Eerst naar jouquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Darkshine ga je ook naar mij zwaaien?
<--- * clauwheee heeft een nieuw icoontje
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Lange zijde onoverdekt. En dan in het midden
quote:
Je mag ook in 't uitvak hoor, de kassa's zijn open.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow en ik sta/zit hoogstwaarschijnlijk naast Noca, voor de duidelijkheid
Nah, neuh...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je mag ook in 't uitvak hoor, de kassa's zijn open.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de tennisliefhebbers begint Krajicek zometeen aan haar halve finale op Sporza.
Lui zijn is niet verkeerd sprak * just me die nu haar bardienst gaat draaien!quote:
Je hebt zeker boodschappen gedaan met hongerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:59 schreef tong80 het volgende:
Zo boodschapjes zijn binnen. Kibbeling, bier, shag, kipfilet, kipgehaktballetjes, kip-saté, chips, popcorn en 2 snickers.
Hoe raad je het zo ? Is niet verstandig hè ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt zeker boodschappen gedaan met honger
Proficiat dan maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:25 schreef Againzender het volgende:
he, als ik dit bericht kan plaatsen, dan heeft één van mijn buren z'n netwerk niet goed beveiligd
mijn verbinding is snellerquote:
Gekke Belgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Zit je lekker naar het tennisen te kijken met Krajicek in de halve finale. Gaan ze eruit voor veldrijden en breken ze de uitzending af in de derde set
Is inderdaad niet leukquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Zit je lekker naar het tennisen te kijken met Krajicek in de halve finale. Gaan ze eruit voor veldrijden en breken ze de uitzending af in de derde set
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd leuk, onze Vlaardingse vaardige virtuoos op taal- en pianogebied.
wij breken hier in Nederland ook elke sport af zodat de 10 km rit van Taubenrauch tegen Breuer live kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloesje, ik had je een topic beloofd: Afrikaantjes in mijn achtertuin
Alstu, ik heb mijn best gedaan ....
Ik dacht dat je een Afrikaan in je tuin begraven had, krijg je een topic met bloemetjes...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloesje, ik had je een topic beloofd: Afrikaantjes in mijn achtertuin
Alstu, ik heb mijn best gedaan ....
Lees es door de regels heen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Afrikaan in je tuin begraven had, krijg je een topic met bloemetjes...
Na de foto niet meer verder gekeken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lees es door de regels heen dan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En zelfs Bloessie dacht dat het echt was
En nu zie ik ook nog es je signaturequote:
Next meet leg ik je over de kniequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En nu zie ik ook nog es je signature![]()
![]()
quote:
5-7 verloren helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:55 schreef Noca het volgende:
Oei, Krajicek kom op! 3-3 in de derde set..
Ben nu tennis aan het kijken op Eurosport (Snyder - Ivanovicquote:
k hou t bij Snooker, Ronnyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben nu tennis aan het kijken op Eurosport (Snyder - Ivanovic)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekdote van een journalist in langs de lijn. Nederland heeft in 1978 tegen Argentinië de WK-finale verloren van 12 man. Omdat er duidelijk is geworden dat bij de dopingcontrole bleek dat een speler zwanger was.Er was dus gerommeld met de plasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |