erg rustig, wat meestal betekent dat het slachtoffer is overleden en de daders zijn ontkomenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:50 schreef JaWi het volgende:
Zo, net even mijn zus in nicaragua gesproken.
Hoe is het met de schietpartij?
anders post het hier ook ffquote:Op donderdag 10 november 2005 20:44 schreef popolon het volgende:
Da's inderdaad een lekkere lijst tong.
Maar meteen ff BB, IDO en PUB uit m'n AT gerost, 't werd me iets te gortig.
Holleeder?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
erg rustig, wat meestal betekent dat het slachtoffer is overleden en de daders zijn ontkomen
De daders zijn deze keer per fiets ontkomen. Lijkt ij ook verrweg het meest handige en onopvallende voertuig in Amsterdam.
Heeft die Roel wat met carnaval te maken danquote:
Als die tennist bij Amstelparkquote:
dan zal het ook wel en gestolen fiets zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 20:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
erg rustig, wat meestal betekent dat het slachtoffer is overleden en de daders zijn ontkomen
De daders zijn deze keer per fiets ontkomen. Lijkt ij ook verrweg het meest handige en onopvallende voertuig in Amsterdam.
Dat moet toch op de schop, dus ga je gangquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef JaWi het volgende:
Morgen maar weer eens het Rembrandtplein bevuilen.
Dat weet ik dan net weer nietquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als die tennist bij Amstelpark
yep, ze zullen hem straks wel uitgebrand terugvindenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zal het ook wel en gestolen fiets zijn
Geen probleemquote:Op donderdag 10 november 2005 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat moet toch op de schop, dus ga je gang
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft die Roel wat met carnaval te maken dan
niet dusquote:
Ik zie door de bomen 't bos niet meer, al die klonen in onze SportBar.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:07 schreef Superheld het volgende:
Hey, maar het programma van van der heuvel is er zo weer.
Nu weer een dooie!
de klonen zitten hier, in de Sportsbar komen allen de originelenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zie door de bomen 't bos niet meer, al die klonen in onze SportBar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |