Hoe laat?quote:
Popolon, weet jij of er vanavond NHL op ESPN te zien is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:21 schreef popolon het volgende:
Hockeytown is on a roll.
5-2 winst tegen Chicago.
10-1-0.
ESPN zendt geen NHL uit dit jaar, de rechten liggen o.a. bij OLN (Outdoor Life Network), Fox Sports, NHL TV en de grote publieke zenders (af en toe).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef D1 het volgende:
[..]
Popolon, weet jij of er vanavond NHL op ESPN te zien is?
Hmmm, ff kijken of ik daar een stream voor kan vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef popolon het volgende:
[..]
ESPN zendt geen NHL uit dit jaar, de rechten liggen o.a. bij OLN (Outdoor Life Network), Fox Sports, NHL TV en de grote publieke zenders (af en toe).
ESPN laat wel kleine samenvattingen zien bij o.a. SportsCenter.
En anders kan je de dag na een wedstrijd de highlight-reel bekijken op NHL.com. Van de meeste wedstrijden iig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:29 schreef D1 het volgende:
[..]
Hmmm, ff kijken of ik daar een stream voor kan vinden![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:43 schreef popolon het volgende:
Maar het mag van mij, alweer bijna 10 jaar geleden dat de Stanley Cup naar Detroit ging.
Klopt met Hasekquote:
Klopt, ik bedoelde de back-to-back overwinning in 96/97 en 97/98quote:
2 dagen nog maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:17 schreef Teemen het volgende:
Ik weet niet of dit al aan bod is geweest.
op het 'extra tv' kanaal(niet overal verkrijgbaar) van UPC is deze maand NASN(North American Sports Network) te zien. Zenden ook NHL wedstrijden uit. Jammer is alleen dat de maand nog maar 2 dagen duurt
Mijne ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
2 dagen nog maarIs zo'n beetje m'n favo kanaal geworden.
![]()
Klopt, zal ook wel even blijven staan denk ik ondanks dat Weekes terug is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef JZweeds het volgende:
Rangers winnen weer.
Lundqvist blijft het fenomenaal doen.
Even off - topic, maar welke competitie is momenteel de sterkste van Europa?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef JZweeds het volgende:
2e nederlaag voor Senators. Flyers winnen met 5-3.
Heb Lundqvist vorig jaar een aantal maal mogen zien. Het is echt een topper. Onbegrijpelijk verder ook dat een andere top-goalie uit de SEL nog steeds niet in de NHL speelt, omdat men hem daar geen one-way contract wil aanbieden ( Norrena). De SEL is niet een of andere baby league. Als je het daar jaren achter elkaar geweldig doet als goalie kun je het niveau in de NHL (op zijn minst als back-up) ook wel aan.
Spelen drie keer in één week tegen elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Wings hebben de Hawks pas geleden toch flink slaag gegeven?
En vanavond Legace weer in de goal, dus dat wordt de derde overwinning op rij tegen de Blackhawksquote:The Chicago Blackhawks must be pretty sick of the Detroit Red Wings by now.
With these Central Division rivals facing off for a third straight time, the Red Wings try to match the longest winning streak in their 80-year history and hand the woeful Blackhawks yet another loss.
Chicago was off to a bad enough start, losing six of its first nine games, but then had to play three in a row against a Detroit team which had lost only once. The first two contests have further shown the difference between the clubs, with the Red Wings winning 5-2 at home on Thursday and 4-2 at Chicago on Saturday.
Those victories pushed the Red Wings to 11-1, the best start in franchise history and the best for any team since Pittsburgh opened 11-0-1 in 1994-95. No other team in the league this season has more than eight wins.
"We've got 22 points in October, that's a big deal. The great thing about getting those points is you have them now," first-year Detroit coach Mike Babcock said.
If they can sweep this unusual trio of consecutive contests against Chicago, the Red Wings will run their win streak to nine games. That would equal the franchise record accomplished four times, most recently from March 3-22, 1996
Denk dat de RSL inderdaad de sterkste is, hoewel ik nog daar nog nooit een wedstrijd van heb gezien. Aan het aantal buitenlanders in de SEL te zien zit in Zweden ook relatief veel geld dus die SEL zal niet zo heel veel van de RSL verschillen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Even off - topic, maar welke competitie is momenteel de sterkste van Europa?
De Russische? Daar zit in ieder geval veel geld (Avangard Omsk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |