quote:Owusu mist vliegtuig
Jong Oranje is de voorbereiding op de play offwedstrijden tegen Slovenië begonnen zonder Quincy Owusu. De rappe aanvaller van Arsenal miste gistermorgen zijn vliegtuig naar Amsterdam. Bondscoach Foppe de Haan: „ Hij was helemaal in paniek, omdat hij nog op het vliegveld in Londen zat. Hij zou om acht uur vliegen, maar om half 8 ’ s ochtends kwam hij er in de auto achter dat het op de M8 rond Londen wel heel erg druk was....”
„ Bij de vorige interland tegen Tsjechië is hem hetzelfde overkomen”, aldus De Haan, die desondanks geen grote stappen onderneemt tegen de speler die ooit bij Ajax vanwege wangedrag werd weggestuurd. „ Quincy is een doodgoeie jongen, maar hij is zowel in het veld als daarbuiten een chaoot van het ergste soort.” Gisteravond meldde Owusu zich in het spelershotel van Jong Oranje.
„ Ik zal eens met hem praten en hij krijgt een boete”, aldus De Haan. „ Dat geld stop ik in de Foppe- foundation. Wat dat is? Ik ben mijn huis aan het verbouwen en kan wel wat geld gebruiken...”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |