Ik zou het volgens mij best wel een beetje heel erg leuk vinden als het zou mogen gebeuren dat dit jaar er heel misschien een kansje inzit dat er eventueel een award naar mijn kinderen gaat. Niks moét natuurlijk, hoewel het vast enigszins begrijpelijk is, dat ze dat stiekem toch een hele eer vinden, nietwaar?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:11 schreef Luchtbel het volgende:die campagnes mogen best iets subtieler
daar gáán je puntenquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zou het volgens mij best wel een beetje heel erg leuk vinden als het zou mogen gebeuren dat dit jaar er heel misschien een kansje inzit dat er eventueel een award naar mijn kinderen gaat. Niks moét natuurlijk, hoewel het vast enigszins begrijpelijk is, dat ze dat stiekem toch een hele eer vinden, nietwaar?
En die foto's in het fototopic heb ik ook helemaál niet om bepaalde redenen geplaatst.![]()
Subtiel genoeg?![]()
![]()
Zo, dus jij wil een kans maken op die zwarte schaap award?! Pas maar op hoor, ik moet nog stemmen!quote:
Laat ik dat nou helemaal niet erg vinden!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:30 schreef Luchtbel het volgende:
Te laatnu heb ik al op Bo en Janneke gestemd
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:00 schreef moussy het volgende:
alleen voor het verraajjuh van het geslacht
Ja, als je mijn naam al niet kan schrijven, dan maak je weinig kans hoor!quote:
ik kan mijn stem-post niet meer aanpassen, anders had ik je de troostaward wel gegevenquote:Op woensdag 16 november 2005 16:26 schreef dutchie het volgende:
Stem op mij! Stem op mij! Kan me niet schelen welke award, maar stem op mij!
Zo, tot zover de subtiliteit. De enige award waar ik dit jaar kans op maak is de 'achterhetnetvistmaartochleukdatjeernogsteedsbent'award. Maar die is er niet dit jaar. Of de 'volgendjaarbeter'award.
O ja, wat ik eigenlijk wilde zeggen: ik probeer vrijdag te stemmen. Het is idd best wel een lijst en daar moet je toch voor gaan zitten.
Neuh, ik vind je niet echt een zwart schaap maar ik vind dat je er vaak wel als de kippen bij bent als er een relletje is. En ik vind je manier van reageren vaak wat lichtgeraakt...quote:Op donderdag 17 november 2005 11:43 schreef _evenstar_ het volgende:
igraine zou je even willen toelichten waarom ik volgens jou een reldel benzwart schaap oke maar reldel
( gewoon nieuwschierigheid hoor
ik moest echt even lachen
Lachen is gezondquote:Op donderdag 17 november 2005 11:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Neuh, ik vind je niet echt een zwart schaap maar ik vind dat je er vaak wel als de kippen bij bent als er een relletje is. En ik vind je manier van reageren vaak wat lichtgeraakt...
Vandaar...En lachen mag, daar is het toch ook voor bedoeld of niet?
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:16 schreef jessie het volgende:
Die oogjes
Ik denk BE heeft eindelijk gestemd, geeft ze hem alleen een schopje![]()
Zo zie je maar weer wat je campagne voeren teweeg brengtquote:Op donderdag 17 november 2005 12:34 schreef dutchie het volgende:
Rottdog, Igraine, wat doen jullie met me?
(en nog goed geschreven ook Rottdog)
Ja ik vond dat jij die "Leukste mama van Leon-award" toch wel verdiende. M'n schoonmoeder zit toch niet op Fok dus....quote:
Volgens mij hoef ik geen campagne meer te voeren. Ben er helemaal verlegen van hoe unaniem de stemmen zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 13:00 schreef poemojn het volgende:
Dat heb ik nou ookmaar ik vind de campagnes hier wel leuk, ga zo dit topic eens bijlezen
Ik ben niet lief jahquote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef Rottdog het volgende:Tja Slaapmeisje moet je maar niet zo lief zijn
![]()
Is dit nog onderdeel van jouw campagne dutch?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef dutchie het volgende:
Bij heel veel moet ik idd nog even nadenken, maar een aantal namen zijn voor mij onvoorwaardelijk. Waaronder jij Slaapmeis. Maar ja, ik ben ook fan van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |