daarvoor is toch de helpende hand awardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef melonovy het volgende:
ah, het seizoen is weer geopend, leuk initiatief evenstar!
Alleen precies dezelfde categorien vind ik wat minder, is het niet mogelijk om daar wat in te veranderen??
ik waardeer Poemie voor al haar zoekwerk, moet er nog even een passende award bij vinden.
en nee, ik heb helemaal geen last van mijn hormonen gehad het afgelopen jaar!
vind ik primaquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Sugar het volgende:
Maar er hoeft toch niet eerst genomineerd te worden, ook al voegen we wel extra categorieën toe? Kunnen er gewoon bij en gewoon net als nu meteen stem uitbrengen?
Opgelost...Melonovy ook gelijk blijquote:Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm er is er al een die gestemd heeft die blijft staan dan als een van de mods die even op slot wilt zetten dan..
zullen we dan afspreken dat tot en met zaterdag er ideetjes aan kunnen gedragen worden ? en zondag en maandag als stem dag voor de catergorie-en?
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja gewoon een paar leuke smeuige toevoegen* ook nadenken gaat*
en dan iets noemen als : herinnert u zich deze nog?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
De verdwenen-user award ..... oftewel users die altijd enthousiast postten en ineens verdwenen zijn.
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naamquote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
De verdwenen-user award ..... oftewel users die altijd enthousiast postten en ineens verdwenen zijn.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ipv Kindjes mooiste ouder(s) award Voor de leukste foto uit het gelijknamige topic
de "sexy" award voor de meest memorabele foto van een ouder![]()
ipv hormonster award ? want kan me niet echt hormoonbommen herinneren.. alhoewel ik wel weet dat ikzelf de eerste 20 weken tegen het mannetje echt een secreet was.. maar heb zelf op fok! daaar niet zoveel; van gemerktquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Heb er nog wel 1: De truttigste moeder![]()
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naam![]()
de wie???quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naam![]()
een voor strijdlustige kindjes.. de grote kleine held(in) awardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:18 schreef Sugar het volgende:
Ik kan alleen maar heel nare dingen bedenken. Niks aardigs.![]()
en wie mag al die plaatjes gaan soepen enzoquote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Laten we gewoon voor elke user een eigen categorie bedenken
Nah, kunnen er toch veel meer zijn? Of over welke categorie had je het?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
ik moest ook 2 keer lezen hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, de goedkoopste mama. Ik kreeg er andere accosiaties bij!
Wel leuk dit!
Nou, daar begint het wel op te lijken toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Ik weet er al een: De leukste mama van Léon-award.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Dan nomineer ik de mama van Léon, die lekkere ober die bij Markt2 werktequote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik weet er al een: De leukste mama van Léon-award.
met de frans bauer kabouter als icoontjequote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ah ok, valt alweer meequote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef jessie het volgende:
Die zijn niet allemaal gebruikt hoor. Daar zijn toen de leukste uitgehaald.
Oh, ik weet zeker dat m'n schoonmama daar heel blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oeh....D'r schieten me al gelijk wat namen te binnen...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nieuwe categorie: de zeikerigste zwangere?
ja halloo, ik hoef niet álle awards hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Kom dan met nieuwe ideetjes.. en welke van de oude je er juist wel in wilt houden![]()
als iedereen die wilt nou eens een top 10 samenstelt van categorie-en die hij/zij wel graag zou willen zien..
en denk dat je op zijn minst 7 positieve categorie-en moet bedenken want t zou te triest zijn als het hele award gebeuren alleen nog maar draait om het afzeiken en het maar negatief is.. een paar met een knipoog is wel leuk maar vind het zelf te ver gaan als er dalijk alleen maar awards zouden zijn voor :
-rel del
-hormonster
-grootste zeikwijf
etc..
nietquote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ja halloo, ik hoef niet álle awards hoor
Ik denk vanavond ook wel ff mee, kom net uit een MRI apparaat, moet nog ff wakker worden
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef moussy het volgende:
Ik mag dan wel op gaan schieten met Cas' kamer
Grootste zeikwijf zal je denk ik niet winnen. Misschien een award instellen voor 'kleinste zeikwijf'?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef moussy het volgende:
ja halloo, ik hoef niet álle awards hoor
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Grootste zeikwijf zal je denk ik niet winnen. Misschien een award instellen voor 'kleinste zeikwijf'?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef moussy het volgende:
Danny gaat eerder voor de cupmaat
Is er al een award voor het mooiste krullenjongetje?
Nee, niet weer die foto's.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef moussy het volgende:
Danny gaat eerder voor de cupmaat
Is er al een award voor het mooiste krullenjongetje?
met bijpassende sokkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, niet weer die foto's.
Straks krijgen we ook awards voor mooiste badjas ofzo![]()
quote:Categorie Buik
Grootste buik
Mooiste buik
Zebra
Categorie Foto & Film
Beste Fotograaf
Spammer
Kindjes mooiste ouders
FokAlien
Film
Categorie Kinderen
Mooiste baby
Kids uit 1 gezin
Kalverliefde
Categorie dingen van Ouders-users
Leukste icon
Treffendste signature
Babyblooper
Categorie dingen van en voor kinderen
Kindersite
Kinderwerkje
Kinderpraatje
Crea award
Babykamer award
Categorie meningen over users
Liefste oud user
Helpende hand
Hormonster
Fanatiekste supporter
Ergste reller
Pittigste papa
Categorie overig
Nieuwkomer
Columniste
Grote geduld
Meest memorabele bevalling
Ouder & kind gelijkenis
Anti Award
Troostaward
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
En die kalverliefdes vind ik persoonlijk zelf onzin.)
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die kalverliefdes vind ik ook stom![]()
BE als de mooiste kids uit 1 gezin eruit gaat. Mag bovenstaande er dan in? Dan heb ik tenminste ook een awardquote:
Noh!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er echt niemand kleiner dan 1.54 in oud? Coolbabe misschien?
Hmmm Jessie denk dat die award mijn kant op roltquote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
[..]
BE als de mooiste kids uit 1 gezin eruit gaat. Mag bovenstaande er dan in? Dan heb ik tenminste ook een award![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
BE als de mooiste kids uit 1 gezin eruit gaat. Mag bovenstaande er dan in? Dan heb ik tenminste ook een award![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die bestaat nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:52 schreef Sugar het volgende:
De eerlijkste user?
Ik zou je er niet op vastpinnenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
daar komen de foto'weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:12 schreef dutchie het volgende:
Misschien toch wat:
De meest memorabele post/topic
En de negatiefste user?quote:
Nee, niets punt ik vind hem leuk, eerlijk is leuk!!! Eerlijk is goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Sugar het volgende:
Ik denk helemaal niet dat dat bij eerlijkste zo is.![]()
Maar ik bedoel dan ook: iemand die altijd zegt wat hij / zij zelf echt vindt en zich niet zo laat leiden door een ander ofzo. Misschien meer recht voor z'n raap. Of eigen ofzo.
Maar het lijkt nu net of ik dat de allerbelangrijkste categrorie vind ofzo en dat is helemaal niet zo eigenlijk.Dus laat ik er vlug over ophouden.
Categorie levert verwarring op: niet doen. Punt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat favoriete modje er ook wel in kan eigenlijk
Ben ik het toch niet helemaal mee eens, recht voor zijn raap zijn hoeft helemaal niet eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 15:17 schreef _evenstar_ het volgende:
recht voor zijn raap heetf al een hele andere insteek en daar kan ik me dan wel weer invinden
zoals ik de post van sugar interpreteer wat ze daar mee bedoelt vind ik het ene heel andere insteek hebben.. dan eerlijkste.. maar goed meningen verschillen ik geef alleen mijn mening en jullie die van jullie.. uit eindelijk zal ik alle genoemde categorie-en morgen bij elkaar noteren en dan mogen de users kiezen welke categorie-enquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:16 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ben ik het toch niet helemaal mee eens, recht voor zijn raap zijn hoeft helemaal niet eerlijk te zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:22 schreef _evenstar_ het volgende:
dus ipv nog langer door te bakkelijen over de eerlijkste user award misschien handiger om met ideetjes voor categorie-en ana te komenzodat we binnenkort kunnen stemmen daar over
ik had al geopperd dat als iedereen hier nu eens 10 categorie-en neerzet die hij/zij graag wilt terug zien.. en dan 7 positieve en 3 negatieve ( met een knipoog)quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
ja maar ik had het idee, dat als we niet doorbakkelijen dat punt van de baan zou zijn, vandaar.
Oh misschien ook een idee dan, om niet alles af te doen als te negatief...te likkerig...te.....gewoon op een hoop met die zooi en stemmen maar. Misschien afspreken hoeveel negatieve(met een knipoog) er mogen komen en hoeveel positieve(likkerige). Ik roep maar wat....
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:37 schreef easy-going het volgende:
Is er nu al een award voor mij verzonnen?
Nu wel jaquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik had al geopperd dat als iedereen hier nu eens 10 categorie-en neerzet die hij/zij graag wilt terug zien.. en dan 7 positieve en 3 negatieve ( met een knipoog)
en dat kunnen dan al bestaande categorie-en zijn maar ook nieuwe bijvoorbeelden dan tellen we dt op den duur allemaal bij elkaar op wat erg veel op elkaar lijkt zetten we onder een naampje.. dan heb je dalijk een waslijst aan cattegorie-en die ik en troel gana filteren als baby - ouder buik etc gerichte categorie en dan volgt daar een stemronde over en de 20 met de meeste stemmen nemen we dan mee en ook dat stemmen gebeurt dan dat er zeg maar 20 uitgekozen worden per user.. ( lijkt me een redelijk aantal) en daarvan 5 er negatief/met een knipoog mogen zijn .
beetje duidelijk?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:16 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
het duurt even maar dan heb je ook wat![]()
grappig, zelfde gedachtequote:Op vrijdag 11 november 2005 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
De subcategorieën bij Buik (mooiste, grootste en zebra) kunnen wat mij betreft ook samengevoegd worden tot "meest memorabele buik", dan kan iedereen er zijn/haar eigen invulling aan geven.
Hehehe, toch maar het hormonster-award dan?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik volgde het gewoon even niet meer.. hormonen he![]()
En dan gelijk ook maar een 'meest gevatte user award'quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hehehe, toch maar het hormonster-award dan?![]()
Jij ben het toch altijd met jan en alleman eensquote:
De "Flexibele User Award"quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:28 schreef jessie het volgende:
[..]
Jij ben het toch altijd met jan en alleman eens![]()
![]()
![]()
idd!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:01 schreef moussy het volgende:
best geklede kind vind ik een rare eerlijk gezegd, dat vind ik meer iets voor een mode-forum.
ja nou dat ook idd!! De 1 loopt chronisch in hippe merkkleding, terwijl de ander het met krijgertjes moet doen of zo.. weet niet.. vind het een beetje raar, voelt niet goed bla bla enz enz.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind best-geklede net iets te veel waardeoordeel geven over hoe en wat een mens in huis heeft.
Ik snap wel dat het mss gaat om de zelfgemaakte creaties van een user maar toch... de een heeft scheppen geld en geeft dat toch ook aan zijn/haar kind uit, de ander heeft dat mss niet...
Beetje een lastige...
leukste haarclipjes, brilletjes, vlechtjes en tasjesquote:
Ikquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:15 schreef Rottdog het volgende:
Aangezien smaak allemaal verschillend is want wie vindt zijn kind er nou niet als beste uitzien.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:59 schreef texelonia het volgende:
leukste outfit is ongeveer wat ik zei maar dan anders verwoord..?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij Best Geklede moet ik gelijk aan types als Humberto Tan denken!
en jij moet gewoon gaan broeden, zodat je volgend jaar mee kan doen!quote:
Ze heeft de blokken en kinderstoeltjes al in huis hoor, zelf gezienquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef melonovy het volgende:
ja een stimuleringsaward voor iemand die maar snel (weer) moeder/ vader moet worden
Mous dan hoef je Cas zijn haar ook niet meer te doenquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]Ja laten we ze allemaal kaal scheren en in 3delig pak hijsen
Een Neukawardquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:36 schreef melonovy het volgende:
ja een stimuleringsaward voor iemand die maar snel (weer) moeder/ vader moet worden
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar kunnen we dan ook een *plop*-award instellen!quote:
Mous!quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef moussy het volgende:
en de achterlijkste woordjes van OUD award.. klussenik het al bijna voor me dat iemand dan eerst zn lul even gaat verven voor het neuken. Ja sorry hoor, maar hier is klussen ook echt klússen en niks anders
dan ga je maar naast die vent van mij liggen, die ligt met een morfinepilletje in zn bed, mooi plekje voor zielige kerelsquote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef stinkie het volgende:
Maken jullie d'r nog ff gekker dan ze al is. Buiten dat, ze heeft mij al om voor te zorgen nu
ja, ik zit in geen enkele fase, dus zou voor het speeltuinbankje kiezenquote:Op zaterdag 12 november 2005 22:42 schreef jessie het volgende:
Nee want dat is gewoon heel afhankelijk van in welke fase je zit.
een mascotte is een "geluksbrenger"quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef Oxymoron het volgende:
ergens op fok las ik iets over een mascotte.
Dat is toch een knuffel?
Wat is dan een mascotte-award?
Fok! OUD awards stemtopic!quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
O ja, ik wist niet eens dat die er toen was. Ben wel benieuwd op wie ik vorig jaar allemaal gestemd hebt en hoe dat lijsjte er nu uit gaat zien.
Bestaat dat vorige topic nog, en wie kan dat terughalen?
De neukward?quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:58 schreef moussy het volgende:
en de achterlijkste woordjes van OUD award.. klussenik het al bijna voor me dat iemand dan eerst zn lul even gaat verven voor het neuken. Ja sorry hoor, maar hier is klussen ook echt klússen en niks anders
Vooral die Luckepuck en Neva... die zie ik daar ook voorbij komen..quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:29 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn er trouwens veel mensen 'verdwenen' van Fok!... zit dat oude Awards Slow Chat topic door te lezen en zie allemaal oude namen langskomen..
echt?quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:47 schreef daniman het volgende:
inderdaad, de een komt de ander gaat. Dat soort dingen blijf je hebben!
wiequote:Op zaterdag 12 november 2005 23:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vooral die Luckepuck en Neva... die zie ik daar ook voorbij komen..
Geen idee waar die gebleven zijn?
(verder zie ik een hoop lurkers daar reageren en idd ook wel wat users die 'verdwenen' zijn, maar dat hou je toch)
We kunnen een "ouwewijvenpostaward" erbij doen natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2005 00:46 schreef daniman het volgende:
tis ok, maar dat "ja echt" was alleen maar als grapje bedoeld en als ik dan een kopstoot smiley met een zucht terugkrijg, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben, dan weet ik ook niet wat ik moetKennelijk heb ik een manier van posten waar niet iedereen zo blij mee is, maar ja.
Ow maar die is met nog een stel andere gevlucht, naar F&F, voor ons stel kutwijvenquote:Op maandag 14 november 2005 11:43 schreef Belana het volgende:
nadat ik vorig jaar iemand als grootste relschopper heb genomineerd hoor ik niks meer van diegene, dus dit jaar hou ik mijn mond wel![]()
![]()
Wie? Wie? Wie??? Vertel!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Ow maar die is met nog een stel andere gevlucht, naar F&F, voor ons stel kutwijven
[SC - Deel 39] - Tortelduifjesquote:
waarom antwoord geven op een vraag die er stond die ge-edit isquote:Op maandag 14 november 2005 14:23 schreef moussy het volgende:
[Kappen nu! Je hebt je lolletje weer gehad, genoeg nu. En nee, er was geen topic report!]
zal ik dat even doen dan?quote:Op maandag 14 november 2005 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb het lijstjemaar moet ff geduld hebben tot een lief modje even stem topic van zijn slotje wilt halen
ja, te laaaaaatquote:Op maandag 14 november 2005 23:13 schreef daniman het volgende:
waarom zijn de kinderpraatjes er nou uitnou ja scheit
Dat mag rustig in dit topic hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:53 schreef melonovy het volgende:
best een klus trouwens zo'n lijstje. Toch zijn er wel meer mensen en dingen die ik zou willen benoemen.
Hoeft ook niet perse hoor, je kan gewoon op de catogorien stemmen waar je wel een persoon voor weet .quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:41 schreef lcicle het volgende:
Je hoeft toch niet in alle catagorien een stem uit te delen hoop ik?Zo goed ken ik jullie nog niet namelijk
Oh ik zie net dat ik nog tot 30 nov. heb om me in te lezen.
ik ook niet. ben hier altijd zo slecht in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan niet kiezen. Bij heel veel dingen
mietjequote:Op dinsdag 15 november 2005 13:55 schreef daniman het volgende:
het is wel een behoorlijke klus hoor dat tellen, ik spreek uit ervaring
Maar dit jaar zijn er minder categorien dan vorig jaar dus dat is al een meevaller denk ik
nou, we zijn met zijn tweeen, dus dat moet denk ik nog wel lukken hoor. Zo erg is het nou ook niet met ons gesteld.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:55 schreef daniman het volgende:
het is wel een behoorlijke klus hoor dat tellen, ik spreek uit ervaring
Maar dit jaar zijn er minder categorien dan vorig jaar dus dat is al een meevaller denk ik
neva: puf 1 voor ... oef.. autsj puf 1 voor ....quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:59 schreef Troel het volgende:
[..]
nou, we zijn met zijn tweeen, dus dat moet denk ik nog wel lukken hoor. Zo erg is het nou ook niet met ons gesteld.
Kijk, Neva kan prima hardop dingen roepen en dan turf ik
En dan lekker bij een pot thee met wat suikervrije koekjes enzo. Ik zie het al helemaal zitten
En dan halverwege opnieuw beginnen omdat je vliezen gebroken zijnquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neva: puf 1 voor ... oef.. autsj puf 1 voor ....al heupwiegend aan de bank
![]()
Ik zou het volgens mij best wel een beetje heel erg leuk vinden als het zou mogen gebeuren dat dit jaar er heel misschien een kansje inzit dat er eventueel een award naar mijn kinderen gaat. Niks moét natuurlijk, hoewel het vast enigszins begrijpelijk is, dat ze dat stiekem toch een hele eer vinden, nietwaar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef Luchtbel het volgende:die campagnes mogen best iets subtieler
daar gáán je puntenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zou het volgens mij best wel een beetje heel erg leuk vinden als het zou mogen gebeuren dat dit jaar er heel misschien een kansje inzit dat er eventueel een award naar mijn kinderen gaat. Niks moét natuurlijk, hoewel het vast enigszins begrijpelijk is, dat ze dat stiekem toch een hele eer vinden, nietwaar?
En die foto's in het fototopic heb ik ook helemaál niet om bepaalde redenen geplaatst.![]()
Subtiel genoeg?![]()
![]()
Zo, dus jij wil een kans maken op die zwarte schaap award?! Pas maar op hoor, ik moet nog stemmen!quote:
Laat ik dat nou helemaal niet erg vinden!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
Te laatnu heb ik al op Bo en Janneke gestemd
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:00 schreef moussy het volgende:
alleen voor het verraajjuh van het geslacht
Ja, als je mijn naam al niet kan schrijven, dan maak je weinig kans hoor!quote:
ik kan mijn stem-post niet meer aanpassen, anders had ik je de troostaward wel gegevenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef dutchie het volgende:
Stem op mij! Stem op mij! Kan me niet schelen welke award, maar stem op mij!
Zo, tot zover de subtiliteit. De enige award waar ik dit jaar kans op maak is de 'achterhetnetvistmaartochleukdatjeernogsteedsbent'award. Maar die is er niet dit jaar. Of de 'volgendjaarbeter'award.
O ja, wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik probeer vrijdag te stemmen. Het is idd best wel een lijst en daar moet je toch voor gaan zitten.
Neuh, ik vind je niet echt een zwart schaap maar ik vind dat je er vaak wel als de kippen bij bent als er een relletje is. En ik vind je manier van reageren vaak wat lichtgeraakt...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine zou je even willen toelichten waarom ik volgens jou een reldel benzwart schaap oke maar reldel
( gewoon nieuwschierigheid hoor
ik moest echt even lachen
Lachen is gezondquote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Neuh, ik vind je niet echt een zwart schaap maar ik vind dat je er vaak wel als de kippen bij bent als er een relletje is. En ik vind je manier van reageren vaak wat lichtgeraakt...
Vandaar...En lachen mag, daar is het toch ook voor bedoeld of niet?
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:16 schreef jessie het volgende:
Die oogjes
Ik denk BE heeft eindelijk gestemd, geeft ze hem alleen een schopje![]()
Zo zie je maar weer wat je campagne voeren teweeg brengtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:34 schreef dutchie het volgende:
Rottdog, Igraine, wat doen jullie met me?
(en nog goed geschreven ook Rottdog)
Ja ik vond dat jij die "Leukste mama van Leon-award" toch wel verdiende. M'n schoonmoeder zit toch niet op Fok dus....quote:
Volgens mij hoef ik geen campagne meer te voeren. Ben er helemaal verlegen van hoe unaniem de stemmen zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef poemojn het volgende:
Dat heb ik nou ookmaar ik vind de campagnes hier wel leuk, ga zo dit topic eens bijlezen
Ik ben niet lief jahquote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Rottdog het volgende:Tja Slaapmeisje moet je maar niet zo lief zijn
![]()
Is dit nog onderdeel van jouw campagne dutch?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef dutchie het volgende:
Bij heel veel moet ik idd nog even nadenken, maar een aantal namen zijn voor mij onvoorwaardelijk. Waaronder jij Slaapmeis. Maar ja, ik ben ook fan van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |