jij ook geen festbeest bent...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Ik kots op carnaval, St. Maarten en Lampionnenoptochten
Ik ben solidair met AZ
Een ziekenhuis volquote:Op woensdag 9 november 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
zal ik een uurtje waar komen nemen?
Zo ja, zijn er rond die tijd nog veel zusters aanwezig
Net gezien, zitten aantal mooie foto's tussen!quote:Op woensdag 9 november 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
ja ja die staan al online als het goed isTitel: Woof-en en Canberra
heeee Sienoquote:Op woensdag 9 november 2005 12:13 schreef appelsientje het volgende:
Eindelijkik kan echt lang online
goede avond trouwens
Jesuschrist. Dat zou een hel voor mij zijnquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
Ik ga de 11e van de 11e naar Rowwen Héze.
leuk man, één groot feestquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
toch beter kijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef Bjoro het volgende:
Maar Sientje...hoe kun je nou naar Blue Mountain zijn geweest zonder een foto van The Three Sisters
Ik heb in een dronken bui een keer 'Ja' gezegd. Overnachten in Center Parcs. Het is in America geloof ik. En ik moet oude kleren meenemen is me gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jesuschrist. Dat zou een hel voor mij zijn
*leeft mee met Suijk.
Dat is een aanraderquote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui een keer 'Ja' gezegd. Overnachten in Center Parcs. Het is in America geloof ik. En ik moet oude kleren meenemen is me gezegd.
Je hoeft niet in je netste outfit te gaan neequote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb in een dronken bui een keer 'Ja' gezegd. Overnachten in Center Parcs. Het is in America geloof ik. En ik moet oude kleren meenemen is me gezegd.
Nou het stond er bij toen we aan kwamen lopenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wist je dat van tevoren of heb je goed zitten zoeken Sien?
Hehe .. niet zo veel meer drinkenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is Guus Meeuwis toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef Lionheaad het volgende:
Rowen heze moet je kleren meenemen die vies mogen worden...
En het regent vaak meters bier
dat is met Jovink ook hierquote:Op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
Nou over bier regen gesproken (waarschijnljk heb ik het al gepost)
Maar bij het voetal hier... schijnt het normaal te zijn als er gescoord wordt... om met bier te gooien![]()
Ik ben maar even in vergadering gegaan om dit te ontvluchtenquote:Op woensdag 9 november 2005 11:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis echt jouw Hools tot nu toe hè?
volgens mij wordt het volgend jaar druk met al die fokkers op ZCquote:Op woensdag 9 november 2005 13:05 schreef Lionheaad het volgende:
en de voederbietels natuurlijk....
zwarte cross is trouwens ook erg leuk
gaafquote:Op woensdag 9 november 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
Ik wil anders wel mijn best doen hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben maar even in vergadering gegaan om dit te ontvluchten
Is 'ie nou nog niet vol
vanuit Australië een beetje de spemmert gaan uithangenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil anders wel mijn best doen hoor
* emmer neerzetquote:Op woensdag 9 november 2005 13:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Barman, doe mij een litertje water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |