hey popo hoe krijg je die avatar boven in de adresbalk bij het adres (bij jou homepage)?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:13 schreef popolon het volgende:
Alles komt goed.
SCH, als de auto van je vrouw er zo uitziet is ze zeker geen republikein.
Gekke vrouwen ook altijd.
thanks heb er ook 1 nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is geen auto in de VS zonder.
Pascal: http://www.thesitewizard.com/archive/favicon.shtml
't Maakt me echt geen bal uit, 't zijn maar auto's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de campingstickers
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef popolon het volgende:
Moet ik toch eerlijk zeggen, 't is wel typisch Nederland om je auto zo schoon en netjes mogelijk te houden.
Sweet.quote:
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:er is alweer een nieuw wereldrecord schaatsen, nu al
een betere opvoeding is er nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
kinderfoto van Pascal
[afbeelding]
Goed zo, je bent weer lief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ben ik niet echt ingeburgerd hier
die van mij blijft altijd wel staan, maargoed jij bent ook al oudquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]Dan ben ik niet echt ingeburgerd hier
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.![]()
Sven Kramerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijs
Die Linn met die gebleekte haren en witte huid bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijs
nee niet die Linn, maar Linn Githmarkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Linn met die gebleekte haren en witte huid bedoel je zeker?
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
die van mij blijft altijd wel staan, maargoed jij bent ook al oud
je vergeet Erica Terpstaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.![]()
zal het maar niet meer over mijn tijd met Atje Keulen Deelstra hebben
Ja die bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet die Linn, maar Linn Githmark
Annie Borkinckquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.![]()
zal het maar niet meer over mijn tijd met Atje Keulen Deelstra hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |