Jep, Ajax speelt zometeen weer he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Hey, daar is Suijk ook weer even.
Is dat belangrijk?quote:
Ik hou van jequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iets van 80 uitvoerigen van Fools Gold om m'n HD staan
Van hun concert ben ik nog steeds doof.quote:En ik weet niet of mensen hier nog deMagic Friends
van Radio 3 herinneren, daar zat in de tune altijd een sample van Carter USM.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef popolon het volgende:
Het intro van Love spreads van de Stone Roses blijft een van de mooiste ooit, briljant gitaartje.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Is Kady voor Feyenoord??
Carter is geweldig.Ik ben iets ouder dan jij dus groot geworden met the Clash Stiff Litle Fingers Undertones The Jam Sham 69. Heb je daar iets mee of ben je nooit teruggegaan in de tijd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb iets van 80 uitvoerigen van Fools Gold om m'n HD staan
En ik weet niet of mensen hier nog deMagic Friends
van Radio 3 herinneren, daar zat in de tune altijd een sample van Carter USM.
Is m'n favo Carter USM nummer, heeeeeeerlijk, draai hem ook altijd meerdere keren achter elkaar.quote:In a bar Johnny drinks
Johnny drinks Johnnie Walker
Till he runs up a bill he can't pay
He's drinking to the memory
Of a prince in a pauper's grave
And it's go Johnny go
Where the bruises don't show
In the church yard wherre the nervous get wrecked
And turn off your wireless
For two minutes of silence
Cough up and pay your respects
And go to the park
Where vicars and tarts
Prey for their tormented souls
By the American graffiti
>From Elephant and Castle
In Ford Capri Orange
And Volkswagen yellow and gold
Johnny drinks, Johnny drinks,
Johnny drinks Johnnie Walker
Till he runs up a bill
The Pope couldn't pay
Cockles his muscles alive alive 'o
Smashes his bottles of unholy water
And it's go Johnny, go Johnny go, go, go
Back to the churchyard
Where day out and day in
Those original sinners
Are religiously praying
And where there was muck
There's a brass band that's playing
Playing to the memory
Of a prince in a pauper's grave
Wat heb jij ineens met Feyenoord dan? Of is je vrouw voor Feye?quote:
Ja heb ik ook, zeker de Clash en Stiff Little Fingers, maar toch, 80-90 Manchester sound blijft m'n favo periode/stroming.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Carter is geweldig.Ik ben iets ouder dan jij dus groot geworden met the Clash Stiff Litle Fingers Undertones The Jam Sham 69. Heb je daar iets mee of ben je nooit teruggegaan in de tijd ?
Yup.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met Feyenoord dan? Of is je vrouw voor Feye?
Absurd dat the stone Roses problemen kregen in 88 met hun maatschappij. Die hadden de wereld kunnen veroveren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, zeker de Clash en Stiff Little Fingers, maar toch, 80-90 Manchester sound blijft m'n favo periode/stroming.
Ik zou het maar even doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Voor rubber :
Messen: voorkeur?
Zal ik in bad gaan of zal ik niet in bad gaan thats the vraag
Gelukkig is dat niet gebeurd zeg, moet er niet aan denken: Stone Roses populairste band.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat the stone Roses problemen kregen in 88 met hun maatschappij. Die hadden de wereld kunnen veroveren.
Ja het werd Take That gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet gebeurd zeg, moet er niet aan denken: Stone Roses populairste band.
Krijg je dat 'Live' effect.
Moet je eens "New Dawn Fades" van Joy Division dowloaden, wachten tot de buren weg zijn en de versterker vol open draaienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:13 schreef golfer het volgende:
Mij zeggen die namen van die bandjes uit de film Party People dus helemaal niets.![]()
Throwing copper was nog te doen, de rotzooi die daarna kwam was erg moeilijk te verteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:17 schreef methodmich het volgende:
Daar hielp een zeer beroerde tweede plaat ook erg aan mee Popo.
Van Stone Roses, niet Live.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Throwing copper was nog te doen, de rotzooi die daarna kwam was erg moeilijk te verteren.
Ziet er goed uit Dig.
Turns into Stone was goed.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet je eens "New Dawn Fades" van Joy Division dowloaden, wachten tot de buren weg zijn en de versterker vol open draaien
Die ken ik eigenlijk neit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:24 schreef DIGGER het volgende:
Sja het hoogtepunt was kort van de Stone Roses.
Maar gelukkig brengt Ian Brown al een paar jaar platen uit, en dat zijn ook juweeltjes.
Gecensureerde versiequote:F.E.A.R Lyrics
For each a road
For everyman a religion
Find everybody and rule
F*** everything and rumble
Forget everything and remember
For everything a reason
Forgive everybody and remember
For each a road
For everyman a religion
Face everybody and rule
F*** everything and rumble
Forget everything and remember
For everything a reason
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
F.E.A.R. (You got the fear)
Finding eternity arouses reactions
Freeing excellence affects reality
Fallen empires are ruling
Find earth and reap
Fantastic expectations
Amazing revelations
Final execution and resurrection
Free expression as revolution
Finding everything and realizing
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
(Fantastic expectations
Amazing revelations
Finding everyone and reuniting
For everything a reason)
You got the fear
You got the fear
You got the fear
You got the fear
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wie dat is.
Desmond Dekker?
Deze lult je de oren van het hoofd hoor, hij is niet vies van een beetje herhaling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef popolon het volgende:
Als ie dat niks aan vindt laat ie het wel weten, een beetje autist neemt geen blad voor de mond.
Ik heb er geen een.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Ben wel al een paar keer wezen schieten op deschietbaan
Mag dat wel?
Maar schieten is juist zo leuk, op de schietbaan dan.quote:
Als je je handjes maar wast dan na afloop. Ach, ik speelde vroeger met een groepje dienstweigeraars altijd heel fanatiek Risk en we vochten heel wat oorlogen uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar schieten is juist zo leuk, op de schietbaan dan.
Als het jou innerlijke vrede geeft en je je vrouw minder slaat dan is het misschien wel nuttig. Verder wel lief doen in wapentopics tegen mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef popolon het volgende:
Dank je
Ik beloof dat ik de kleiduifjes goed zal verzorgen nadat ik ze heb neergeschoten.
M'n vrouw slaat mij eerder in elkaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het jou innerlijke vrede geeft en je je vrouw minder slaat dan is het misschien wel nuttig. Verder wel lief doen in wapentopics tegen mij![]()
Ze is toch geen Republikeinse?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
M'n vrouw slaat mij eerder in elkaar.
Danny Blind ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit t theater, Kees Torn was erg leuk
Was leuk ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Louis van Gaal bij Raymann -![]()
Hij is ineens ontwapenend sympa
Hemeltje lief zeg.quote:
* SCH houdt meteen van d'rquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Hemeltje lief zeg.
Ze is misschien nog linkser dan jij.
quote:
Dat is hij al sinds z'n terugkeer in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:48 schreef SCH het volgende:
Louis van Gaal bij Raymann -![]()
Hij is ineens ontwapenend sympa
wa motje?quote:
hey popo hoe krijg je die avatar boven in de adresbalk bij het adres (bij jou homepage)?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
Alles komt goed.
SCH, als de auto van je vrouw er zo uitziet is ze zeker geen republikein.
Gekke vrouwen ook altijd.
thanks heb er ook 1 nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is geen auto in de VS zonder.
Pascal: http://www.thesitewizard.com/archive/favicon.shtml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |