quote:
Robbie Williamsquote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef FrankyMcG het volgende:
ALAAF!Robbie Williams geeft in juni 2006 twee concerten in Nederland
Wel in de aRENa
Hm, ik zit nu met Supertramp.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:26 schreef rubbereend het volgende:whoei*O*
één van de mooiste houseplaten ooit op de radio
Sasha - Xpander
klassieker
en gezapt naar 3FMquote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik zit nu met Supertramp.
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
En nu met Tokyo getto pussy (of zoiets), dat is wel wat voor eendje geloof ik
ik wist hetquote:Op woensdag 9 november 2005 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en gezapt naar 3FM
en verrek wat een timing
Tokyo Getho Pussy - I kiss Your Lipsjaren 90
quote:
doen ze op 3FM gelukkig nooitquote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef borisz het volgende:
ik heb 538 op staan . tja dan draaien ze anouk![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dit is echt briljant
Garbage
Garbage staat echt met afstand op nummer 1 van mijn nog te zien lijst. Wat een band, en Shirleyquote:
idd, kutnummerquote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef borisz het volgende:
3FM jaagt mij nu weg met lange B en baas Frans
quote:Op woensdag 9 november 2005 15:40 schreef borisz het volgende:
3FM jaagt mij nu weg met lange B en baas Frans
Das jammer, want hoogstwaarschijnlijk gaan ze uit elkaar en dus nooit meer tourenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Garbage staat echt met afstand op nummer 1 van mijn nog te zien lijst. Wat een band, en Shirleywat een heerlijk wijf
bij ons wordt zelfs een heuse kinderoptocht gehouden !quote:Op woensdag 9 november 2005 14:54 schreef golfer het volgende:
Snoep en mandarijntjes in huis gaat halen voor Sint Maarten, wat hier in het dorp erg uitbundig door de kinderen wordt 'gevierd'.
ruuddewild is ook niks zonder Ruud. Lindo duvall is niks als invaller bij ruuddewild.nlquote:Op woensdag 9 november 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hier gaat de radio alleen aan bij Stender, Ruud de Wild en Langs de Lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |