't Maakt me echt geen bal uit, 't zijn maar auto's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet me denken aan de campingstickers
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef popolon het volgende:
Moet ik toch eerlijk zeggen, 't is wel typisch Nederland om je auto zo schoon en netjes mogelijk te houden.
Sweet.quote:
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:er is alweer een nieuw wereldrecord schaatsen, nu al
een betere opvoeding is er nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
kinderfoto van Pascal
[afbeelding]
Goed zo, je bent weer lief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ben ik niet echt ingeburgerd hier
die van mij blijft altijd wel staan, maargoed jij bent ook al oudquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]Dan ben ik niet echt ingeburgerd hier
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor Cindy, maar ik viel toch altijd meer voor Catriona.![]()
Sven Kramerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijs
Die Linn met die gebleekte haren en witte huid bedoel je zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd lekker maar er zijn mooiere dames op het ijs
nee niet die Linn, maar Linn Githmarkquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Linn met die gebleekte haren en witte huid bedoel je zeker?
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
die van mij blijft altijd wel staan, maargoed jij bent ook al oud
je vergeet Erica Terpstaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.![]()
zal het maar niet meer over mijn tijd met Atje Keulen Deelstra hebben
Ja die bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee niet die Linn, maar Linn Githmark
Annie Borkinckquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook nog eens verliefd geweest op Yvonne van Gennip hier in Haarlem.![]()
zal het maar niet meer over mijn tijd met Atje Keulen Deelstra hebben
quote:
Nee, van haar moeder kreeg in Nederlandse les op de middelbare school en dat was zo'n bitch dat ik haar dochter Erica onmiddellijk ook nooit meer mocht.quote:
3 keerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
Zul je net zien dat Cocu ook nog scoort vandaag
Daar schijnt hij heel vaak te komen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Yildrim komt in Groningendat accepteren die friezen nooit
Wat is een babywinkel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:38 schreef clauwheee het volgende:
SCHat, toen ik gisteren thuis kwam van het werk stond ik voor onze deur en toen ik achterom keek (Nocaatje kwam er ook net aan) stapte Yildirim net uit een taxi naast me en ging de babywinkel in waar we boven wonen
Tja, ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Groningen is een geweldige stad. Anders moet je naarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:40 schreef rubbereend het volgende:
Daar verkopen ze o.a. die luiers die jij en Nick omhebben tijdens jullie spelletjes.quote:
Gratis bij 3 pakjes sigaretten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je baby's kopen.
Die van Tanja is nu al in de uitverkoop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Groningen is een geweldige stad. Anders moet je naarLeeuwarden
![]()
Die baby rookt toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je baby's kopen.
Die van Tanja is nu al in de uitverkoop
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze o.a. die luiers die jij en Nick omhebben tijdens jullie spelletjes.![]()
Die kopen wij gewoon bij de Appie hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Daar verkopen ze o.a. die luiers die jij en Nick omhebben tijdens jullie spelletjes.![]()
om te scoren tegen Groningen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar schijnt hij heel vaak te komen hoor.
Jammerlijke post nummer 8485867quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Er gaat niets boven (FC) Groningen!
![]()
volgens http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40433/sc=9f266b toch zeker 7 clubsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]Er gaat niets boven (FC) Groningen!
![]()
quote:
Eet smakelijkquote:LUIERSEX ?
Luiersex heeft helemaal niets te maken met kinderen. Bij luiersex gaat het om volwassen mannen en vrouwen die niks moeten hebben van geile netkousen of een spannende string, maar erg opgewonden raken van een luier; ze poepen erin, pissen erin, of schuiven hun luier omlaag en neuken gewoon lekker. Vanaf nu kun je op ExtreemPlaza elke dag nieuwe foto's en video's zien van vrouwen en mannen die weer kind willen zijn.
Op-en-neer wordt: " up and go... "
Ik heb je betrapt:quote:
Ieks!quote:
Volgens mij wist ie gewoon niet waar hij heen moest, hij zag wat felle kleurtjes en dacht vast laat ik daar eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
is die Turk al vader dan?
Zat ie niet op Schiphol in het gevang?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
is die Turk al vader dan?
uurtje langer sex dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ieks!
SCHat!
Ik ga lekker pitten. En morgen lang uitslapen denk ikEn van zaterdag op zondag hebben we een uur langer kwam ik achter
Oant moarn! Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |