Wat heb je voor een mobo?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:14 schreef pascalheister het volgende:
Zo nieuwe bios-update gedaan van het moederbord![]()
zal ik een uurtje waar komen nemen?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme zeg
Vraag ik eens 1 keertje of ik vrijdag een half uurtje eerder weg kan (ik draai altijd late diensten tot 5 uur ivm OV) wil gewoon niemand langer blijven.
Terwijl er zovaak collega's lekker op tijd wegkunnen omdat ik er toch altijd zit tot 5 uur.
Ik word daar gewoon echt pissig van![]()
die ga ik dan makenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:38 schreef Lionheaad het volgende:
Moet je wel genoeg kleine rubbertjes meenemen
Is die zo klein dat je dat formaat niet in de winkel krijgt?quote:
tis echt jouw Hools tot nu toe hč?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Is die zo klein dat je dat formaat niet in de winkel krijgt?![]()
Dan voel je je ook lekker gewaardeerd dor je collega's. Zou zoiets direct aankaarten, of de volgende keer ook je poot stijfhouden.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Godverdomme zeg
Vraag ik eens 1 keertje of ik vrijdag een half uurtje eerder weg kan (ik draai altijd late diensten tot 5 uur ivm OV) wil gewoon niemand langer blijven.
Terwijl er zovaak collega's lekker op tijd wegkunnen omdat ik er toch altijd zit tot 5 uur.
Ik word daar gewoon echt pissig van![]()
jij ook geen festbeest bent...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik kots op carnaval, St. Maarten en Lampionnenoptochten
Ik ben solidair met AZ
Een ziekenhuis volquote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
zal ik een uurtje waar komen nemen?
Zo ja, zijn er rond die tijd nog veel zusters aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |