Dat is bij ons ookquote:Op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef appelsientje het volgende:
Maar bij het voetal hier... schijnt het normaal te zijn als er gescoord wordt... om met bier te gooien![]()
wtf ik heb gewonnen?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
rubber je moet een nieuwe foto plaatsen....
Bij Roda hebben ze Bavaria, dus zonde is het niet echt. Zou zonde zijn als je je smaak aantast door zoiets te drinken.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
Zonde van het bier...
Neuh, doe maar een nieuw emmertje, deze is alweer opquote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
* emmer neerzet
Paracetamolletje er bij?
ach je moet gewoon met je mond open gaan staan, vliegt het bier er vanzelf inquote:Op woensdag 9 november 2005 13:18 schreef Lionheaad het volgende:
Zonde van het bier...
jepquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef rubbereend het volgende:
voor de fans; vanavond is Wytske te gast bij Jensen
[..]
wtf ik heb gewonnen?
Daar heb je gelijk in...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij Roda hebben ze Bavaria, dus zonde is het niet echt. Zou zonde zijn als je je smaak aantast door zoiets te drinken.![]()
oja, maar die vond ik zelf ook wel leuk, meestal win ik met een onderschrift dat ik zelf niet eens de beste vind.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
jep![]()
[..]
Daar heb je gelijk in...
mjah, het niveau is regematig errug laag, mee eens....quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
wordt denk ik weer verstappen-grappen-onderschriften
die winnen toch niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
wordt denk ik weer verstappen-grappen-onderschriften
waar ligt Oeteldonk???quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Carnaval roeleert.
HOOLSjes zijn van harte welkom in Oeteldonk volgend jaar.
11-11 is natuurlijk een bietje te vroeg...
ook in het Veergat zijn de Hoolzen van harte welkomquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Carnaval roeleert.
HOOLSjes zijn van harte welkom in Oeteldonk volgend jaar.
11-11 is natuurlijk een bietje te vroeg...
ojaquote:Op woensdag 9 november 2005 13:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach je moet gewoon met je mond open gaan staan, vliegt het bier er vanzelf in
paar jaar terug ging ik vaak naar 't baggergatquote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in het Veergat zijn de Hoolzen van harte welkom
ten noorden van het Lampengat, ten oosten van Schoenlapperslaand en ten weste van 't Ossenkoppenrijkquote:
ikke ??quote:Op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanuit Australië een beetje de spemmert gaan uithangen![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
paar jaar terug ging ik vaak naar 't baggergat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |