Hehehe! Inderdaad!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:26 schreef golfer het volgende:
Dat roepen ze in de voorsteden van Parijs ook al een week, die aanbieding.
Aan het shirt te zien Von Bommel!quote:
oh ik dacht in Parijs !!quote:
hellup....dan moeten we blussenquote:
Gisteren was het nog een echte vuurzee en inmiddels is het nog maar een binnenbrandjequote:
Scootertje pakkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat fijn een stukje file-rijden....van Amersfoort naar Hoofddorp
A1-A9-A4.......zal vast wel weer vast staan
* scanner aan zet *quote:Op donderdag 10 november 2005 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Brand in mokum
brand in mokum
zie daarginder
zie daarginder
braaaand braaaand
braaaaand braaand
en daar is geen water
en daar is geen water
82X
Tuurlijk maar wel een lepeltje graag.quote:
Welke?quote:
Oke, lekker zolang het maar geen ontbijtkoek is.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef dndiek het volgende:
* geeft ook Bos81 een kop koffie en 2 koekjes (ook het koekje van tong
We zullen je dan ook maar niet midden in de voorstelling sms-en als Rob het huis verlaten moet?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef clauwheee het volgende:
Straks naar Veldhuis en Kemper. Mis ik BB-live
* dndiek pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, lekker zolang het maar geen ontbijtkoek is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek] pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zitten[/me]![]()
Dan pak ik 2 lange vingersquote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zitten![]()
je hebt een haakje weggehaald bij het quoten volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Waarom pakt ie em niet, hij is toch echt goed.
net te laat dusquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Om 1800 weer pokertoernooitje, dit keer niet vergeten
Jaaweell!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je dan ook maar niet midden in de voorstelling sms-en als Rob het huis verlaten moet?
Mail je nummer maar even naar golfer@fok.nlquote:
En weer een onschuldig meisje die in de tentakels van Golfert verstrikt raakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mail je nummer maar even naar golfer@fok.nl![]()
De tournooien vliegen je hier om de oren, best leuk.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Net op radio-1 een bericht dat het pokeren in Nederland steeds populairder wordt en dat er al mensen zijn die er hun beroep van hebben gemaakt. Zo is er eerdaags in Amsterdam een toernooi met als hoofdprijs 500.000 euro.
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
En weer een onschuldig meisje die in de tentakels van Golfert verstrikt raakt.
In Groningen schijnen er honderden studenten te zijn die er elke maand flink geld mee verdienen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
Net op radio-1 een bericht dat het pokeren in Nederland steeds populairder wordt en dat er al mensen zijn die er hun beroep van hebben gemaakt. Zo is er eerdaags in Amsterdam een toernooi met als hoofdprijs 500.000 euro.
hoeveel deelnemers?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, was het beu en ben maar all in gegaan...
119e geworden
Hoi, leuk topic is het weer geworden.quote:
Die zie ik ook regelmatig voorbij komen op usenetquote:Op donderdag 10 november 2005 18:17 schreef popolon het volgende:
World Series of Poker is ook erg geinig.
"Met jou valt echt geen bakzijl te behalen"quote:Op donderdag 10 november 2005 18:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoi, leuk topic is het weer geworden.
laatst een stuk in de nieuwe revu daarover. Gozer van 24 met een kapitale villa in Amsterdam en 3 ton op de bank, professioneel spelerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
net 7.500ste gewordenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, was het beu en ben maar all in gegaan...
119e geworden
Dat zou de wereld een stuk beter makenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
http://www.specialfarm.net/macgyver2008.html
Oud collega van me die wilde weer gaan studeren en betaalt zijn studie met toernooien en online spelenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
laatst een stuk in de nieuwe revu daarover. Gozer van 24 met een kapitale villa in Amsterdam en 3 ton op de bank, professioneel speler
er zijn veel mensen die er goede hobby van hebben gemaakt en een aardige groep mensen die er een heel behoorlijk inkomen mee verdienen
hm, probeerden die autodieven dat beeld misschien te rammenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
Zes meter hoog Boeddhabeeld naast A2 geplaatst
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iets van 80 uitvoerigen van Fools Gold om m'n HD staan
Zeer goed nummer inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef Arcee het volgende:
[..]Fools Gold
Dat nummer vind ik echt zo óngelooflijk goed. Elke noot, elk loopje, elke klank die erin zit is een ware streling voor m'n oren. Het nummer is 1 groot hoogtepunt en mag een waar oorgasme genoemd worden. Een van de meest perfecte nummers die ik ken en moeiteloos top 3 aller tijden voor mij.
Stone Roses, dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:31 schreef DeTolk het volgende:
ff downloaden dan maar.
Zeker, zeker. 1990 is 1 van mijn favo muziekjaren.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zeer goed nummer inderdaadMooie tijd ook
inderdaad, één van de favo'squote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker, zeker. 1990 is 1 van mijn favo muziekjaren.
Pistons kampioen, heel bijzonder dus.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
1990? Vind ik geen bijzonder jaar geloof ik.
Misschien zelfs wel dé favo: Wat zijn jouw favo muziekjaren?quote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, één van de favo's
*profiel checkt*quote:Op donderdag 10 november 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
1990? Vind ik geen bijzonder jaar geloof ik.
Oh, jawel. Maar jaren zijn onlosmakelijk met de muziek die ik luisterde verbonden. De enkele nummers die ik later nog ontdekte kunnen onmogelijk nog met terugwerkende kracht een impact op een voorbij jaar hebben.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Alsof dat wat uitmaakt Arcee, of koop jij nooit platen van voor je geboorte / naderhand?
Dat was '94.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Het enige wat ik me herinner uit 1990 is het WK in Amerika wat ik op de camping in Frankrijk keek. Branco.
Hehehe...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:04 schreef tong80 het volgende:
Arcee koopt alleen platen uit even jaren.
Owjaquote:
Okee, maar als ik in mijn collectie kijk zie ik niet veel platen uit 1990 en dat zegt toch veel.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, jawel. Maar jaren zijn onlosmakelijk met de muziek die ik luisterde verbonden. De enkele nummers die ik later nog ontdekte kunnen onmogelijk nog met terugwerkende kracht een impact op een voorbij jaar hebben.
http://top40web.nl/jaarlijsten/jr1990.htmquote:Op donderdag 10 november 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, maar als ik in mijn collectie kijk zie ik niet veel platen uit 1990 en dat zegt toch veel.
popo heeft gelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 20:06 schreef Ambrosius het volgende:
Het enige wat ik me herinner uit 1990 is het WK in Amerika wat ik op de camping in Frankrijk keek. Branco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |