Dat is in de buurt en zulke Gooffies lopen hier al sinds 1975 niet meer.quote:
Roel met lederen paardrijlaarsjes aan, MET sporen en zweepjequote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Showtime het volgende:
[..]
Dido ziet het al helemaal voor zich, vastgeketend aan het bed en Roel in leren motorpak.![]()
Ja. Zo ben ik! Leuk hè?! Hihihihihi!!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt? Meen je dat nou? Wat leuk om te horen! Dankjewel!
Juist! Voor mij is er maar eentje écht weer door de mand gevallen vanavond. Dat ik-was-m'n-muts-nooit roddelvarken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Day het volgende:
Chantal weet dus hiervan. Chantal zit in de jat Roels geld-opdracht.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ze een aantal weken terug ZO gekwetst was en dat ze niet begreep waarom iemand die ze vertrouwde haar ZO voor de gek kon houden. En dan nog wel om geld. Dat doe je niet, het ging maar om 350.000 euro.
Ik kan dat niet zo goed rijmen, nu. Jullie wel?
Je zou toch verwachten dat de goudeerlijke Chantal die nooit tegen iemand zou liegen, nooit iemand zou bedriegen voor geld, deze opdracht van BB gewoon geweigerd zou hebben. Al zou ze daarmee een exit riskeren. Het gaat immers maar om 350.000 euro. Toch?
Tot later Ricaquote:Op woensdag 9 november 2005 00:36 schreef Rica het volgende:
Nou toen Roel ontdekte dat zijn geld weg was: priceless!
Voor de rest geloof ik het wel
Mee eens!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Als roel uitzijn plaat was gegaan, was BB medeverantwoordelijk geweest. zij lieten die ratten op zoek gaan naar geld, op hun aanwijzingen....
Als je 10.000 euro kwijt bent, vind ik het vrij normaal dat je zo door het lint gaat, of het goed is is een ander verhaal.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lees het nergens, ik vertel het uit eigen ervaring.
Teleurgesteldheid en balen is begrijpelijk gedrag een vloekwoord er hier en daar tussenook, slaan en trappen tegen muren niet.
Chantal is door de mand gevallenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:34 schreef Day het volgende:
Chantal weet dus hiervan. Chantal zit in de jat Roels geld-opdracht.
Ik meen me toch echt te herinneren dat ze een aantal weken terug ZO gekwetst was en dat ze niet begreep waarom iemand die ze vertrouwde haar ZO voor de gek kon houden. En dan nog wel om geld. Dat doe je niet, het ging maar om 350.000 euro.
Ik kan dat niet zo goed rijmen, nu. Jullie wel?
Je zou toch verwachten dat de goudeerlijke Chantal die nooit tegen iemand zou liegen, nooit iemand zou bedriegen voor geld, deze opdracht van BB gewoon geweigerd zou hebben. Al zou ze daarmee een exit riskeren. Het gaat immers maar om 350.000 euro. Toch?
Ze heeft het de hele dag alleen maar over zichzelf. Hoe vond je me gisteren? Vind je dat ik me hip, kakkerig of ordinair kleed. Ik zat 'm zwaar te teasen. Ik ik ik blablabla .quote:
Welke plaháááts??quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
Roel zegt nu tegen Dido dat hij nooit daadwerkelijk tot geweld overgaat en voor het laatst op zijn 16e op de kermis gevochten heeft.
ze moeten haar klonen, dan kunnen ze de hele dag tegen elkaar ouwehoerenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft het de hele dag alleen maar over zichzelf. Hoe vond je me gisteren? Vind je dat ik me hip, kakkerig of ordinair kleed. Ik zat 'm zwaar te teasen. Ik ik ik blablabla .
quote:
Ja, dat is hetquote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Sonique het volgende:
JAAA, zie je wel, ze moeten het geld doorgeven... en niemand mag het aan elkaar zeggen.
Rob geeft Joost de opdracht z'n badjas uit de droger tehalen, hij vind dus het geld. Rob moet joost zo ver krijgen dat hij het geld (zonder het letterlijk te vertellen) weer door te geven...
En zo het hele rondje...
De kaarjtes zijn de aanwijzing dat ze het geld door moeten geven...
Halve woorden is half geld. dat mag dus niet...
Ze heeft Nathalie alquote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten haar klonen, dan kunnen ze de hele dag tegen elkaar ouwehoeren
OK, dus het was dus echt alleen maar stoere praat?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Gert het volgende:
Roel zegt nu tegen Dido dat hij nooit daadwerkelijk tot geweld overgaat en voor het laatst op zijn 16e op de kermis gevochten heeft.
Wees hier blij dat Rob er nog in zit !quote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Mag ik concluderen dat Rob erg okay is vanavond?
Nee?
Jammer dan, ik vind hem een GIGANT!
Ach so, het is de bedoeling dat Joost het nu vindt... Het wordt zo inderdaad wat duidelijker. Mja, waarom waren het in eerste instantie Ingrid én Chantal die zich over het geld bekommerden?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Sonique het volgende:
JAAA, zie je wel, ze moeten het geld doorgeven... en niemand mag het aan elkaar zeggen.
Rob geeft Joost de opdracht z'n badjas uit de droger tehalen, hij vind dus het geld. Rob moet joost zo ver krijgen dat hij het geld (zonder het letterlijk te vertellen) weer door te geven...
En zo het hele rondje...
Ik kop 'm in ...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Als je 10.000 euro kwijt bent, vind ik het vrij normaal dat je zo door het lint gaat, of het goed is is een ander verhaal.
Als ik flink pissig ben reageer ik me ook af met een flinke schop tegen iets
Lekker juist
Zal ik ook wel issues hebben dan
Dan krijgen ze enorme ruzie en krabben ze elkaar de ogen uit.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten haar klonen, dan kunnen ze de hele dag tegen elkaar ouwehoeren
Ja echt de enigequote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die het wel een leuk stelletje vindt, maar goed:
[afbeelding]
Als dat zo is is Rob een HELD geweest vanavond.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:39 schreef Sonique het volgende:
En zo het hele rondje...
* Showtime meldt, is ook niet veel keus kwa stelletjes hier moeten we het van hebbenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nee, hoor ik nu ookquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Rob was idd erg okay. kalm en slimquote:Op woensdag 9 november 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
Mag ik concluderen dat Rob erg okay is vanavond?
Nee?
Jammer dan, ik vind hem een GIGANT!
Het zal een ketting worden, totdat het weer bij Roel terecht komt. Zoiets misschien.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach so, het is de bedoeling dat Joost het nu vindt... Het wordt zo inderdaad wat duidelijker. Mja, waarom waren het in eerste instantie Ingrid én Chantal die zich over het geld bekommerden?
En waarom kwam Ingrid bij Rob staan toen ze dacht dat die naar het geld op zoek was, als het de bedoeling was dat het van de een naar de andere ging zonder dat iedereen het wist?
Omdat BB dat gewoon aan hen heeft verteld.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach so, het is de bedoeling dat Joost het nu vindt... Het wordt zo inderdaad wat duidelijker. Mja, waarom waren het in eerste instantie Ingrid én Chantal die zich over het geld bekommerden?
En waarom kwam Ingrid bij Rob staan toen ze dacht dat die naar het geld op zoek was, als het de bedoeling was dat het van de een naar de andere ging zonder dat iedereen het wist?
Ik zit de hele avond al te genietenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
ja doe dat vooral, voor de 100ste keerquote:
Nee hoor. Ik vind ze ook okee.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Zeker een leuk stelletje. Beide een ego om U tegen te zeggen. Beiden kunnen niet tegen kritiek of verlies. Ze passen goed bij elkaarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
De vraag is of daar nog een consequentie aan zit.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:45 schreef BorTheWolf het volgende:
hij had alleen de pech dat natte lie opeens in de slaapkamer opdook.
Ik vind ze ook een leuk stel, maar heb het idee dat Roel meer gek is op Dido dan Dido op Roel. Dido doet soms toch een beetje afstandelijk, mits Roel wekelijks een paar gasten op de kermis neerhoekt.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor ik nu ook
Ik vond ze niet bij elkaar passen, heel in het begin, maar volgens mij vinden ze elkaar echt leuk.
Ja, dat snap ik. Maar in dat geval zal het van individu naar individu moeten, en dat is hier (weer) vanaf het begin fout gegaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal een ketting worden, totdat het weer bij Roel terecht komt. Zoiets misschien.
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |