Dat vind ik nog wel lachen om te luisteren.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was vorige week nog s'nachts in de studio bij 538 bij midden in de nacht rick.
je wordt er echt mee doodgegooid, ook op mtv/tmf/theboxquote:
wat moest je daar, joh ????quote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef JaWi het volgende:
Ik was vorige week nog s'nachts in de studio bij 538 bij midden in de nacht rick.
Muziekzenders zijn dan ook voor tieners gemaakt....quote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je wordt er echt mee doodgegooid, ook op mtv/tmf/thebox
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:50 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Das jammer, want hoogstwaarschijnlijk gaan ze uit elkaar en dus nooit meer touren
Ja, sidechicksquote:Op woensdag 9 november 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel lachen om te luisteren.Maar daar zitten toch alleen chicks bij hem?
Uhhm, we zaten in de auto om een uur of half 2 en toen bedachten we, laten we eens naar de studio gaan. Aangebeld, hek opengedaan en daar half uurtje gezeten. Kregen nog bier en chips ookquote:
Klopt. En ik mis Tamara ookquote:Op woensdag 9 november 2005 15:51 schreef borisz het volgende:
[..]
ruuddewild is ook niks zonder Ruud. Lindo duvall is niks als invaller bij ruuddewild.nl
middenindn8rick is lol![]()
in April geloof ik waren ze nog in Paradiso man, Shirley op 4 meter afstandquote:
daarom zit ze af en toe ook in de banner bovenaan deze paginaquote:Op woensdag 9 november 2005 16:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Klopt. En ik mis Tamara ook
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daarom zit ze af en toe ook in de banner bovenaan deze pagina
gisteren iig, stond er een banner van zorgverzekering ofzo met een foto van Tamaaar !quote:Op woensdag 9 november 2005 16:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruud zit er vandaag in ieder geval weer
allang.....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al een beetje gespamd/gestemd voor VBL in [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum! ?
doenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
Hebben jullie al een beetje gespamd/gestemd voor VBL in [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Forum! ?
donequote:Op woensdag 9 november 2005 16:12 schreef golfer het volgende:
bier workshop??quote:Op woensdag 9 november 2005 16:25 schreef Againzender het volgende:
wij hebben nu een verplichte borrel/workshop
eens kijken hoeveel bier er is.....
iets met bedrijfsstrategiequote:
ahhh...dat hebben wij tezamen met de kerstborrel....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
iets met bedrijfsstrategie
* Againzender gaat zich vol gieten
Hoezo chauvinismequote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hebben precies dezlfde antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |