Jep, Ajax speelt zometeen weer he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey, daar is Suijk ook weer even.
Is dat belangrijk?quote:
Ik hou van jequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iets van 80 uitvoerigen van Fools Gold om m'n HD staan
Van hun concert ben ik nog steeds doof.quote:En ik weet niet of mensen hier nog deMagic Friends
van Radio 3 herinneren, daar zat in de tune altijd een sample van Carter USM.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
Het intro van Love spreads van de Stone Roses blijft een van de mooiste ooit, briljant gitaartje.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Is Kady voor Feyenoord??
Carter is geweldig.Ik ben iets ouder dan jij dus groot geworden met the Clash Stiff Litle Fingers Undertones The Jam Sham 69. Heb je daar iets mee of ben je nooit teruggegaan in de tijd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iets van 80 uitvoerigen van Fools Gold om m'n HD staan
En ik weet niet of mensen hier nog deMagic Friends
van Radio 3 herinneren, daar zat in de tune altijd een sample van Carter USM.
Is m'n favo Carter USM nummer, heeeeeeerlijk, draai hem ook altijd meerdere keren achter elkaar.quote:In a bar Johnny drinks
Johnny drinks Johnnie Walker
Till he runs up a bill he can't pay
He's drinking to the memory
Of a prince in a pauper's grave
And it's go Johnny go
Where the bruises don't show
In the church yard wherre the nervous get wrecked
And turn off your wireless
For two minutes of silence
Cough up and pay your respects
And go to the park
Where vicars and tarts
Prey for their tormented souls
By the American graffiti
>From Elephant and Castle
In Ford Capri Orange
And Volkswagen yellow and gold
Johnny drinks, Johnny drinks,
Johnny drinks Johnnie Walker
Till he runs up a bill
The Pope couldn't pay
Cockles his muscles alive alive 'o
Smashes his bottles of unholy water
And it's go Johnny, go Johnny go, go, go
Back to the churchyard
Where day out and day in
Those original sinners
Are religiously praying
And where there was muck
There's a brass band that's playing
Playing to the memory
Of a prince in a pauper's grave
Wat heb jij ineens met Feyenoord dan? Of is je vrouw voor Feye?quote:
Ja heb ik ook, zeker de Clash en Stiff Little Fingers, maar toch, 80-90 Manchester sound blijft m'n favo periode/stroming.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Carter is geweldig.Ik ben iets ouder dan jij dus groot geworden met the Clash Stiff Litle Fingers Undertones The Jam Sham 69. Heb je daar iets mee of ben je nooit teruggegaan in de tijd ?
Yup.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met Feyenoord dan? Of is je vrouw voor Feye?
Absurd dat the stone Roses problemen kregen in 88 met hun maatschappij. Die hadden de wereld kunnen veroveren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, zeker de Clash en Stiff Little Fingers, maar toch, 80-90 Manchester sound blijft m'n favo periode/stroming.
Ik zou het maar even doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Voor rubber :
Messen: voorkeur?
Zal ik in bad gaan of zal ik niet in bad gaan thats the vraag
Gelukkig is dat niet gebeurd zeg, moet er niet aan denken: Stone Roses populairste band.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat the stone Roses problemen kregen in 88 met hun maatschappij. Die hadden de wereld kunnen veroveren.
Ja het werd Take That gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet gebeurd zeg, moet er niet aan denken: Stone Roses populairste band.
Krijg je dat 'Live' effect.
Moet je eens "New Dawn Fades" van Joy Division dowloaden, wachten tot de buren weg zijn en de versterker vol open draaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
Mij zeggen die namen van die bandjes uit de film Party People dus helemaal niets.![]()
Throwing copper was nog te doen, de rotzooi die daarna kwam was erg moeilijk te verteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Daar hielp een zeer beroerde tweede plaat ook erg aan mee Popo.
Van Stone Roses, niet Live.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Throwing copper was nog te doen, de rotzooi die daarna kwam was erg moeilijk te verteren.
Ziet er goed uit Dig.
Turns into Stone was goed.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet je eens "New Dawn Fades" van Joy Division dowloaden, wachten tot de buren weg zijn en de versterker vol open draaien
Die ken ik eigenlijk neit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Sja het hoogtepunt was kort van de Stone Roses.
Maar gelukkig brengt Ian Brown al een paar jaar platen uit, en dat zijn ook juweeltjes.
Gecensureerde versiequote:F.E.A.R Lyrics
For each a road
For everyman a religion
Find everybody and rule
F*** everything and rumble
Forget everything and remember
For everything a reason
Forgive everybody and remember
For each a road
For everyman a religion
Face everybody and rule
F*** everything and rumble
Forget everything and remember
For everything a reason
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
F.E.A.R. (You got the fear)
Finding eternity arouses reactions
Freeing excellence affects reality
Fallen empires are ruling
Find earth and reap
Fantastic expectations
Amazing revelations
Final execution and resurrection
Free expression as revolution
Finding everything and realizing
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
(Fantastic expectations
Amazing revelations
Finding everyone and reuniting
For everything a reason)
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wie dat is.
Desmond Dekker?
Deze lult je de oren van het hoofd hoor, hij is niet vies van een beetje herhaling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef popolon het volgende:
Als ie dat niks aan vindt laat ie het wel weten, een beetje autist neemt geen blad voor de mond.
Ik heb er geen een.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Ben wel al een paar keer wezen schieten op deschietbaan
Mag dat wel?
Maar schieten is juist zo leuk, op de schietbaan dan.quote:
Als je je handjes maar wast dan na afloop. Ach, ik speelde vroeger met een groepje dienstweigeraars altijd heel fanatiek Risk en we vochten heel wat oorlogen uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar schieten is juist zo leuk, op de schietbaan dan.
Als het jou innerlijke vrede geeft en je je vrouw minder slaat dan is het misschien wel nuttig. Verder wel lief doen in wapentopics tegen mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef popolon het volgende:
Dank je
Ik beloof dat ik de kleiduifjes goed zal verzorgen nadat ik ze heb neergeschoten.
M'n vrouw slaat mij eerder in elkaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het jou innerlijke vrede geeft en je je vrouw minder slaat dan is het misschien wel nuttig. Verder wel lief doen in wapentopics tegen mij![]()
Ze is toch geen Republikeinse?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
M'n vrouw slaat mij eerder in elkaar.
Danny Blind ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit t theater, Kees Torn was erg leuk
Was leuk ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Louis van Gaal bij Raymann -![]()
Hij is ineens ontwapenend sympa
Hemeltje lief zeg.quote:
* SCH houdt meteen van d'rquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Hemeltje lief zeg.
Ze is misschien nog linkser dan jij.
quote:
Dat is hij al sinds z'n terugkeer in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Louis van Gaal bij Raymann -![]()
Hij is ineens ontwapenend sympa
wa motje?quote:
hey popo hoe krijg je die avatar boven in de adresbalk bij het adres (bij jou homepage)?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
Alles komt goed.
SCH, als de auto van je vrouw er zo uitziet is ze zeker geen republikein.
Gekke vrouwen ook altijd.
thanks heb er ook 1 nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is geen auto in de VS zonder.
Pascal: http://www.thesitewizard.com/archive/favicon.shtml
't Maakt me echt geen bal uit, 't zijn maar auto's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de campingstickers
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef popolon het volgende:
Moet ik toch eerlijk zeggen, 't is wel typisch Nederland om je auto zo schoon en netjes mogelijk te houden.
Sweet.quote:
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:er is alweer een nieuw wereldrecord schaatsen, nu al
een betere opvoeding is er nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
kinderfoto van Pascal
[afbeelding]
Goed zo, je bent weer lief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ben ik niet echt ingeburgerd hier
die van mij blijft altijd wel staan, maargoed jij bent ook al oudquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]Dan ben ik niet echt ingeburgerd hier
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.![]()
Sven Kramerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijs
Die Linn met die gebleekte haren en witte huid bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijs
nee niet die Linn, maar Linn Githmarkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Linn met die gebleekte haren en witte huid bedoel je zeker?
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
die van mij blijft altijd wel staan, maargoed jij bent ook al oud
je vergeet Erica Terpstaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.![]()
zal het maar niet meer over mijn tijd met Atje Keulen Deelstra hebben
Ja die bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet die Linn, maar Linn Githmark
Annie Borkinckquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.![]()
zal het maar niet meer over mijn tijd met Atje Keulen Deelstra hebben
quote:
Nee, van haar moeder kreeg in Nederlandse les op de middelbare school en dat was zo'n bitch dat ik haar dochter Erica onmiddellijk ook nooit meer mocht.quote:
3 keerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
Zul je net zien dat Cocu ook nog scoort vandaag
Daar schijnt hij heel vaak te komen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Yildrim komt in Groningendat accepteren die friezen nooit
Wat is een babywinkel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, toen ik gisteren thuis kwam van het werk stond ik voor onze deur en toen ik achterom keek (Nocaatje kwam er ook net aan) stapte Yildirim net uit een taxi naast me en ging de babywinkel in waar we boven wonen
Tja, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Groningen is een geweldige stad. Anders moet je naarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Daar verkopen ze o.a. die luiers die jij en Nick omhebben tijdens jullie spelletjes.quote:
Gratis bij 3 pakjes sigaretten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je baby's kopen.
Die van Tanja is nu al in de uitverkoop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Groningen is een geweldige stad. Anders moet je naarLeeuwarden
![]()
Die baby rookt toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je baby's kopen.
Die van Tanja is nu al in de uitverkoop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze o.a. die luiers die jij en Nick omhebben tijdens jullie spelletjes.![]()
Die kopen wij gewoon bij de Appie hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Daar verkopen ze o.a. die luiers die jij en Nick omhebben tijdens jullie spelletjes.![]()
om te scoren tegen Groningen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar schijnt hij heel vaak te komen hoor.
Jammerlijke post nummer 8485867quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Er gaat niets boven (FC) Groningen!
![]()
volgens http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40433/sc=9f266b toch zeker 7 clubsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Er gaat niets boven (FC) Groningen!
![]()
quote:
Eet smakelijkquote:LUIERSEX ?
Luiersex heeft helemaal niets te maken met kinderen. Bij luiersex gaat het om volwassen mannen en vrouwen die niks moeten hebben van geile netkousen of een spannende string, maar erg opgewonden raken van een luier; ze poepen erin, pissen erin, of schuiven hun luier omlaag en neuken gewoon lekker. Vanaf nu kun je op ExtreemPlaza elke dag nieuwe foto's en video's zien van vrouwen en mannen die weer kind willen zijn.
Op-en-neer wordt: " up and go... "
Ik heb je betrapt:quote:
Ieks!quote:
Volgens mij wist ie gewoon niet waar hij heen moest, hij zag wat felle kleurtjes en dacht vast laat ik daar eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
is die Turk al vader dan?
Zat ie niet op Schiphol in het gevang?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
is die Turk al vader dan?
uurtje langer sex dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ieks!
SCHat!
Ik ga lekker pitten. En morgen lang uitslapen denk ikEn van zaterdag op zondag hebben we een uur langer kwam ik achter
Oant moarn! Ofzo.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Nick is ook gevonden
[afbeelding]
Morgen trouwens een 25 jarige bruilofta saterday from hell
k ga t maar invullen met bierdrinken denk kquote:
dan zit ik op een verjaardag, dus dat zal wel lukkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k ga t maar invullen met bierdrinken denk k
ik zit rond die tijd ook op een verjaardagquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan zit ik op een verjaardag, dus dat zal wel lukken![]()
hij wil geld voor een Xbox2 dus mag hij omdat te verdienen Xbox spellen na spelenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor kado ga je maken eendje?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij wil geld voor een Xbox2 dus mag hij omdat te verdienen Xbox spellen na spelen
voor splintercel moet hij geblinddoekt door de kamer gaan tijgerenquote:
na hoeveel biertjes ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor splintercel moet hij geblinddoekt door de kamer gaan tijgeren
hij drinkt Safariquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geef hem dan een tarzan pakje![]()
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:31 schreef rubbereend het volgende:
k zie net dat ik mn hele fokcarriere 219 topics heb gestart
maar wel kwalitiet natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:
via die lite search en dan zoeken op TS
GolferNewby vraagt even hulp
zoiets jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:36 schreef Bluezz het volgende:
Hihi eend, ik heb geen ideeeeeeeeee waar je het over hebt, maar het lijkt me leuk om mario levels na te moeten spelen
(dat zal de strekking wel zijn toch)
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
kent iemand "Skulker" voor het eendje als nostalgie.
2001 moet iets van te vinden zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar bij lange na niet mn eerste
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
PSV/GS/Nantes of Lazio??? De dag ná reggen
Je typvaardigheid is best wel vooruitgegaan
Kees Torn had t nog over Mike Boddéquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:54 schreef golfer het volgende:
Oberon en Freek intussen bekeken, nu nog even Mike en Tomas kijken gaat.
Klopt.quote:
Weer zo'n voetbalnicht, wanneer ga je eens echte mannensport kijken?quote:
Heel erg jammer. zo vaak om die man gelachen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:59 schreef pascalheister het volgende:
mogge
Frans van Dusschoten is niet meer![]()
Vind ik een leuke sport, volg het alleen niet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Weer zo'n voetbalnicht, wanneer ga je eens echte mannensport kijken?
F.E.A.R. is een leuk nummer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:27 schreef DIGGER het volgende:
Als je Ian Brown niet kent, is er iets langs je heen gegaan Tong, want hij was namelijk de zanger van de Stone Roses en is al jaren solo bezig.
Moet je eens Music of The Spheres bv kopen, wereldplaat (wel kort maar echt prachtig).
Bobby Gillespie? Primal Scream.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kom maar niet op de naam van de band van Gillepsey.
Altijd leuk, onze Vlaardingse vaardige virtuoos op taal- en pianogebied.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit t theater, Kees Torn was erg leuk
Bedankt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:56 schreef methodmich het volgende:
Gefeliciteerd DarkShine!
50 jaar Roda fan ook?
Al zin in morgen?quote:
Nu ja, dat is ook wel leuk. Kijkt ontspannener.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bedankt!
Nee me pa is, helaas, geen Roda fan. Hij volgt voetbal in het algemeen zonder favoriete club.
Ah je komt deze kant op? Eindje reizen iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Al zin in morgen?
Mijn trein vertrekt om 9... Ben ik savonds rond 22/23 weer thuis voor 1 potje voetbal...
Ieder zijn ding, hij vindt 't wel weer tof dat ik overal heenga om Roda te zien spelen. Wilt nog wel eens bijlappen als ik geen geld heb (ben student)...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nu ja, dat is ook wel leuk. Kijkt ontspannener.
Begois = twijfelgeval (lies)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah je komt deze kant op? Eindje reizen idd![]()
Ben je de hele dag dus onder de pannen... kan een leuke wedstrijd worden.
Ik las het al, das minder voor jullie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Begois = twijfelgeval (lies)
Oper = twijfelgeval (hamstring)
van Dessel = geblesseerd (einde seizoen)
Sonko = geblesseerd.
Eerste 3 zijn basisspelers en Sonko heeft tot nog toe ook alles gespeeld...
Denk dat Vladan in de goal staat, waardoor ze daar op 'zeker' (vliegenvanger!) spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik las het al, das minder voor jullie.
Begois en Oper bekijken ze morgen las ik? Lies en Hamstring blessures zijn toch link, dus ik vind dat ze maar niet moeten spelen
Veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat Vladan in de goal staat, waardoor ze daar op 'zeker' (vliegenvanger!) spelen.
Denk dat ze met Oper in de warming-up pas beslissen, aangezien het anders erg krapjes word voorin of Diego Jongen moet eindelijk zijn kans eens krjgen!
Mooi, dan heb je weer gemoedsrust.quote:
Waar sta jij, dan kan ik ff terugzwaaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval
Ik zal morgen even zwaaien.
Lange zijde onoverdekt. En dan in het middenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar sta jij, dan kan ik ff terugzwaaien.
Eerst naar jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Darkshine ga je ook naar mij zwaaien?
<--- * clauwheee heeft een nieuw icoontje
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Lange zijde onoverdekt. En dan in het midden
quote:
Je mag ook in 't uitvak hoor, de kassa's zijn open.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow en ik sta/zit hoogstwaarschijnlijk naast Noca, voor de duidelijkheid
Nah, neuh...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je mag ook in 't uitvak hoor, de kassa's zijn open.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de tennisliefhebbers begint Krajicek zometeen aan haar halve finale op Sporza.
Lui zijn is niet verkeerd sprak * just me die nu haar bardienst gaat draaien!quote:
Je hebt zeker boodschappen gedaan met hongerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschapjes zijn binnen. Kibbeling, bier, shag, kipfilet, kipgehaktballetjes, kip-saté, chips, popcorn en 2 snickers.
Hoe raad je het zo ? Is niet verstandig hè ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt zeker boodschappen gedaan met honger
Proficiat dan maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:25 schreef Againzender het volgende:
he, als ik dit bericht kan plaatsen, dan heeft één van mijn buren z'n netwerk niet goed beveiligd
mijn verbinding is snellerquote:
Gekke Belgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Zit je lekker naar het tennisen te kijken met Krajicek in de halve finale. Gaan ze eruit voor veldrijden en breken ze de uitzending af in de derde set
Is inderdaad niet leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Zit je lekker naar het tennisen te kijken met Krajicek in de halve finale. Gaan ze eruit voor veldrijden en breken ze de uitzending af in de derde set
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd leuk, onze Vlaardingse vaardige virtuoos op taal- en pianogebied.
wij breken hier in Nederland ook elke sport af zodat de 10 km rit van Taubenrauch tegen Breuer live kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloesje, ik had je een topic beloofd: Afrikaantjes in mijn achtertuin
Alstu, ik heb mijn best gedaan ....
Ik dacht dat je een Afrikaan in je tuin begraven had, krijg je een topic met bloemetjes...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloesje, ik had je een topic beloofd: Afrikaantjes in mijn achtertuin
Alstu, ik heb mijn best gedaan ....
Lees es door de regels heen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Afrikaan in je tuin begraven had, krijg je een topic met bloemetjes...
Na de foto niet meer verder gekeken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lees es door de regels heen dan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En zelfs Bloessie dacht dat het echt was
En nu zie ik ook nog es je signaturequote:
Next meet leg ik je over de kniequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En nu zie ik ook nog es je signature![]()
![]()
quote:
5-7 verloren helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:55 schreef Noca het volgende:
Oei, Krajicek kom op! 3-3 in de derde set..
Ben nu tennis aan het kijken op Eurosport (Snyder - Ivanovicquote:
k hou t bij Snooker, Ronnyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben nu tennis aan het kijken op Eurosport (Snyder - Ivanovic)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekdote van een journalist in langs de lijn. Nederland heeft in 1978 tegen Argentinië de WK-finale verloren van 12 man. Omdat er duidelijk is geworden dat bij de dopingcontrole bleek dat een speler zwanger was.Er was dus gerommeld met de plasjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |