kep al stemmen uitgebrachtquote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[BB] User Servival Game is ook een leuk topic. Het is weer tijd trouwens.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de volgorde Dido, Menno, Roel, Rob zal zijn. Dus als Rob stijgt, zal Roel risico lopen.
Ach, vlakbij Scheveningenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We wonen niet allemaal in Leidschendam met die belachelijke sch![]()
Is dat hetzelfde als survival?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
[BB] User Servival Game is ook een leuk topic. Het is weer tijd trouwens.
Vlaardingen... mja, die ingekapselde voorsteden zijn altijd een beetje triest. Zo hebben we hier o.a Leidschendam.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Volgen mij geboren en getogen in Vlaardingen, woont nu in Rotterdam.
Chello Classicquote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jézus, wat een kutverbinding heb jij dan.
Dat is idd wat de Talpa Poll ook aangeeft. Dido en Menno staan echt veel hoger.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de volgorde Dido, Menno, Roel, Rob zal zijn. Dus als Rob stijgt, zal Roel risico lopen.
ja echt super, lijkt alsof ze hem uren kan aanstarenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
Die Roel en Dido, die blik van haarals hij zo staart naar d'r
Bwehehe.quote:
Ik heb 4 streams tegelijk lopen en merk niet eens dat ze aan staan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chello ClassicNeed to say more
Als BB afgelopen is hebben we Versatel 20mb met dig tv
Normaal is het andersom. Ziet hij als een puppy naar haar te staren.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
ja echt super, lijkt alsof ze hem uren kan aanstaren
Ja, maar dan anders. Vraag maar aan APKquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef Lamon het volgende:
Dat is idd wat de Talpa Poll ook aangeeft. Dido en Menno staan echt veel hoger.
Roel en Rob schelen niet zo heel veel.
Maar het zal toch Rob wel worden..
Heb hier ook Chello, maar geen probs. Zelden haperingen en dergelijke...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Chello ClassicNeed to say more
Als BB afgelopen is hebben we Versatel 20mb met dig tv
In Vlaardingen is t ook aardig crimineelquote:Op woensdag 9 november 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Vlaardingen... mja, die ingekapselde voorsteden zijn altijd een beetje triest. Zo hebben we hier o.a Leidschendam.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |