daarvoor is toch de helpende hand awardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef melonovy het volgende:
ah, het seizoen is weer geopend, leuk initiatief evenstar!
Alleen precies dezelfde categorien vind ik wat minder, is het niet mogelijk om daar wat in te veranderen??
ik waardeer Poemie voor al haar zoekwerk, moet er nog even een passende award bij vinden.
en nee, ik heb helemaal geen last van mijn hormonen gehad het afgelopen jaar!
vind ik primaquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Sugar het volgende:
Maar er hoeft toch niet eerst genomineerd te worden, ook al voegen we wel extra categorieën toe? Kunnen er gewoon bij en gewoon net als nu meteen stem uitbrengen?
Opgelost...Melonovy ook gelijk blijquote:Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm er is er al een die gestemd heeft die blijft staan dan als een van de mods die even op slot wilt zetten dan..
zullen we dan afspreken dat tot en met zaterdag er ideetjes aan kunnen gedragen worden ? en zondag en maandag als stem dag voor de catergorie-en?
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja gewoon een paar leuke smeuige toevoegen* ook nadenken gaat*
en dan iets noemen als : herinnert u zich deze nog?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
De verdwenen-user award ..... oftewel users die altijd enthousiast postten en ineens verdwenen zijn.
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naamquote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
De verdwenen-user award ..... oftewel users die altijd enthousiast postten en ineens verdwenen zijn.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ipv Kindjes mooiste ouder(s) award Voor de leukste foto uit het gelijknamige topic
de "sexy" award voor de meest memorabele foto van een ouder![]()
ipv hormonster award ? want kan me niet echt hormoonbommen herinneren.. alhoewel ik wel weet dat ikzelf de eerste 20 weken tegen het mannetje echt een secreet was.. maar heb zelf op fok! daaar niet zoveel; van gemerktquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Heb er nog wel 1: De truttigste moeder![]()
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naam![]()
de wie???quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naam![]()
een voor strijdlustige kindjes.. de grote kleine held(in) awardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:18 schreef Sugar het volgende:
Ik kan alleen maar heel nare dingen bedenken. Niks aardigs.![]()
en wie mag al die plaatjes gaan soepen enzoquote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Laten we gewoon voor elke user een eigen categorie bedenken
Nah, kunnen er toch veel meer zijn? Of over welke categorie had je het?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
ik moest ook 2 keer lezen hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef Lishe het volgende:
Hahaha, de goedkoopste mama. Ik kreeg er andere accosiaties bij!
Wel leuk dit!
Nou, daar begint het wel op te lijken toch?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Ik weet er al een: De leukste mama van Léon-award.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef poemojn het volgende:
Dan nomineer ik de mama van Léon, die lekkere ober die bij Markt2 werktequote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik weet er al een: De leukste mama van Léon-award.
met de frans bauer kabouter als icoontjequote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ah ok, valt alweer meequote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef jessie het volgende:
Die zijn niet allemaal gebruikt hoor. Daar zijn toen de leukste uitgehaald.
Oh, ik weet zeker dat m'n schoonmama daar heel blij mee zou zijn...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef dutchie het volgende:
[..]
Oeh....D'r schieten me al gelijk wat namen te binnen...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:57 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nieuwe categorie: de zeikerigste zwangere?
ja halloo, ik hoef niet álle awards hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 16:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Kom dan met nieuwe ideetjes.. en welke van de oude je er juist wel in wilt houden![]()
als iedereen die wilt nou eens een top 10 samenstelt van categorie-en die hij/zij wel graag zou willen zien..
en denk dat je op zijn minst 7 positieve categorie-en moet bedenken want t zou te triest zijn als het hele award gebeuren alleen nog maar draait om het afzeiken en het maar negatief is.. een paar met een knipoog is wel leuk maar vind het zelf te ver gaan als er dalijk alleen maar awards zouden zijn voor :
-rel del
-hormonster
-grootste zeikwijf
etc..
nietquote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef moussy het volgende:
[..]
ja halloo, ik hoef niet álle awards hoor
Ik denk vanavond ook wel ff mee, kom net uit een MRI apparaat, moet nog ff wakker worden
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef moussy het volgende:
Ik mag dan wel op gaan schieten met Cas' kamer
Grootste zeikwijf zal je denk ik niet winnen. Misschien een award instellen voor 'kleinste zeikwijf'?quote:Op donderdag 10 november 2005 16:37 schreef moussy het volgende:
ja halloo, ik hoef niet álle awards hoor
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
Grootste zeikwijf zal je denk ik niet winnen. Misschien een award instellen voor 'kleinste zeikwijf'?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef moussy het volgende:
Danny gaat eerder voor de cupmaat
Is er al een award voor het mooiste krullenjongetje?
Nee, niet weer die foto's.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef moussy het volgende:
Danny gaat eerder voor de cupmaat
Is er al een award voor het mooiste krullenjongetje?
met bijpassende sokkenquote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, niet weer die foto's.
Straks krijgen we ook awards voor mooiste badjas ofzo![]()
quote:Categorie Buik
Grootste buik
Mooiste buik
Zebra
Categorie Foto & Film
Beste Fotograaf
Spammer
Kindjes mooiste ouders
FokAlien
Film
Categorie Kinderen
Mooiste baby
Kids uit 1 gezin
Kalverliefde
Categorie dingen van Ouders-users
Leukste icon
Treffendste signature
Babyblooper
Categorie dingen van en voor kinderen
Kindersite
Kinderwerkje
Kinderpraatje
Crea award
Babykamer award
Categorie meningen over users
Liefste oud user
Helpende hand
Hormonster
Fanatiekste supporter
Ergste reller
Pittigste papa
Categorie overig
Nieuwkomer
Columniste
Grote geduld
Meest memorabele bevalling
Ouder & kind gelijkenis
Anti Award
Troostaward
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
En die kalverliefdes vind ik persoonlijk zelf onzin.)
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die kalverliefdes vind ik ook stom![]()
BE als de mooiste kids uit 1 gezin eruit gaat. Mag bovenstaande er dan in? Dan heb ik tenminste ook een awardquote:
Noh!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:44 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Is er echt niemand kleiner dan 1.54 in oud? Coolbabe misschien?
Hmmm Jessie denk dat die award mijn kant op roltquote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
[..]
BE als de mooiste kids uit 1 gezin eruit gaat. Mag bovenstaande er dan in? Dan heb ik tenminste ook een award![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
BE als de mooiste kids uit 1 gezin eruit gaat. Mag bovenstaande er dan in? Dan heb ik tenminste ook een award![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die bestaat nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:52 schreef Sugar het volgende:
De eerlijkste user?
Ik zou je er niet op vastpinnenquote:Op donderdag 10 november 2005 19:53 schreef jessie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
daar komen de foto'weerquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:12 schreef dutchie het volgende:
Misschien toch wat:
De meest memorabele post/topic
En de negatiefste user?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |