Tering hete soep ofzo...quote:Op woensdag 9 november 2005 18:28 schreef steenz het volgende:
Oi, wat nóg veel kutter is: je tong verbranden.
Daar heb ik toch zo'n schijthekel aan
Er is hier geen boven. Dan zit ik in een ander huis.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:29 schreef Sjengdanny het volgende:
jij snel naar boven renne en topic openen, jeuj![]()
Of je gehemelte, kan nogal snel bij pizza's door de hete gesmolten kaasquote:Op woensdag 9 november 2005 18:28 schreef steenz het volgende:
Je moet ook niet met je tong in de oven hangen. Handiger is het om eerst je eten eruit te halen, en dan beginnen met eten.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:28 schreef steenz het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je tong in de oven hangen. Handiger is het om eerst je eten eruit te halen, en dan beginnen met eten.
Nodig om bepaalde mensen hiermee te kwetsenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:30 schreef LudoSanders het volgende:
ik verbrande zojuist mijn hand aan een kankerkachel..
Ahw, dat heb ik een jaar geleden ook gehad. Gelijk een paar laagjes huid weg. En ik had niks om het te ontsmetten dus heb ik na een tip van iemand vitamine c tabletten fijn geprakt, vermengd met water en op de wond gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:27 schreef ErikT het volgende:
Ja kut hee, stop ik mn pizza in de oven, raak ik het verwarmingselement aan.
AUW! Meteen wit, ik voelde eerst niks. Onder de kraan, na 10 minuten gaat t toch pijn doen.
Dus nu ijs erop.
Mn pizza is wel bijna klaar
Huilliequote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef Maldravia het volgende:
[..]
Nodig om bepaalde mensen hiermee te kwetsen
Oh, dus dát doe ik steeds foutquote:Op woensdag 9 november 2005 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je tong in de oven hangen. Handiger is het om eerst je eten eruit te halen, en dan beginnen met eten.
Ik denk niet dat Kees het erg boeit dat mensen het hebben over zijn kankerkachel!quote:Op woensdag 9 november 2005 18:37 schreef Maldravia het volgende:
[..]
Nodig om bepaalde mensen hiermee te kwetsen
Dan ga je vast een stuk minder domme dingen doenquote:Op woensdag 9 november 2005 18:40 schreef ErikT het volgende:
Heb ik een zakje ijs, laat ik t smeltwater in mn kruis lopen.
Vanaf nu doe ik nog alleen maar bier drinken vandaag.
Zoveel kan er toch niet misgaan tussen de bank en de koelkast. Of met een bieropener.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:43 schreef steenz het volgende:
[..]
Dan ga je vast een stuk minder domme dingen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |