quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Altijd leuk, onze Vlaardingse vaardige virtuoos op taal- en pianogebied.
wij breken hier in Nederland ook elke sport af zodat de 10 km rit van Taubenrauch tegen Breuer live kanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:31 schreef tong80 het volgende:
Zit je lekker naar het tennisen te kijken met Krajicek in de halve finale. Gaan ze eruit voor veldrijden en breken ze de uitzending af in de derde set
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloesje, ik had je een topic beloofd: Afrikaantjes in mijn achtertuin
Alstu, ik heb mijn best gedaan ....
Ik dacht dat je een Afrikaan in je tuin begraven had, krijg je een topic met bloemetjes...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Bloesje, ik had je een topic beloofd: Afrikaantjes in mijn achtertuin
Alstu, ik heb mijn best gedaan ....
Lees es door de regels heen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Afrikaan in je tuin begraven had, krijg je een topic met bloemetjes...
Na de foto niet meer verder gekeken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Lees es door de regels heen dan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En zelfs Bloessie dacht dat het echt was
En nu zie ik ook nog es je signaturequote:
Next meet leg ik je over de kniequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En nu zie ik ook nog es je signature![]()
![]()
quote:
5-7 verloren helaasquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:55 schreef Noca het volgende:
Oei, Krajicek kom op! 3-3 in de derde set..
Ben nu tennis aan het kijken op Eurosport (Snyder - Ivanovicquote:
k hou t bij Snooker, Ronnyquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben nu tennis aan het kijken op Eurosport (Snyder - Ivanovic)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:40 schreef tong80 het volgende:
Leuke anekdote van een journalist in langs de lijn. Nederland heeft in 1978 tegen Argentinië de WK-finale verloren van 12 man. Omdat er duidelijk is geworden dat bij de dopingcontrole bleek dat een speler zwanger was.Er was dus gerommeld met de plasjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |