abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 10:58:54 #1
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32111196

Hools OP
quote:
Owusu mist vliegtuig

Jong Oranje is de voorbereiding op de play­ offwedstrijden tegen Slovenië begonnen zonder Quincy Owusu. De rappe aanvaller van Arsenal miste gistermorgen zijn vliegtuig naar Amsterdam. Bondscoach Foppe de Haan: „ Hij was helemaal in paniek, omdat hij nog op het vliegveld in Londen zat. Hij zou om acht uur vliegen, maar om half 8 ’ s ochtends kwam hij er in de auto achter dat het op de M8 rond Londen wel heel erg druk was....”
„ Bij de vorige interland tegen Tsjechië is hem hetzelfde overkomen”, aldus De Haan, die desondanks geen grote stappen onderneemt tegen de speler die ooit bij Ajax vanwege wangedrag werd weggestuurd. „ Quincy is een doodgoeie jongen, maar hij is zowel in het veld als daarbuiten een chaoot van het ergste soort.” Gisteravond meldde Owusu zich in het spelershotel van Jong Oranje.
„ Ik zal eens met hem praten en hij krijgt een boete”, aldus De Haan. „ Dat geld stop ik in de Foppe- foundation. Wat dat is? Ik ben mijn huis aan het verbouwen en kan wel wat geld gebruiken...”
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 november 2005 @ 10:59:32 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32111215
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')