Dan hadden we -eindelijk- vermakelijke beelden gehad...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef doka het volgende:
[..]
Maar wat zou er gebeurt (kunnen) zijn als:
- Rob hem niet gekalmeerd had
- hij geen rekening had hoeven houden met camera's
- hij niet op tijd naar de dagboekkamer was geroepen
- al een paar biertjes op had
?
Hetzelfde als wanneer Tanja niet zwanger het huis in was gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef doka het volgende:
[..]
- hij al een paar biertjes op had
?
Absoluutquote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan hadden we -eindelijk- vermakelijke beelden gehad...![]()
Ik denk dat hij dan de woonkamer was ingegaan, heel erg kwaad was geworden.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef doka het volgende:
[..]
- al een paar biertjes op had
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
slaap ze en let een beetje op roels geld.
Ben je al geslaagd?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Zal ik je een lijst toesturen samen met een inschrijfformulier?
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Dido is duidelijk gecharmeerd van "agressieve" Roel. Ook al zegt ze van niet, ze hangt bijna letterlijk aan zijn lippen.
Precies, dat dacht ik eigenlijk al toen ze zo quasi geschokt verzuchtte dat ze zoiets nog nooit gezien had....Maf mens..quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Dido is duidelijk gecharmeerd van "agressieve" Roel. Ook al zegt ze van niet, ze hangt bijna letterlijk aan zijn lippen.
En misschien wel de láá'tste beeldenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dan hadden we -eindelijk- vermakelijke beelden gehad...![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hetzelfde als wanneer Tanja niet zwanger het huis in was gegaan.![]()
![]()
of hij was de DBK ingerend en had Hummie een driedubbele kopstoot verkochtquote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan de woonkamer was ingegaan, heel erg kwaad was geworden.
En daarmee zo`n stempel op zijn persoon zou hebben gezet, dat hij BB nooit meer had kunnen winnen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
slaap ze en let een beetje op roels geld.
Dat heeft hij nu ook gedaan. Alhoewel het er wel van afhangt of het uitgezonden wordt op tv en hoe.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarmee zo`n stempel op zijn persoon zou hebben gezet, dat hij BB nooit meer had kunnen winnen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Twee vliegen in een kláp. Voor deze editie van Big Brother is het beter 'to burn out than to fade away'quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En misschien wel de láá'tste beelden![]()
*met zaadvragende blik in haar ogenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
Dido: "Niemand voor zijn bek slaan hè!"
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
trust
![]()
Ik kruip er ook in, morgen weer vroeg op.![]()
Je wordt alleen maar triester nu.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog niet door dat ik straks ook ga stemmen!!![]()
Dat zei ik vanmiddag al. Een paar jetsers met de zweep en wat dominant dirty talk doen een hele andere Dido naar vooren komen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Showtime het volgende:
Als hij Joost door de dubbele ramen had geramd had ik er 10.000 SMS-jes voor over.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat hij dan de woonkamer was ingegaan, heel erg kwaad was geworden.
Ze geilt er echt op hoor, dat is overduidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Dido praat het ook nog goed: een ander was gaan huilen, en jij reageert nu eenmaal zo
Madurodam.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
En die Roel is zo'n eikel!!
Waar komt die lul vandaan dan??![]()
Ze denken geheime boodschappen in de kaartjes te zien (Het zijn oude kaartjes waar een nieuw papiertje met tekst opgeplakt is)quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef BlaBlub het volgende:
Wat zijn Lieske en Joost nou aan het doen
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Dankjewel!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
Roel: Je bent een echte vrouwvrouwvrouw
Dido: ECHT?VIND JE?
WAAROM?
Dido ziet het al helemaal voor zich, vastgeketend aan het bed en Roel in leren motorpak.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
Een paar jetsers met de zweep en wat dominant dirty talk doen een hele andere Dido naar vooren komen.![]()
Als roel uitzijn plaat was gegaan, was BB medeverantwoordelijk geweest. zij lieten die ratten op zoek gaan naar geld, op hun aanwijzingen....quote:Op woensdag 9 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
roel is in de dbk ook gewaarschuwd voor bedreigingen die hij uittttt
Keurig BB maar niet genoeg!
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dido valt op de (nare) mannelijke trekjes. Afstandelijkheid, macho gedrag, aggressieviteit.
Sloebers van talpaquote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze denken geheime boodschappen in de kaartjes te zien (Het zijn oude kaartjes waar een nieuw papiertje met tekst opgeplakt is)
Precies, ze zei dat je daar niet eens een huis voor kon kopen. Maar wel als een viswijf proberen Rob te tackelen voor een schamele 10.000 euro.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Day het volgende:
Chantal weet dus hiervan. Chantal zit in de jat Roels geld-opdracht.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ze een aantal weken terug ZO gekwetst was en dat ze niet begreep waarom iemand die ze vertrouwde haar ZO voor de gek kon houden. En dan nog wel om geld. Dat doe je niet, het ging maar om 350.000 euro.
Ik kan dat niet zo goed rijmen, nu. Jullie wel?
Je zou toch verwachten dat de goudeerlijke Chantal die nooit tegen iemand zou liegen, nooit iemand zou bedriegen voor geld, deze opdracht van BB gewoon geweigerd zou hebben. Al zou ze daarmee een exit riskeren. Het gaat immers maar om 350.000 euro. Toch?
Dat is in de buurt en zulke Gooffies lopen hier al sinds 1975 niet meer.quote:
Roel met lederen paardrijlaarsjes aan, MET sporen en zweepjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dido ziet het al helemaal voor zich, vastgeketend aan het bed en Roel in leren motorpak.![]()
Ja. Zo ben ik! Leuk hè?! Hihihihihi!!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Dankjewel!
Juist! Voor mij is er maar eentje écht weer door de mand gevallen vanavond. Dat ik-was-m'n-muts-nooit roddelvarken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Day het volgende:
Ik meen me toch echt te herinneren dat ze een aantal weken terug ZO gekwetst was en dat ze niet begreep waarom iemand die ze vertrouwde haar ZO voor de gek kon houden. En dan nog wel om geld. Dat doe je niet, het ging maar om 350.000 euro.
Je zou toch verwachten dat de goudeerlijke Chantal die nooit tegen iemand zou liegen, nooit iemand zou bedriegen voor geld, deze opdracht van BB gewoon geweigerd zou hebben. Al zou ze daarmee een exit riskeren. Het gaat immers maar om 350.000 euro. Toch?
Tot later Ricaquote:Op woensdag 9 november 2005 00:36 schreef Rica het volgende:
Nou toen Roel ontdekte dat zijn geld weg was: priceless!
Voor de rest geloof ik het wel
Mee eens!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Als roel uitzijn plaat was gegaan, was BB medeverantwoordelijk geweest. zij lieten die ratten op zoek gaan naar geld, op hun aanwijzingen....
Als je 10.000 euro kwijt bent, vind ik het vrij normaal dat je zo door het lint gaat, of het goed is is een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lees het nergens, ik vertel het uit eigen ervaring.
Teleurgesteldheid en balen is begrijpelijk gedrag een vloekwoord er hier en daar tussenook, slaan en trappen tegen muren niet.
Chantal is door de mand gevallenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Day het volgende:
Ze heeft het de hele dag alleen maar over zichzelf. Hoe vond je me gisteren? Vind je dat ik me hip, kakkerig of ordinair kleed. Ik zat 'm zwaar te teasen. Ik ik ik blablabla .quote:
Welke plaháááts??quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
Roel zegt nu tegen Dido dat hij nooit daadwerkelijk tot geweld overgaat en voor het laatst op zijn 16e op de kermis gevochten heeft.
ze moeten haar klonen, dan kunnen ze de hele dag tegen elkaar ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft het de hele dag alleen maar over zichzelf. Hoe vond je me gisteren? Vind je dat ik me hip, kakkerig of ordinair kleed. Ik zat 'm zwaar te teasen. Ik ik ik blablabla .
quote:
Ja, dat is hetquote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Sonique het volgende:
JAAA, zie je wel, ze moeten het geld doorgeven... en niemand mag het aan elkaar zeggen.
Rob geeft Joost de opdracht z'n badjas uit de droger tehalen, hij vind dus het geld. Rob moet joost zo ver krijgen dat hij het geld (zonder het letterlijk te vertellen) weer door te geven...
En zo het hele rondje...
De kaarjtes zijn de aanwijzing dat ze het geld door moeten geven...
Halve woorden is half geld. dat mag dus niet...
Ze heeft Nathalie alquote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten haar klonen, dan kunnen ze de hele dag tegen elkaar ouwehoeren
OK, dus het was dus echt alleen maar stoere praat?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
Roel zegt nu tegen Dido dat hij nooit daadwerkelijk tot geweld overgaat en voor het laatst op zijn 16e op de kermis gevochten heeft.
Wees hier blij dat Rob er nog in zit !quote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Mag ik concluderen dat Rob erg okay is vanavond?
Nee?
Jammer dan, ik vind hem een GIGANT!
Ach so, het is de bedoeling dat Joost het nu vindt... Het wordt zo inderdaad wat duidelijker. Mja, waarom waren het in eerste instantie Ingrid én Chantal die zich over het geld bekommerden?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Sonique het volgende:
JAAA, zie je wel, ze moeten het geld doorgeven... en niemand mag het aan elkaar zeggen.
Rob geeft Joost de opdracht z'n badjas uit de droger tehalen, hij vind dus het geld. Rob moet joost zo ver krijgen dat hij het geld (zonder het letterlijk te vertellen) weer door te geven...
En zo het hele rondje...
Ik kop 'm in ...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je 10.000 euro kwijt bent, vind ik het vrij normaal dat je zo door het lint gaat, of het goed is is een ander verhaal.
Als ik flink pissig ben reageer ik me ook af met een flinke schop tegen iets
Lekker juist
Zal ik ook wel issues hebben dan
Dan krijgen ze enorme ruzie en krabben ze elkaar de ogen uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten haar klonen, dan kunnen ze de hele dag tegen elkaar ouwehoeren
Ja echt de enigequote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het wel een leuk stelletje vindt, maar goed:
[afbeelding]
Als dat zo is is Rob een HELD geweest vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Sonique het volgende:
En zo het hele rondje...
* Showtime meldt, is ook niet veel keus kwa stelletjes hier moeten we het van hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nee, hoor ik nu ookquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Rob was idd erg okay. kalm en slimquote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Nee?
Het zal een ketting worden, totdat het weer bij Roel terecht komt. Zoiets misschien.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach so, het is de bedoeling dat Joost het nu vindt... Het wordt zo inderdaad wat duidelijker. Mja, waarom waren het in eerste instantie Ingrid én Chantal die zich over het geld bekommerden?
En waarom kwam Ingrid bij Rob staan toen ze dacht dat die naar het geld op zoek was, als het de bedoeling was dat het van de een naar de andere ging zonder dat iedereen het wist?
Omdat BB dat gewoon aan hen heeft verteld.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach so, het is de bedoeling dat Joost het nu vindt... Het wordt zo inderdaad wat duidelijker. Mja, waarom waren het in eerste instantie Ingrid én Chantal die zich over het geld bekommerden?
En waarom kwam Ingrid bij Rob staan toen ze dacht dat die naar het geld op zoek was, als het de bedoeling was dat het van de een naar de andere ging zonder dat iedereen het wist?
Ik zit de hele avond al te genietenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
ja doe dat vooral, voor de 100ste keerquote:
Nee hoor. Ik vind ze ook okee.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Zeker een leuk stelletje. Beide een ego om U tegen te zeggen. Beiden kunnen niet tegen kritiek of verlies. Ze passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
De vraag is of daar nog een consequentie aan zit.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef BorTheWolf het volgende:
hij had alleen de pech dat natte lie opeens in de slaapkamer opdook.
Ik vind ze ook een leuk stel, maar heb het idee dat Roel meer gek is op Dido dan Dido op Roel. Dido doet soms toch een beetje afstandelijk, mits Roel wekelijks een paar gasten op de kermis neerhoekt.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor ik nu ook
Ik vond ze niet bij elkaar passen, heel in het begin, maar volgens mij vinden ze elkaar echt leuk.
Ja, dat snap ik. Maar in dat geval zal het van individu naar individu moeten, en dat is hier (weer) vanaf het begin fout gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal een ketting worden, totdat het weer bij Roel terecht komt. Zoiets misschien.
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
hahaha wat een ziek topic!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wees hier blij dat Rob er nog in zit !
Ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Jammer dan ook ik vind hem een GIGANTJEquote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Nee?
Adem in adem uitttttt adem innnnn adem uitttttttquote:
Jij maakt er volgens mij expres een running gag vanquote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja doe dat vooral, voor de 100ste keer
Dat las ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit de hele avond al te genieten
edit: fout gelezen. Ik las 'spelletje'
als de komma achter hoor staat begrijp ik je zinquote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor ik nu ook
Ik vond ze niet bij elkaar passen, heel in het begin, maar volgens mij vinden ze elkaar echt leuk.
Rotterdam tochquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Iemand moet toch weten waar die kluivenduiker van een Roel vandaan komt.
Bij klinkt hij als iemand uit "de ronde venen" of richting Gouda.
Maar zeker uit een gat.
Er woont familie van mij in De Ronde Venenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
en wordt het lastiger voor Menno, donderdagquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als dat zo is is Rob een HELD geweest vanavond.
Eindelijk, een medestander!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Nee?
Ik denk nog steeds dat de volgorde Dido, Menno, Roel, Rob zal zijn. Dus als Rob stijgt, zal Roel risico lopen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en wordt het lastiger voor Menno, donderdag
We wonen niet allemaal in Leidschendam met die belachelijke schquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
Pfftt.......quote:Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En inderdaad, een gat, maar wel een leuk gat
Menno zit voorlopig nog wel gebeiteld, dankzij alle roddels en menno-bashing van de overige bewonersquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en wordt het lastiger voor Menno, donderdag
Volgen mij geboren en getogen in Vlaardingen, woont nu in Rotterdam.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
[BB] User Servival Game is ook een leuk topic. Het is weer tijd trouwens.quote:
Inderdaad, Rotterdamquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
Jézus, wat een kutverbinding heb jij dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
Ik heb voor de eerste keer in heel BB een keer een stream opstaan die het langer doet dan 20 secondeStaat nu al 20 MIN aan
kep al stemmen uitgebrachtquote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[BB] User Servival Game is ook een leuk topic. Het is weer tijd trouwens.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de volgorde Dido, Menno, Roel, Rob zal zijn. Dus als Rob stijgt, zal Roel risico lopen.
Ach, vlakbij Scheveningenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Leidschendam met die belachelijke sch![]()
Is dat hetzelfde als survival?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[BB] User Servival Game is ook een leuk topic. Het is weer tijd trouwens.
Vlaardingen... mja, die ingekapselde voorsteden zijn altijd een beetje triest. Zo hebben we hier o.a Leidschendam.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgen mij geboren en getogen in Vlaardingen, woont nu in Rotterdam.
Chello Classicquote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jézus, wat een kutverbinding heb jij dan.
Dat is idd wat de Talpa Poll ook aangeeft. Dido en Menno staan echt veel hoger.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de volgorde Dido, Menno, Roel, Rob zal zijn. Dus als Rob stijgt, zal Roel risico lopen.
ja echt super, lijkt alsof ze hem uren kan aanstarenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
Die Roel en Dido, die blik van haarals hij zo staart naar d'r
Bwehehe.quote:
Ik heb 4 streams tegelijk lopen en merk niet eens dat ze aan staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chello ClassicNeed to say more
Als BB afgelopen is hebben we Versatel 20mb met dig tv
Normaal is het andersom. Ziet hij als een puppy naar haar te staren.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
ja echt super, lijkt alsof ze hem uren kan aanstaren
Ja, maar dan anders. Vraag maar aan APKquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
Dat is idd wat de Talpa Poll ook aangeeft. Dido en Menno staan echt veel hoger.
Roel en Rob schelen niet zo heel veel.
Maar het zal toch Rob wel worden..
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chello ClassicNeed to say more
Als BB afgelopen is hebben we Versatel 20mb met dig tv
In Vlaardingen is t ook aardig crimineelquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Vlaardingen... mja, die ingekapselde voorsteden zijn altijd een beetje triest. Zo hebben we hier o.a Leidschendam.![]()
En nog grotere pech dat nathalie vervolgens aan Ingrid vertelde dat Rob onder hun bed aanhet zoeken was.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef BorTheWolf het volgende:
hij had alleen de pech dat natte lie opeens in de slaapkamer opdook.
Nee hoor... ik heb het ook... en nooit problemen mee. Als de streams er uit gaan ligt het aan Versatel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...
Maar dat is zeldzaam geloof ik
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terugquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Day het volgende:
[..]
Normaal is het andersom. Ziet hij als een puppy naar haar te staren.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terug![]()
Nee, Vlaardingen lees ik net.quote:
Die waren er ook al.quote:
Uhuh... ze zijn flieft hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat deed hij nu ook, en zij staarde terug![]()
Linda is al naar huis, dudequote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef newsman het volgende:
Ik stem op de wijnkelder.
Bedoel je de Babbespolder?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, Vlaardingen lees ik net.
Waarschijnlijk uit die verontreinigde polder. (kom hoe heet die polder ook alweer)
Het gif zit diep in zijn donder blijkt vanavond. Nog een paar jaar en hij lijkt net zo'n methylbromide slachtoffer.![]()
Hij spoort echt niet.![]()
het ene moment vind ik het een lekker ding en het andere moment vind ik dat ze op een vent lijktquote:
Dat staat op het kaartjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
Wat lult Lieske nou steeds over een beschuitje?
Ja.quote:
Vetteoordspolder?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, Vlaardingen lees ik net.
Waarschijnlijk uit die verontreinigde polder. (kom hoe heet die polder ook alweer)
Dat is een aanwijzing op een van de kaartjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:58 schreef Arcee het volgende:
Lieske, hou op over dat beschuitje!
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
Het is weer veel te laat geworden... maar wel een leuk avondje.
Trusten![]()
![]()
Ik kan al die F5-ers niet bijhouden in dit topic, er zijn -vreemd genoeg- nog meer topics in dit subforum.quote:
Dachten jullie maar zo is over politiek, dan hoef ik godverdomme niet naar die kut kop van bakellende te kijken, dude noem je opa maar, die je als schaap ter wereld bracht.quote:
Nee.quote:
Ik denk dat VOOR 11 uur morgen ochtend het geld weer in z'n geheel terug moet zijn bij Roel...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, maar het is dus wel een doorgeefspelletje (zoals ik 2 SC topics geleden voorspelde)?
Hoe verloopt de ketting, en waar is het geld nu? Zou het zo zijn dat als de ketting mislukt, omdat Roel erachter komt, het geld alsnog voor Roel is? Hebben ze dit vanmiddag rond 16:00 bij de cup-a-soup bedacht op de redactie van BB?
Heb ik genoteerd staan als een van m'n favo scènes van BB5.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar ook als ze bijna huilt, zoals toen met Tanja en de baby die wegging.
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef newsman het volgende:
[..]
Dachten jullie maar zo is over politiek, dan hoef ik godverdomme niet naar die kut kop van bakellende te kijken, dude noem je opa maar, die je als schaap ter wereld bracht.
Was de enige polder die ik zo snel kon bedkenken in Vlaardingenquote:
Erin met die vuist, nu het nog vochtig is!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Showtime het volgende:
En Dido begint nu weer over Roel die zichzelf een gekneuste hand zou hebben geslagen. Schaamlippen trekken weer samen, bloed begint sneller te stromen, kom op Roel pak je kans.
Ik hoop het niet!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Roel hoopt dat zijn "actie" van vanavond word gecensureerd dmv piepjes (het woord kanker dus)
Een lekker ding vind ik haar sowieso niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:59 schreef Showtime het volgende:
het ene moment vind ik het een lekker ding en het andere moment vind ik dat ze op een vent lijkt![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...
Maar dat is zeldzaam geloof ik
Hmmm dan ligt het mischien toch aan mijn wireless inet hier thuisquote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik heb 4 streams tegelijk lopen en merk niet eens dat ze aan staan.
Hej Luchtbelletjequote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dido: ja? echt? wat leuk! waarom vind je dat?
Hij bedoelt waarschijnlijk de broekpolder, maar daar wonen niet veel mensenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was de enige polder die ik zo snel kon bedkenken in Vlaardingen
Ja, hoe deden we dat eigenlijk in vorige BB's? In de topics over de tv-uitzendingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Ik kan al die F5-ers niet bijhouden in dit topic, er zijn -vreemd genoeg- nog meer topics in dit subforum.
keiharde fistfuck in het huis, doorbreken die grenzen van alle internationale big brothersquote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erin met die vuist, nu het nog vochtig is!![]()
O ja... die heb je ook ja... dat is bij de surfplas en de golfbaan... dat zou met gif kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de broekpolder, maar daar wonen niet veel mensen
Ze straalt dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef Luchtbel het volgende:
Dido: ja? echt? wat leuk! waarom vind je dat?
Nah, dit schiet niet op. Maar Roel komt dan ook uit Vlaardingen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Erin met die vuist, nu het nog vochtig is!![]()
Ik vond d'r al mooi samen met lieske, en ik begin naat en ingrid ook steeds knapper te vindenquote:
Yep, en Naat maar super leuk tegen Menno doen toen ze hem nodig had om die zuurkoolschotel te maken.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:00 schreef versabommie het volgende:
OMFG! Rob en naaD weer in het roddelbadje....
Joost moet niet met Menno omgaan blabla
O god, krijgen we dat. Zo wint deze mevr. Egotripper nog, puur doordat ze zich een succesvolle tandpastaglimlach heeft aangeleerd. Dat ze verder een onmogelijk serpent is, doet dan niet meer terzakequote:
Je hebt teveel fantasie. Dat gezeik met het geld staat los van de weekopdracht.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik denk dat VOOR 11 uur morgen ochtend het geld weer in z'n geheel terug moet zijn bij Roel...
Als dit niet zo is, dan is de opdracht mislukt en hebben ze zaterdag niet een verassing...
Of Roel ook z'n geld kwijt is is onduidelijk...
Het enige ullige is nu dat Joost de ketting open houdt door niet in de waskamer de badjas van Rob te halen uit de wasdroger (waar geld ligt)
Precies die bedoel ik.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk de broekpolder, maar daar wonen niet veel mensen
Kon daar nog wat af dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
DIdo is blij dat haar kontje weer kleiner is geworden
Misschien staat het morgen iig op de BB site, of ze het ook echt uitzenden weet ik niet 100% zekerquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
Hopelijk komt Roels flippartij op tv. Heb het niet gezien, zonde
In één dag?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
DIdo is blij dat haar kontje weer kleiner is geworden
Ik vind haar leuk.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef Lkw het volgende:
O god, krijgen we dat. Zo wint deze mevr. Egotripper nog, puur doordat ze zich een succesvolle tandpastaglimlach heeft aangeleerd. Dat ze verder een onmogelijk serpent is, doet dan niet meer terzake![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:06 schreef BlaBlub het volgende:
Nou het is weer mooi geweest voor vandaag
Later
Bwwaaaaaaarkquote:Op woensdag 9 november 2005 00:55 schreef Muerte het volgende:
Brrr...
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot125a1.jpg]afbeelding][/URL]
Van de vrouwen vind ik haar ook zeker de leukstequote:
We zullen zien...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef frizti het volgende:
[..]
Je hebt teveel fantasie. Dat gezeik met het geld staat los van de weekopdracht.
De zogenaamde ketting is al door Rob verzeikt toen hij het geld niet kon verstoppen (betrapt door Natte Lie). Het was de bedoeling van BB om iedere keer het geld te laten verstoppen en dan aan een andere bewoner die plaats te vertellen in de DBK. Met waarschijnlijk als laatste Roel met de opdracht ga je geld maar zoeken want het is verplaatst.
Die topics gingen zoals deze topicreeks.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Arcee het volgende:
Ja, hoe deden we dat eigenlijk in vorige BB's? In de topics over de tv-uitzendingen.
Komt vast doordat je door al dat gekijk naar BB niet meer buiten komt. Dan ga je genoegen nemen met wat je aangeboden wordt, of dat nou kwalitatief hoogstaand is of niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond d'r al mooi samen met lieske, en ik begin naat en ingrid ook steeds knapper te vinden
Nee, dat kan niet... want Roel moest al als eerste naar de dbk toen.quote:
Vertelt ze eens een keer eerlijk hoe ze erover denkt de narcist is het nog niet goedquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef Arcee het volgende:
Rob: "Ik hou het meest van mezelf".
Nathalie: "Ja, ik ook".
Domme meeloopmuts.
quote:
En er werd gewoon een stuk minder gepost toch, omdat het niet gratis was om streams te kijken...quote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe deden we dat eigenlijk in vorige BB's? In de topics over de tv-uitzendingen.
na 12 bier msquote:Op woensdag 9 november 2005 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond d'r al mooi samen met lieske, en ik begin naat en ingrid ook steeds knapper te vinden
Maar daar werd lang niet zo veel in gepost. BB5 is 't grootste BB-forum tot nu toe dankzij de SC-reeks.quote:
Ik heb tot een paar dagen terug alleen de live uitzendingen gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 01:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Komt vast doordat je door al dat gekijk naar BB niet meer buiten komt. Dan ga je genoegen nemen met wat je aangeboden wordt, of dat nou kwalitatief hoogstaand is of niet.
Remedie: een paar straten doorlopen, goed om je heen kijken en het is weer over
Dan zal Roel zich niet meer hoeven inhouden en leren we de *ware Roel* kennenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef Olio het volgende:
[..]
![]()
Ik denk trouwens dat Dido in dat geval gaat wieberen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:57 schreef BONG4002 het volgende:
Roel hoopt dat zijn "actie" van vanavond word gecensureerd dmv piepjes (het woord kanker dus)
Waarom niet ??quote:
Eensch met Loedertjequote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan zal Roel zich niet meer hoeven inhouden en leren we de *ware Roel* kennen
Gaaf !
Als Dido zou zeggen ze dat ze 't meest van haar moeder houdt dan zou Naat zeggen: "Ja, ik ook".quote:Op woensdag 9 november 2005 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vertelt ze eens een keer eerlijk hoe ze erover denkt de narcist is het nog niet goed![]()
De tv uitzendingen waren gratis hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef Gert het volgende:
[..]
En er werd gewoon een stuk minder gepost toch, omdat het niet gratis was om streams te kijken...
Dat snap ik niet, he? Mensen die hele topics openen om aan te geven hoezeer ze iemand die ze eigenlijk niet kennen wel niet haten.quote:
Ik ook kijk konstant en moest de honden uitlatenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:05 schreef melke het volgende:
Hopelijk komt Roels flippartij op tv. Heb het niet gezien, zonde
Trustequote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
Bedbericht:
Hoe leuk alles ook was (en nog een klein beetje is) maar voor mij is de koek behoorlijk op dus knal ik de boel uit
Iig was dit een van de betere momenten van deze BB vanavond
Nee, maar ik hou van tegengas.quote:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef Sonique het volgende:
Voor degene die de overdreven reactie van Roel nog eens willen zien:
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Precies, dat snap ik ook niet. Zooooo overdreven hoe mensen reageren.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Lamon het volgende:
Dat snap ik niet, he? Mensen die hele topics openen om aan te geven hoezeer ze iemand die ze eigenlijk niet kennen wel niet haten.
Ik vind ze zeker niet allemaal okee, zelfs mijn favorieten zouden in praktijk er maar net mee doorgaan, maar die haaaaaaat, die sommigen mensen hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Dido zou zeggen ze dat ze 't meest van haar moeder houdt dan zou Naat zeggen: "Ja, ik ook".
tnxquote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef Sonique het volgende:
thnx ik had het gemistquote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef Sonique het volgende:
Tegengas veronderstelt 2-richtingsverkeer, dat zit er bij Dido niet in hoorquote:
Hierr kan je het allemaal zien :quote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef redhair het volgende:
[..]
Ik ook kijk konstant en moest de honden uitlatenen dat gebeurt dit
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:10 schreef Arcee het volgende:
Maar daar werd lang niet zo veel in gepost. BB5 is 't grootste BB-forum tot nu toe dankzij de SC-reeks.
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef -Rick het volgende:
[..]
Hierr kan je het allemaal zien :
OK.....dat was behoorlijk heftig!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef Sonique het volgende:
Die zitten ook in de bioscoop met zo'n lange smalle plasticzak snoep waar ze steeds met de hele arm in moeten.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef scanman01 het volgende:
Chips eten (of wat het ook is) met een microfoon vlak onder je. Ja, jippie!!!
Zou jij slapen als je cardiovasculaire systeem is vervangen door puur adrenaline?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:17 schreef DaMook het volgende:
Slaapt roel al trouwens ? Ik heb alleen de stream met rob en naaat en die van de woon kamer
Ik snap er ook niets van.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, he? Mensen die hele topics openen om aan te geven hoezeer ze iemand die ze eigenlijk niet kennen wel niet haten.
Ik vind ze zeker niet allemaal okee, zelfs mijn favorieten zouden in praktijk er maar net mee doorgaan, maar die haaaaaaat, die sommige mensen hebben.
Grrrr werkt bij mij nietquote:Op woensdag 9 november 2005 01:11 schreef Sonique het volgende:
al zou roel nu een kilo marok in 1 keer op zou paffen zou hij nog steeds niet voelenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou jij slapen als je cardiovasculaire systeem is vervangen door puur adrenaline?
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:18 schreef Prediker het volgende:
Kan de vader van Joost niet ook een andere pyamabroek voor Chantal langsbrengen?
Of een chador?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:18 schreef Prediker het volgende:
Kan de vader van Joost niet ook een andere pyamabroek voor Chantal langsbrengen?
Wie zegt dat het over Tanja uit BB gaat ?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:14 schreef newsman het volgende:
Bor tanja is al weg, zou je er please chantal kunnen van maken ?
Er zitten retorische aspecten aan deze vraagstellingquote:Op woensdag 9 november 2005 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Zou jij slapen als je cardiovasculaire systeem is vervangen door puur adrenaline?
Hij vindt Boris Dittrich wel een lekker dingquote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef versabommie het volgende:
kutregie....joost wilde net wat kwijt..
Dat doet Naatje altijd.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef Morwen het volgende:
Rob en natte Lie heb ik uitgezet, dat is een monoloog van Rob met een "ja-knik"-reactie van Naatje![]()
Hoorde Roel zeggen dat ie straks gaat bubbelen bij Rob en de kipfilequote:Op woensdag 9 november 2005 01:17 schreef DaMook het volgende:
Slaapt roel al trouwens ? Ik heb alleen de stream met rob en naaat en die van de woon kamer
Soms beangstig je me Peter.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:19 schreef Peter6000 het volgende:
Er zitten retorische aspecten aan deze vraagstelling![]()
Ze is blij dat ze even kan levellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske wederom over die 5000 euro van 2 en halve maand geleden
Ze praat zo onduidelijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:21 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan Ingrid? Wat een kutwijf is dat! Hoe ze onder het bed van Roel zat te graaien!
Ik denk ook dat ik op een soortgelijke wijze zou reagerenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef melke het volgende:
Ik vind zijn reactie nog wel meevallen. Ik was echt veeeel kwader geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |