Er is er nog maar 1 van de 3 openquote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef Againzender het volgende:
moeten we nu twee topics tegelijk volspammen?
dan zou het moeten lukkenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef DarkShine het volgende:
Als je kunt zuipen is het idd gezellig!
Zoals ik reageerde, te laatquote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #967: Hoe laat begint het eigenlijk ?? was ook leuk
rubber kan wel doorposten in alledriequote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er is er nog maar 1 van de 3 open
Ik weet nog wel iets als op voor vrijdag.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef rubbereend het volgende:
3 hoolsen tegelijk![]()
Carnaval
mijn plannen voor een carnavalshools vrijdag kunnen ook weer de ijskast in
deze ookquote:Op woensdag 9 november 2005 11:01 schreef Bjoro het volgende:
[HOOLS] Het VBL cafe #967: Hoe laat begint het eigenlijk ?? was ook leuk
quote:Owusu mist vliegtuig
Jong Oranje is de voorbereiding op de play offwedstrijden tegen Slovenië begonnen zonder Quincy Owusu. De rappe aanvaller van Arsenal miste gistermorgen zijn vliegtuig naar Amsterdam. Bondscoach Foppe de Haan: „ Hij was helemaal in paniek, omdat hij nog op het vliegveld in Londen zat. Hij zou om acht uur vliegen, maar om half 8 ’ s ochtends kwam hij er in de auto achter dat het op de M8 rond Londen wel heel erg druk was....”
„ Bij de vorige interland tegen Tsjechië is hem hetzelfde overkomen”, aldus De Haan, die desondanks geen grote stappen onderneemt tegen de speler die ooit bij Ajax vanwege wangedrag werd weggestuurd. „ Quincy is een doodgoeie jongen, maar hij is zowel in het veld als daarbuiten een chaoot van het ergste soort.” Gisteravond meldde Owusu zich in het spelershotel van Jong Oranje.
„ Ik zal eens met hem praten en hij krijgt een boete”, aldus De Haan. „ Dat geld stop ik in de Foppe- foundation. Wat dat is? Ik ben mijn huis aan het verbouwen en kan wel wat geld gebruiken...”
Maar wij niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
rubber kan wel doorposten in alledrie
Foppe Foundationquote:Op woensdag 9 november 2005 11:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze ook
[HOOLS] Het VBL cafe #967 - Steun de Foppe Foundation
dan dat nieuw naar even hier posten:
[..]
Oh ja, dat gebedel is vrijdag weer natuurlijk. En dit jaar kan ik niet vluchtenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
rubber kan wel doorposten in alledrie
quote:11 november
11 november is de dag
dat mijn lichtje, dat mijn lichtje
11 november is de dag
dat mijn lichtje branden mag
ik heb er ook al een paar klaarstaanquote:Op woensdag 9 november 2005 11:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets als op voor vrijdag.![]()
Vrijdag begint het weerquote:Op woensdag 9 november 2005 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb er ook al een paar klaarstaan
weet je wat DS, we openen vanaf nu gewoon regelmatig een Carnavalshools, zullen een aantal users hier heel blij mee zijn
quote:Kiek 'ns doa, kiek 'ns doa, doa stjeet d'r Lange Jan !
Dat is d'r langste keël deë uëver Heële kiekke kan !
D'r Lange Jan kint jiëker kink.
Deë is joa graad ezoë bekint wie ozze wink !
Inhaken en meezingen graag !!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:04 schreef Againzender het volgende:
Oh ja, dat gebedel is vrijdag weer natuurlijk. En dit jaar kan ik niet vluchten
quote:SinteMaarten MikMak
SinteMaarten MikMak,
Mijn moeder is een dikzak,
Mijn vader is een dunnetje,
Geef m' een pepermunnetje!
quote:Sintemaarten had een muis
Sintemaarten had een muis
Die moest naar het ziekenhuis
Met z'n rooie petje
Lag-ie in z'n bedje
quote:
Sint Maarten, jongen......is je integratie-cursus nog niet ten einde ?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:05 schreef DarkShine het volgende:
WTF is vrijdag dan met die lichtjesonzin?!
Daar doen wij hier niet aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Sint Maarten, jongen......is je integratie-cursus nog niet ten einde ?
Wat heb je voor een mobo?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
Zo nieuwe bios-update gedaan van het moederbord![]()
zal ik een uurtje waar komen nemen?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme zeg
Vraag ik eens 1 keertje of ik vrijdag een half uurtje eerder weg kan (ik draai altijd late diensten tot 5 uur ivm OV) wil gewoon niemand langer blijven.
Terwijl er zovaak collega's lekker op tijd wegkunnen omdat ik er toch altijd zit tot 5 uur.
Ik word daar gewoon echt pissig van![]()
die ga ik dan makenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
Moet je wel genoeg kleine rubbertjes meenemen
Is die zo klein dat je dat formaat niet in de winkel krijgt?quote:
tis echt jouw Hools tot nu toe hè?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is die zo klein dat je dat formaat niet in de winkel krijgt?![]()
Dan voel je je ook lekker gewaardeerd dor je collega's. Zou zoiets direct aankaarten, of de volgende keer ook je poot stijfhouden.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme zeg
Vraag ik eens 1 keertje of ik vrijdag een half uurtje eerder weg kan (ik draai altijd late diensten tot 5 uur ivm OV) wil gewoon niemand langer blijven.
Terwijl er zovaak collega's lekker op tijd wegkunnen omdat ik er toch altijd zit tot 5 uur.
Ik word daar gewoon echt pissig van![]()
jij ook geen festbeest bent...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik kots op carnaval, St. Maarten en Lampionnenoptochten
Ik ben solidair met AZ
Een ziekenhuis volquote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
zal ik een uurtje waar komen nemen?
Zo ja, zijn er rond die tijd nog veel zusters aanwezig
Net gezien, zitten aantal mooie foto's tussen!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
ja ja die staan al online als het goed isTitel: Woof-en en Canberra
heeee Sienoquote:Op woensdag 9 november 2005 12:13 schreef appelsientje het volgende:
Eindelijkik kan echt lang online
goede avond trouwens
Jesuschrist. Dat zou een hel voor mij zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
Ik ga de 11e van de 11e naar Rowwen Héze.
leuk man, één groot feestquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
toch beter kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
Maar Sientje...hoe kun je nou naar Blue Mountain zijn geweest zonder een foto van The Three Sisters
Ik heb in een dronken bui een keer 'Ja' gezegd. Overnachten in Center Parcs. Het is in America geloof ik. En ik moet oude kleren meenemen is me gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jesuschrist. Dat zou een hel voor mij zijn
*leeft mee met Suijk.
Dat is een aanraderquote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui een keer 'Ja' gezegd. Overnachten in Center Parcs. Het is in America geloof ik. En ik moet oude kleren meenemen is me gezegd.
Je hoeft niet in je netste outfit te gaan neequote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui een keer 'Ja' gezegd. Overnachten in Center Parcs. Het is in America geloof ik. En ik moet oude kleren meenemen is me gezegd.
Nou het stond er bij toen we aan kwamen lopenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wist je dat van tevoren of heb je goed zitten zoeken Sien?
Hehe .. niet zo veel meer drinkenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is Guus Meeuwis toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef Lionheaad het volgende:
Rowen heze moet je kleren meenemen die vies mogen worden...
En het regent vaak meters bier
dat is met Jovink ook hierquote:Op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
Nou over bier regen gesproken (waarschijnljk heb ik het al gepost)
Maar bij het voetal hier... schijnt het normaal te zijn als er gescoord wordt... om met bier te gooien![]()
Ik ben maar even in vergadering gegaan om dit te ontvluchtenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis echt jouw Hools tot nu toe hè?
volgens mij wordt het volgend jaar druk met al die fokkers op ZCquote:Op woensdag 9 november 2005 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
en de voederbietels natuurlijk....
zwarte cross is trouwens ook erg leuk
gaafquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
Ik wil anders wel mijn best doen hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben maar even in vergadering gegaan om dit te ontvluchten
Is 'ie nou nog niet vol
vanuit Australië een beetje de spemmert gaan uithangenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil anders wel mijn best doen hoor
* emmer neerzetquote:Op woensdag 9 november 2005 13:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Barman, doe mij een litertje water
Dat is bij ons ookquote:Op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
Maar bij het voetal hier... schijnt het normaal te zijn als er gescoord wordt... om met bier te gooien![]()
wtf ik heb gewonnen?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
rubber je moet een nieuwe foto plaatsen....
Bij Roda hebben ze Bavaria, dus zonde is het niet echt. Zou zonde zijn als je je smaak aantast door zoiets te drinken.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
Zonde van het bier...
Neuh, doe maar een nieuw emmertje, deze is alweer opquote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
* emmer neerzet
Paracetamolletje er bij?
ach je moet gewoon met je mond open gaan staan, vliegt het bier er vanzelf inquote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
Zonde van het bier...
jepquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef rubbereend het volgende:
voor de fans; vanavond is Wytske te gast bij Jensen
[..]
wtf ik heb gewonnen?
Daar heb je gelijk in...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Roda hebben ze Bavaria, dus zonde is het niet echt. Zou zonde zijn als je je smaak aantast door zoiets te drinken.![]()
oja, maar die vond ik zelf ook wel leuk, meestal win ik met een onderschrift dat ik zelf niet eens de beste vind.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jep![]()
[..]
Daar heb je gelijk in...
mjah, het niveau is regematig errug laag, mee eens....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
wordt denk ik weer verstappen-grappen-onderschriften
die winnen toch niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
wordt denk ik weer verstappen-grappen-onderschriften
waar ligt Oeteldonk???quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Carnaval roeleert.
HOOLSjes zijn van harte welkom in Oeteldonk volgend jaar.
11-11 is natuurlijk een bietje te vroeg...
ook in het Veergat zijn de Hoolzen van harte welkomquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Carnaval roeleert.
ojaquote:Op woensdag 9 november 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach je moet gewoon met je mond open gaan staan, vliegt het bier er vanzelf in
paar jaar terug ging ik vaak naar 't baggergatquote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in het Veergat zijn de Hoolzen van harte welkom
ten noorden van het Lampengat, ten oosten van Schoenlapperslaand en ten weste van 't Ossenkoppenrijkquote:
ikke ??quote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit Australië een beetje de spemmert gaan uithangen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
paar jaar terug ging ik vaak naar 't baggergat
ach voor mijn post aantal hoef ik het niet meer te doenquote:
In een ander leven misschienquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Carnaval roeleert.
Hou je taai daar, blijven genieten!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach voor mijn post aantal hoef ik het niet meer te doendat wordt toch niks hier...
Zo mijn tijd is hier ook bijna om..
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
ik ben hier bijna klaar... nu al weer..
doei doei iedereen
lees dit ff: http://forum.fok.nl/user/history/92686 dan heb je een vollediger beeldquote:Op woensdag 9 november 2005 14:05 schreef Lionheaad het volgende:
Wie is dat eigenlijk??
ahhh....dank....quote:Op woensdag 9 november 2005 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees dit ff: http://forum.fok.nl/user/history/92686 dan heb je een vollediger beeld
ben je wat van plan nu?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ahhh....dank....
17 jaar en nog maagd....![]()
ook dat nog, kinky-carnavalstopicquote:Op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ahhh....dank....
17 jaar en nog maagd....![]()
ja hallo dat komt door zo'n niet carnavalsvierderquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
ook dat nog, kinky-carnavalstopic
iets op tegen...???quote:Op woensdag 9 november 2005 14:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hallo dat komt door zo'n niet carnavalsvierder![]()
quote:
Robbie Williamsquote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
ALAAF!Robbie Williams geeft in juni 2006 twee concerten in Nederland
Wel in de aRENa
Hm, ik zit nu met Supertramp.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:whoei*O*
één van de mooiste houseplaten ooit op de radio
Sasha - Xpander
klassieker
en gezapt naar 3FMquote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik zit nu met Supertramp.
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
En nu met Tokyo getto pussy (of zoiets), dat is wel wat voor eendje geloof ik
ik wist hetquote:Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gezapt naar 3FM
en verrek wat een timing
Tokyo Getho Pussy - I kiss Your Lipsjaren 90
quote:
doen ze op 3FM gelukkig nooitquote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef borisz het volgende:
ik heb 538 op staan . tja dan draaien ze anouk![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dit is echt briljant
Garbage
Garbage staat echt met afstand op nummer 1 van mijn nog te zien lijst. Wat een band, en Shirleyquote:
idd, kutnummerquote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef borisz het volgende:
3FM jaagt mij nu weg met lange B en baas Frans
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef borisz het volgende:
3FM jaagt mij nu weg met lange B en baas Frans
Das jammer, want hoogstwaarschijnlijk gaan ze uit elkaar en dus nooit meer tourenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Garbage staat echt met afstand op nummer 1 van mijn nog te zien lijst. Wat een band, en Shirleywat een heerlijk wijf
bij ons wordt zelfs een heuse kinderoptocht gehouden !quote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef golfer het volgende:
Snoep en mandarijntjes in huis gaat halen voor Sint Maarten, wat hier in het dorp erg uitbundig door de kinderen wordt 'gevierd'.
ruuddewild is ook niks zonder Ruud. Lindo duvall is niks als invaller bij ruuddewild.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier gaat de radio alleen aan bij Stender, Ruud de Wild en Langs de Lijn
Dat vind ik nog wel lachen om te luisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was vorige week nog s'nachts in de studio bij 538 bij midden in de nacht rick.
je wordt er echt mee doodgegooid, ook op mtv/tmf/theboxquote:
wat moest je daar, joh ????quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was vorige week nog s'nachts in de studio bij 538 bij midden in de nacht rick.
Muziekzenders zijn dan ook voor tieners gemaakt....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wordt er echt mee doodgegooid, ook op mtv/tmf/thebox
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das jammer, want hoogstwaarschijnlijk gaan ze uit elkaar en dus nooit meer touren
Ja, sidechicksquote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel lachen om te luisteren.Maar daar zitten toch alleen chicks bij hem?
Uhhm, we zaten in de auto om een uur of half 2 en toen bedachten we, laten we eens naar de studio gaan. Aangebeld, hek opengedaan en daar half uurtje gezeten. Kregen nog bier en chips ookquote:
Klopt. En ik mis Tamara ookquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
[..]
ruuddewild is ook niks zonder Ruud. Lindo duvall is niks als invaller bij ruuddewild.nl
middenindn8rick is lol![]()
in April geloof ik waren ze nog in Paradiso man, Shirley op 4 meter afstandquote:
daarom zit ze af en toe ook in de banner bovenaan deze paginaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt. En ik mis Tamara ook
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daarom zit ze af en toe ook in de banner bovenaan deze pagina
gisteren iig, stond er een banner van zorgverzekering ofzo met een foto van Tamaaar !quote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruud zit er vandaag in ieder geval weer
allang.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al een beetje gespamd/gestemd voor VBL in [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum! ?
doenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al een beetje gespamd/gestemd voor VBL in [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum! ?
donequote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
bier workshop??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
wij hebben nu een verplichte borrel/workshop
eens kijken hoeveel bier er is.....
iets met bedrijfsstrategiequote:
ahhh...dat hebben wij tezamen met de kerstborrel....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met bedrijfsstrategie
* Againzender gaat zich vol gieten
Hoezo chauvinismequote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hebben precies dezlfde antwoorden
ja dat wil ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 15:58 schreef borisz het volgende:
The box was leuk todat ze de hele programmeering op gooiden.
Ik wil de Dance avond op vrijdag weer terug![]()
Ik heb een 9 aan 't eindquote:Op woensdag 9 november 2005 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Onze straat van de staat leverde welgeteld 41,50 euro'tjes op
Als je nummer BX 00 99 62 of FV 05 54 30 had, dan ben je een paar miljoen kwijt nu.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef DeTolk het volgende:
Ben m'n staatlot kwijt
En ik weet 't nummer niet
OMG
gelukkig heb ik die niet, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je nummer BX 00 99 62 of FV 05 54 30 had, dan ben je een paar miljoen kwijt nu.
klaar met koekhappen of heb je ander werk?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:33 schreef Bos81 het volgende:
Goedenavond
Is dat zo? Misschien wel wat voor SCH dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef JaWi het volgende:
Sint Maarten zuigt.
De koeien hebben staartenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Is dat zo? Misschien wel wat voor SCH dan.
kruidenbittertje?quote:Op woensdag 9 november 2005 18:41 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van die arme drommel Mark van Bommel.
vergeet niet: vanavond Wytske bij Jensenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:35 schreef JaWi het volgende:
Sint Maarten zuigt.
Vergeten te kopen zeker.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef Gollemrulez het volgende:
vanavond even geen bier.... -voor de verandering-
Volgens mij niet....quote:Op woensdag 9 november 2005 19:16 schreef rubbereend het volgende:
is er eigenlijk nog geisketcht nav Bjoro's hint?
Is dat je nieuwe vlamquote:Op woensdag 9 november 2005 19:16 schreef rubbereend het volgende:
geisketcht nav
stttquote:
Ik denk al, wat zitten al die Hools nou opeens in mn kuttopic.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Anders verbrand ik ff mn klauw!
Iemand een pizza?
Dan kom je hier tenminste nog eensch lekker dingquote:Op woensdag 9 november 2005 19:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik denk al, wat zitten al die Hools nou opeens in mn kuttopic.
geen vingers klauwen verbrand??quote:Op woensdag 9 november 2005 19:35 schreef Gollemrulez het volgende:
mm net twee pizza's op... maar de kop soep van de overbuurman kan ik natuurlijk niet afslaan
Jensenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet niet: vanavond Wytske bij Jensen
waar?quote:
Iemand had 10.000 gulden gewonnen met een geheime opdracht had het geld verstopt en merkt dat het geld weg isquote:Op woensdag 9 november 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Wat deden ze tong?
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef Eilanden het volgende:
Hallo iedereen
Ter illustratie:quote:Op woensdag 9 november 2005 20:25 schreef Bluezz het volgende:
Tong als je nu je streams aanzet, (zonder geluid) kan je bij Lieske bijna tot in haar endeldarm kijken
toch wel de engelse versie he?quote:
Jupquote:Op woensdag 9 november 2005 20:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch wel de engelse versie he?
quote:
Ik ook een aantal, maar nog niet alles. Blijft leukquote:Op woensdag 9 november 2005 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb vrijwel alles al gezien op de BBC
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:46 schreef dndiek het volgende:Succes met je tentamens
Iemand een biertje??
* dndiek tapt een goudgele rakker met een mooie schuimkraagquote:
Fantastisch jaquote:Op woensdag 9 november 2005 20:37 schreef rubbereend het volgende:
zo had de BBC ineens The Office & Coupling![]()
gods wat heb ik toen veel BBC gekeken
quote:Op woensdag 9 november 2005 20:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
* dndiek tapt een goudgele rakker met een mooie schuimkraag
Waar werk je nou, Bos81?
Ja, zo zou je het kunnen noemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:00 schreef dndiek het volgende:
Ben je nog steeds een oproepkoekhapper??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |