Veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Denk dat Vladan in de goal staat, waardoor ze daar op 'zeker' (vliegenvanger!) spelen.
Denk dat ze met Oper in de warming-up pas beslissen, aangezien het anders erg krapjes word voorin of Diego Jongen moet eindelijk zijn kans eens krjgen!
Mooi, dan heb je weer gemoedsrust.quote:
Waar sta jij, dan kan ik ff terugzwaaien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Veel plezier in ieder geval
Ik zal morgen even zwaaien.
Lange zijde onoverdekt. En dan in het middenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar sta jij, dan kan ik ff terugzwaaien.
Eerst naar jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Darkshine ga je ook naar mij zwaaien?
<--- * clauwheee heeft een nieuw icoontje
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Lange zijde onoverdekt. En dan in het midden
quote:
Je mag ook in 't uitvak hoor, de kassa's zijn open.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow en ik sta/zit hoogstwaarschijnlijk naast Noca, voor de duidelijkheid
Nah, neuh...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je mag ook in 't uitvak hoor, de kassa's zijn open.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de tennisliefhebbers begint Krajicek zometeen aan haar halve finale op Sporza.
Lui zijn is niet verkeerd sprak * just me die nu haar bardienst gaat draaien!quote:
Je hebt zeker boodschappen gedaan met hongerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschapjes zijn binnen. Kibbeling, bier, shag, kipfilet, kipgehaktballetjes, kip-saté, chips, popcorn en 2 snickers.
Hoe raad je het zo ? Is niet verstandig hè ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt zeker boodschappen gedaan met honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |