quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wie dat is.
Desmond Dekker?
Deze lult je de oren van het hoofd hoor, hij is niet vies van een beetje herhaling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:20 schreef popolon het volgende:
Als ie dat niks aan vindt laat ie het wel weten, een beetje autist neemt geen blad voor de mond.
Ik heb er geen een.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:23 schreef popolon het volgende:
Ben wel al een paar keer wezen schieten op deschietbaan
Mag dat wel?
Maar schieten is juist zo leuk, op de schietbaan dan.quote:
Als je je handjes maar wast dan na afloop. Ach, ik speelde vroeger met een groepje dienstweigeraars altijd heel fanatiek Risk en we vochten heel wat oorlogen uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar schieten is juist zo leuk, op de schietbaan dan.
Als het jou innerlijke vrede geeft en je je vrouw minder slaat dan is het misschien wel nuttig. Verder wel lief doen in wapentopics tegen mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:32 schreef popolon het volgende:
Dank je
Ik beloof dat ik de kleiduifjes goed zal verzorgen nadat ik ze heb neergeschoten.
M'n vrouw slaat mij eerder in elkaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het jou innerlijke vrede geeft en je je vrouw minder slaat dan is het misschien wel nuttig. Verder wel lief doen in wapentopics tegen mij![]()
Ze is toch geen Republikeinse?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
M'n vrouw slaat mij eerder in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |