Welke?quote:
Oke, lekker zolang het maar geen ontbijtkoek is.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef dndiek het volgende:
* geeft ook Bos81 een kop koffie en 2 koekjes (ook het koekje van tong
We zullen je dan ook maar niet midden in de voorstelling sms-en als Rob het huis verlaten moet?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:29 schreef clauwheee het volgende:
Straks naar Veldhuis en Kemper. Mis ik BB-live
* dndiek pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zittenquote:Op donderdag 10 november 2005 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke, lekker zolang het maar geen ontbijtkoek is.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek] pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zitten[/me]![]()
Dan pak ik 2 lange vingersquote:Op donderdag 10 november 2005 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek pakt de koekjestrommel en ziet dat er lange vingers en donkerbruintjes in de trommel zitten![]()
je hebt een haakje weggehaald bij het quoten volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
Waarom pakt ie em niet, hij is toch echt goed.
net te laat dusquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Om 1800 weer pokertoernooitje, dit keer niet vergeten
Jaaweell!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen je dan ook maar niet midden in de voorstelling sms-en als Rob het huis verlaten moet?
Mail je nummer maar even naar golfer@fok.nlquote:
En weer een onschuldig meisje die in de tentakels van Golfert verstrikt raakt.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Mail je nummer maar even naar golfer@fok.nl![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |