beetje achter het nieuws aan volgens mij
En nu zie ik dat het op 27 okt is gebeurd
tssssss alsof er weleens wat gebeurt in Amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, zolang C2000 nog niet werkt houd ik de zaak gewoon in de gaten hier
Weltrusten lui
Ik lach ook niet omdat nieuws..quote:
dus dat zal binnenkort wel Sesamzaad wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
in Nijmegen komt de Sesamstraat te liggenknap verzonnen, het ligt in de nieuwe kruiden en specerijen buurt
dat snapte ik ook nog welquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik lach ook niet omdat nieuws..
maar om het feit dat ik het nu pas lees..
quote:Ik ga trouwens weer
ff Melbourne verkennen
Slaap lekker iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |