hahaha wat een ziek topic!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wees hier blij dat Rob er nog in zit !
Ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het wel een leuk stelletje vindt, maar goed:
[afbeelding]
Jammer dan ook ik vind hem een GIGANTJEquote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Mag ik concluderen dat Rob erg okay is vanavond?
Nee?
Jammer dan, ik vind hem een GIGANT!
Adem in adem uitttttt adem innnnn adem uitttttttquote:
Jij maakt er volgens mij expres een running gag vanquote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja doe dat vooral, voor de 100ste keer
Dat las ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit de hele avond al te genieten
edit: fout gelezen. Ik las 'spelletje'
als de komma achter hoor staat begrijp ik je zinquote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor ik nu ook
Ik vond ze niet bij elkaar passen, heel in het begin, maar volgens mij vinden ze elkaar echt leuk.
Rotterdam tochquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Iemand moet toch weten waar die kluivenduiker van een Roel vandaan komt.
Bij klinkt hij als iemand uit "de ronde venen" of richting Gouda.
Maar zeker uit een gat.
Er woont familie van mij in De Ronde Venenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
en wordt het lastiger voor Menno, donderdagquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als dat zo is is Rob een HELD geweest vanavond.
Eindelijk, een medestander!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Mag ik concluderen dat Rob erg okay is vanavond?
Nee?
Jammer dan, ik vind hem een GIGANT!
Ik denk nog steeds dat de volgorde Dido, Menno, Roel, Rob zal zijn. Dus als Rob stijgt, zal Roel risico lopen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en wordt het lastiger voor Menno, donderdag
We wonen niet allemaal in Leidschendam met die belachelijke schquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
Pfftt.......quote:Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En inderdaad, een gat, maar wel een leuk gat
Menno zit voorlopig nog wel gebeiteld, dankzij alle roddels en menno-bashing van de overige bewonersquote:Op woensdag 9 november 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en wordt het lastiger voor Menno, donderdag
Volgen mij geboren en getogen in Vlaardingen, woont nu in Rotterdam.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
[BB] User Servival Game is ook een leuk topic. Het is weer tijd trouwens.quote:
Inderdaad, Rotterdamquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
Maar zeker uit een gat.
Jézus, wat een kutverbinding heb jij dan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
Ik heb voor de eerste keer in heel BB een keer een stream opstaan die het langer doet dan 20 secondeStaat nu al 20 MIN aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |