daarvoor is toch de helpende hand awardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef melonovy het volgende:
ah, het seizoen is weer geopend, leuk initiatief evenstar!
Alleen precies dezelfde categorien vind ik wat minder, is het niet mogelijk om daar wat in te veranderen??
ik waardeer Poemie voor al haar zoekwerk, moet er nog even een passende award bij vinden.
en nee, ik heb helemaal geen last van mijn hormonen gehad het afgelopen jaar!
vind ik primaquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Sugar het volgende:
Maar er hoeft toch niet eerst genomineerd te worden, ook al voegen we wel extra categorieën toe? Kunnen er gewoon bij en gewoon net als nu meteen stem uitbrengen?
Opgelost...Melonovy ook gelijk blijquote:Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm er is er al een die gestemd heeft die blijft staan dan als een van de mods die even op slot wilt zetten dan..
zullen we dan afspreken dat tot en met zaterdag er ideetjes aan kunnen gedragen worden ? en zondag en maandag als stem dag voor de catergorie-en?
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja gewoon een paar leuke smeuige toevoegen* ook nadenken gaat*
en dan iets noemen als : herinnert u zich deze nog?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
De verdwenen-user award ..... oftewel users die altijd enthousiast postten en ineens verdwenen zijn.
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naamquote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef easy-going het volgende:
De verdwenen-user award ..... oftewel users die altijd enthousiast postten en ineens verdwenen zijn.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ipv Kindjes mooiste ouder(s) award Voor de leukste foto uit het gelijknamige topic
de "sexy" award voor de meest memorabele foto van een ouder![]()
ipv hormonster award ? want kan me niet echt hormoonbommen herinneren.. alhoewel ik wel weet dat ikzelf de eerste 20 weken tegen het mannetje echt een secreet was.. maar heb zelf op fok! daaar niet zoveel; van gemerktquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Heb er nog wel 1: De truttigste moeder![]()
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naam![]()
de wie???quote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die krijgt dan toch wel de De Thunderchild Award? als naam![]()
een voor strijdlustige kindjes.. de grote kleine held(in) awardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:18 schreef Sugar het volgende:
Ik kan alleen maar heel nare dingen bedenken. Niks aardigs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |