Das jammer, want hoogstwaarschijnlijk gaan ze uit elkaar en dus nooit meer tourenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Garbage staat echt met afstand op nummer 1 van mijn nog te zien lijst. Wat een band, en Shirleywat een heerlijk wijf
bij ons wordt zelfs een heuse kinderoptocht gehouden !quote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef golfer het volgende:
Snoep en mandarijntjes in huis gaat halen voor Sint Maarten, wat hier in het dorp erg uitbundig door de kinderen wordt 'gevierd'.
ruuddewild is ook niks zonder Ruud. Lindo duvall is niks als invaller bij ruuddewild.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier gaat de radio alleen aan bij Stender, Ruud de Wild en Langs de Lijn
Dat vind ik nog wel lachen om te luisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was vorige week nog s'nachts in de studio bij 538 bij midden in de nacht rick.
je wordt er echt mee doodgegooid, ook op mtv/tmf/theboxquote:
wat moest je daar, joh ????quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was vorige week nog s'nachts in de studio bij 538 bij midden in de nacht rick.
Muziekzenders zijn dan ook voor tieners gemaakt....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wordt er echt mee doodgegooid, ook op mtv/tmf/thebox
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das jammer, want hoogstwaarschijnlijk gaan ze uit elkaar en dus nooit meer touren
Ja, sidechicksquote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel lachen om te luisteren.Maar daar zitten toch alleen chicks bij hem?
Uhhm, we zaten in de auto om een uur of half 2 en toen bedachten we, laten we eens naar de studio gaan. Aangebeld, hek opengedaan en daar half uurtje gezeten. Kregen nog bier en chips ookquote:
Klopt. En ik mis Tamara ookquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
[..]
ruuddewild is ook niks zonder Ruud. Lindo duvall is niks als invaller bij ruuddewild.nl
middenindn8rick is lol![]()
in April geloof ik waren ze nog in Paradiso man, Shirley op 4 meter afstandquote:
daarom zit ze af en toe ook in de banner bovenaan deze paginaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt. En ik mis Tamara ook
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daarom zit ze af en toe ook in de banner bovenaan deze pagina
gisteren iig, stond er een banner van zorgverzekering ofzo met een foto van Tamaaar !quote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruud zit er vandaag in ieder geval weer
allang.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al een beetje gespamd/gestemd voor VBL in [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum! ?
doenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al een beetje gespamd/gestemd voor VBL in [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum! ?
donequote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
bier workshop??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
wij hebben nu een verplichte borrel/workshop
eens kijken hoeveel bier er is.....
iets met bedrijfsstrategiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |