Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Roel vrijwillig exit gaat?
Trustequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Misschien dit een manier om ingrid op de bank te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Wie is hier de lachende derde? Menno! BB was het Menno-bashen ook zat kennelijk.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zou ik iets hebben gewonnen in de Staatsloterij?![]()
dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef Anitra het volgende:
Het is duidelijk dat Roel een waarschuwing gehad heeft, want kalm is hij echt nog niet, dat is duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal!!!!
Ik begrijp alleen niet hoe Chantal bij dit alles is betrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien dit een manier om ingrid op de bank te krijgen
Ohja die was er ook vanavond.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt, hij vertrouwt 't allemaal niks.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef Anitra het volgende:
Het is duidelijk dat Roel een waarschuwing gehad heeft, want kalm is hij echt nog niet, dat is duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal!!!!
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..quote:BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan ..
Ik denk eerder dat Rob de lachende derde is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Wie is hier de lachende derde? Menno! BB was het Menno-bashen ook zat kennelijk.
Ik ook, maar leuk is het welquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef ChantalC het volgende:
IK snap er de balle van...
Omdat hij echt ongelooflijk over de rooie ging. Het lijkt erop dat hij zijn geld kwaad is en als dat zo blijkt te zijn, dan heb je best kans dat hij dat niet gaat pikken en eruit wil. Zo bedoelde ik het.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Arcee het volgende:
BB SC] 696 Holle benen zijn snel gevuld
[..]
Waarom dat?
ik duim voor jequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".
effe sjekkuh![]()
Oh, zo. Daar leek het toen wel op, ja. Intussen zal het wel weer wat meevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Omdat hij echt ongelooflijk over de rooie ging. Het lijkt erop dat hij zijn geld kwaad is en als dat zo blijkt te zijn, dan heb je best kans dat hij dat niet gaat pikken en eruit wil. Zo bedoelde ik het.
Ik wil best, ik ben er zo, maar ik ga alleen voor geldquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef BlaBlub het volgende:
Wie rijdt er ff naar t huis en schreeuwt over de schutting dat Roel in t washok moet zoeken?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef jessie het volgende:
Echt Roel verdient het nu zo heel erg om naar huis te gaan donderdag!
Heb ik ook niet vaak idd, maar vanavond wel een paar keer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
Eerste keer dat ik bijna niet kan kiezen tussen de streams.
Volgens mij probeert hij Roel oprecht te kalmeren, en hem en de groep wat te beschermen tegen de (nu verminderde) agressie van Roel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef Lkw het volgende:
Rob is totaal kierewiet. Hij lult als een waanzinnige. Als hij niet al opgesloten zat, zou dat alsnog onmiddellijk moeten gebeuren.
Welke missie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
De kans is dat Chantal en Ingrid te horen hebben gekregen dat Roel de mist in is gegaan. Misschien is deze missie wel een laatste kans van BB om Roel toch het geld te laten behouden. Zoiets denk ik.
je bent bezig met een spel, waarbij je met een geheime opdracht 10.000 hebt gewonnen die je moet VERSTOPPEN en als iemand ze vind ben je ze kwijt. dan kun je er niet van uit gaan dat je het geld al binnen hebt. Ik zou ook balen maar ook denken, 't is part of the game. En BB was hier niet mee gekomen als hij zichzelf niet had verluld tegen Didoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..
Ik had die spiegelruit eruit geslagen met een keukenstoel, en die regisseur op zijn smoel geslagen ..
En die hele tent in de hens gezet ..
Je bent toch niet-toerekenings vatbaar ..
Mijn spullen jatte, dan ik hun spullen slopen ..
De missie die nu gaande is. Met Roel zijn geld. Dat geld is nu dus in bezit van Ingrid en Chantal.quote:
Ik blijf deze winter gewoon thuis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ohja die was er ook vanavond.
* Anitra vliegt ff naar de site voor de uitslagen
Pardon?quote:
Goh Coos. Daarnet beweerde je nog dit:quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".
effe sjekkuh![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ik al op geantwoord Gert. Wat is nu in hemelsnaam geld??
Ik leef al jaren zonder en nog prettig ook.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Moehaha het volgende:
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..
Ik had die spiegelruit eruit geslagen met een keukenstoel, en die regisseur op zijn smoel geslagen ..
En die hele tent in de hens gezet ..
Je bent toch niet-toerekenings vatbaar ..
Mijn spullen jatte, dan ik hun spullen slopen ..
Dit kun je ook wel vergelijken met het echte leven hequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwt hoe Roel zou reageren als er ECHT iets ergs in zijn leventje zou gebeuren
ja want hij loopt een stuk moeilijke dan anders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef wickie het volgende:
Waar is het deel wat Rob heeft/had heen?? Nog steeds in zn been??
Niets waard zou ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
Pardon?
Als je zo agressief word van geld (of wat dan ook) ben je voor mij niks waard.
Ik heb 1 euro 70, daar kan ik wel een avondje van stappen.quote:
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
[..]
Pardon?
Als je zo agressief word van geld (of wat dan ook) ben je voor mij niks waard. Dan ben je de zwakste schakel. Dahag
Nee, Roel is er achter gekomen dat zijn geld verdwenen is, en ontplofte.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
Effe bijgelezen maar snap ik er geen hol van
Als ik Roel nu hoor, lijkt het mij alsof hij het geld nog heeft, mits hij 'iets' rechtzet of zo
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Maurisico het volgende:
Je moe ttoch wel een geboren leugemaar zijn als je je zo laat gelden als Chantal nu.. als ik geld -in opdracht van BB- zou moeten jatten en zou zien dat een huisgenoot zo zwaar over de zeik zou gaan, zou ik me erg ongemakkelijk voelen.
Nee, dan Chantal: BLBBLA BLABLA GNAGNAGNABLA BLAGROTE BEKVEELGEZEIKGNAGNA....Hoe in en in slecht kun jezijn....
Ik ook hoor, ik hou helemaal niet van geheimpjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
Ik word gek als ze hier vanavond niet een beetje duidelijkheid over geven.
Ja .. als iemand 't vindt ja ..quote:.. waarbij je met een geheime opdracht 10.000 hebt gewonnen die je moet VERSTOPPEN en als iemand ze vind ben je ze kwijt ..
tegen Roel. Daarnet in de slaapkamer zat hij in zichzelf te pratenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
en jawel Rob naar de DBK, die zegt waarschijnlijk teveel tegen Roel
Dit is toch aanleiding voor wéér een nieuwe ronde roddel en achterklap?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje raar, maar ik heb een vermoeden dat BB het geroddel, de achterklap, en het gebash zat is, en hier omheen een mooie opdracht heeft verzonnen die gedoemt is te mislukken als de bewoners niet veranderen...
Een confrontatie opdracht zeg maar, waar Roel de dupe van wordt omdat het om zijn geld gaat...
welnee laat maar even zo dit is veel leuker dan gelijk duidelijkheid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
Ik word gek als ze hier vanavond niet een beetje duidelijkheid over geven.
Dat vind ik ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Ik snap het best dat Roel pissed is. 10.000 euro. Zou ik ook erg kut vinden als dat ineens weg is.
Jawel. Ik bedoelde vooral dat hij totaal idiote dingen zegt. Laat een willekeurig iemand die BB niet kent ernaar luisteren en die zal direct doorverwijzen naar het gekkenhuis. Er is geen touw aan vast te knopen namelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij Roel oprecht te kalmeren, en hem en de groep wat te beschermen tegen de (nu verminderde) agressie van Roel.
Ach, iédereen zou pissed zijn. De mensen die beweren dat ze volkomen cool "nou da's dan jammer" hadden geschouderschokt, liegen dat ze barsten of hebben geen zelfkennis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Ik snap het best dat Roel pissed is. 10.000 euro. Zou ik ook erg kut vinden als dat ineens weg is.
Dit idee deel ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje raar, maar ik heb een vermoeden dat BB het geroddel, de achterklap, en het gebash zat is, en hier omheen een mooie opdracht heeft verzonnen die gedoemt is te mislukken als de bewoners niet veranderen...
Een confrontatie opdracht zeg maar, waar Roel de dupe van wordt omdat het om zijn geld gaat...
Roel heeft zich vanmorgen verluld tegen Dido en daarom heeft BB nu deze opdracht bedacht. anders hadden ze Roel lekker zijn geld laten houden denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Ja .. als iemand 't vindt ja ..
Niet als die rukeend (regisseur, red.) , die alle mogelijke camera's tot z'n beschikking heeft, verteldt waar het ligt ... lijkt me niet echt meer vinden dan ...
En Chantal mag nu echt publiekelijk terechtgesteld worden wegens stelselmatig liegen ..
Precies.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Ja .. als iemand 't vindt ja ..
Niet als die rukeend (regisseur, red.) , die alle mogelijke camera's tot z'n beschikking heeft, verteldt waar het ligt ... lijkt me niet echt meer vinden dan ...
En Chantal mag nu echt publiekelijk terechtgesteld worden wegens stelselmatig liegen ..
Nou ja. Als er iemand in mijn spullen zit te neuzen en 10.000 jat ga ik ook niet bepaald staan feesten van geluk. Zouden waarschijnljk ook wel de nodige krachttermen in het rond vliegen. Dus ergens is z'n reactie wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
[..]
Pardon?
Als je zo agressief word van geld (of wat dan ook) ben je voor mij niks waard. Dan ben je de zwakste schakel. Dahag
Mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Lkw het volgende:
Jawel. Ik bedoelde vooral dat hij totaal idiote dingen zegt. Laat een willekeurig iemand die BB niet kent ernaar luisteren en die zal direct doorverwijzen naar het gekkenhuis. Er is geen touw aan vast te knopen namelijk
Nou ja, het hoeft ook niet gelijk, maar ik wil het vannacht wel weten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
welnee laat maar even zo dit is veel leuker dan gelijk duidelijkheid.
Roel krijgt waarschijnlijk de tijd tot 11:00 om zijn geld terug te vinden
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, iédereen zou pissed zijn. De mensen die beweren dat ze volkomen cool "nou da's dan jammer" hadden geschouderschokt, liegen dat ze barsten of hebben geen zelfkennis.
Roel heeft zich keurig ingehouden. Hij heeft maar één ding stukgemaakt, namelijk zijn eigen vuist tegen de muur.![]()
Dat is nog geenreden om agressief te worden. Je kan teleurgesteld zijn en balen, maar dit is pure agressie wat eruit kwam. Die gozer is een gevaar want als hij hier al kwaad om word wat moet het dan worden in de boze buitenwereld? Bovendien studeerd hij psychologie en zou hij zelf dus beter moeten weten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Hoeso niet? Ik bedoel, je kunt met hem praten, je kunt dingen tegen hem vertellen, je kunt het er met hem over hebben, maar dan, klaar. Begrijp je? Snap je wat ik wil seggen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jawel. Ik bedoelde vooral dat hij totaal idiote dingen zegt. Laat een willekeurig iemand die BB niet kent ernaar luisteren en die zal direct doorverwijzen naar het gekkenhuis. Er is geen touw aan vast te knopen namelijk
Als iets dergelijks irl was gebeurd, had hij zich zeker niet kunnen beheersen. Dat straalde er duidelijk vanaf volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niets waard zou ik niet zeggen.
Maar zijn reaktie is idd enigszins beangstigend.
Vraag me ook echt af, of hij zich onder invloed van middelen had weten te beheersen.
Ja maar er zijn ook kaarten met cryptische omschrijvingen toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Roel is er achter gekomen dat zijn geld verdwenen is, en ontplofte.
Hij is in de DBK geweest, waar ze hem hebben gezegd dat hij rustig moet blijven, na moet denken, en dat er morgen weer een dag is.
Chantal en Ingrid hebben zijn geld verstopt.
Had jij niet het idee dan dat BB hem net op tijd naar de dbk riep? Als hij met die woede naar de woonkamer was gegaan, hadden er hele vreemde dingen kunnen gebeuren. Volgens mij was BB net op tijd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, iédereen zou pissed zijn. De mensen die beweren dat ze volkomen cool "nou da's dan jammer" hadden geschouderschokt, liegen dat ze barsten of hebben geen zelfkennis.
Roel heeft zich keurig ingehouden. Hij heeft maar één ding stukgemaakt, namelijk zijn eigen vuist tegen de muur.![]()
Ik zou ook vet balen en waarschijnlijk zwaar teleurgesteld en boos zijn, maar dan nog zou ik me niet zo laten gaan als Roel, dat vond ik echt vrij beangstigend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Idd, alsof Roel bergen heeft moeten verzetten voor dat geld... In tegendeel, hij werdt gematst (hij kon gewoon doorroken) en kon daar ook nog geld mee verdienen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef jessie het volgende:
[..]
Dat vind ik ja.
Ik hou niet zo van agressieve mensen. En al helemaaaaaaaaaaaal niet van mensen die geld zo belangrijk vinden. En ik vind dat er een heel groot verschil zit tussen pissed en agressief zijn.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeso niet? Ik bedoel, je kunt met hem praten, je kunt dingen tegen hem vertellen, je kunt het er met hem over hebben, maar dan, klaar. Begrijp je? Snap je wat ik wil seggen?![]()
Ik denk dat we al blij mogen zijn als er morgen iets van in de TV-uitzending te zien is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou ja, het hoeft ook niet gelijk, maar ik wil het vannacht wel weten.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is nog geenreden om agressief te worden. Je kan teleurgesteld zijn en balen, maar dit is pure agressie wat eruit kwam. Die gozer is een gevaar want als hij hier al kwaad om word wat moet het dan worden in de boze buitenwereld? Bovendien studeerd hij psychologie en zou hij zelf dus beter moeten weten.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Mensen, wat gebeurt er?!?!?!!?
Ik denk er gebeurt vandaag niks, ga tv kijken, kom een paar uur later terug en alles is in rep en roer in dat huis! streamverslagen gelezen, begrijp dat men aan de haal is met Roel's geld, Roel over de zeik (zelfs huilen) en Rob hangt de strateeg uit!!!!!
Zeg me alleen EEN ding? Menno is hier toch op geen ene wijze bij betrokken, toch?
Jemig, hoe kun je het BB huis nu met de buitenwereld gaan vergelijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is nog geenreden om agressief te worden. Je kan teleurgesteld zijn en balen, maar dit is pure agressie wat eruit kwam. Die gozer is een gevaar want als hij hier al kwaad om word wat moet het dan worden in de boze buitenwereld? Bovendien studeerd hij psychologie en zou hij zelf dus beter moeten weten.
Nog niet, we zijn nog naar een verband aan het zoeken waardoor Menno de schuld krijgt... maar voorlopig is hij weer de winnaar van de avond voor het publiek denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Zeg me alleen EEN ding? Menno is hier toch op geen ene wijze bij betrokken, toch?
Ik ook, was wel moeilijk om alles te horen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb ik ook niet vaak idd, maar vanavond wel een paar keer.
Soms maar 2 tegelijk aan gezet.
Dat weet ik niet. Volgens mij was het toppunt van zijn woede het moment dat hij met zijn vuist tegen die muur sloeg. Maar dat is hoe dam ook speculatie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had jij niet het idee dan dat BB hem net op tijd naar de dbk riep? Als hij met die woede naar de woonkamer was gegaan, hadden er hele vreemde dingen kunnen gebeuren. Volgens mij was BB net op tijd.
Volgens mij overdrijven sommige mensen een beetje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had jij niet het idee dan dat BB hem net op tijd naar de dbk riep? Als hij met die woede naar de woonkamer was gegaan, hadden er hele vreemde dingen kunnen gebeuren. Volgens mij was BB net op tijd.
Wat denk jezelf ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Dat denk ik ook want hij was echt kwaadquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
o, wacht: de eindvraag was of Menno erbij betrokken is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Ik denk er gebeurt vandaag niks, ga tv kijken, kom een paar uur later terug en alles is in rep en roer in dat huis! streamverslagen gelezen, begrijp dat men aan de haal is met Roel's geld, Roel over de zeik (zelfs huilen) en Rob hangt de strateeg uit!!!!!
Yep.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef milagro het volgende:
of staat dat los van elkaar, het geld vinden en die kaarten?
Bij mij iig niet, want hij doet totaal niet mee. Ik denk dat Rob hier als de winnaar uitkomt. Niet dat hem dat gaat helpen, want hij is donderdag wel exit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nog niet, we zijn nog naar een verband aan het zoeken waardoor Menno de schuld krijgt... maar voorlopig is hij weer de winnaar van de avond voor het publiek denk ik
Slim! Dat moet het zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Zou de opdracht zijn dat ze gewoon Roel zijn missie van de 10000 euro moeten raden? Als ze dat raden, mag Roel zijn geld alsnog houden. Raden ze het niet, dan is hij het kwijt omdat jij te veel tegen Dido gezegd heeft vanmiddag.
Precies. Het is 1 groot spel. Hij name mensen toen in de zeik en nu word hij in de zeik genomen. En misschien valt het allemaal nog wel mee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, alsof Roel bergen heeft moeten verzetten voor dat geld... In tegendeel, hij werdt gematst (hij kon gewoon doorroken) en kon daar ook nog geld mee verdienen...
Menno heeft zich juist als een van de wijste opgesteld, we zouden elkaar de gang laten gaan met opdrachten. Niet ernaar gaan vissen en proberen te naaien etcquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Zouden ze nu nog wel kunnen slapen na dit gedoe? Als ik in dat huis zou zitten zou het door mijn hoofd blijven malen tot ik duidelijkheid had.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat we al blij mogen zijn als er morgen iets van in de TV-uitzending te zien is.
Zou kunnen maar het kunnen ook twee opdrachten zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
Zou de opdracht zijn dat ze gewoon Roel zijn missie van de 10000 euro moeten raden? Als ze dat raden, mag Roel zijn geld alsnog houden. Raden ze het niet, dan is hij het kwijt omdat jij te veel tegen Dido gezegd heeft vanmiddag.
Is mijn idee ook. Ze moeten dingen woord voor woord overbrengen zonder dat de tekst inhoudelijk verandert wordt. Misschien een les voor hoe ze over Menno geroddeld hebben?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Sonique het volgende:
Als dat zo is, vind ik BB echt heel min! Roel heeft het verdiend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid en Chantal hebben als geheime opdracht Roels geld verstopt, in het washok
Ja, dan had er wel een schaaltje kunnen breken idd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Had jij niet het idee dan dat BB hem net op tijd naar de dbk riep? Als hij met die woede naar de woonkamer was gegaan, hadden er hele vreemde dingen kunnen gebeuren.
Het zou iets te makkelijk zijn maar goed je weet het met BB nooitquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat zo totaal mis zitten met het raden van die weekopdracht.
Okay, dus de rest, behalve Rob (en Ing en Chan) weten niets van dat geld en de reden van Roels paniek?quote:
En dat is niks voor hun.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat zo totaal mis zitten met het raden van die weekopdracht.
Juistquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeso niet? Ik bedoel, je kunt met hem praten, je kunt dingen tegen hem vertellen, je kunt het er met hem over hebben, maar dan, klaar. Begrijp je? Snap je wat ik wil seggen?![]()
ja maar Roel heeft zich dus vanmorgen verluld dus vandaar deze actie van BB, al weet Roel dat zelf nog nietquote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Als dat zo is, vind ik BB echt heel min! Roel heeft het verdiend...![]()
Wat heeft ie gezegd dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:
ja maar Roel heeft zich dus vanmorgen verluld dus vandaar deze actie van BB, al weet Roel dat zelf nog niet
Heeft hummie je dat ingefluisterd?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar Roel heeft zich dus vanmorgen verluld dus vandaar deze actie van BB, al weet Roel dat zelf nog niet
Aaaah zo erg verlullen was dat toch ook niet? Hij zei alleen tegen dido van ,,ja we zijn toch met een spel bezig hiero''quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor zulk gedrag word je echt niet opgenomen hoor, al zou agressieregulatie geen slecht idee zijn (maar dat kan prima ambulant)quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat stond niet op een kaartje, maar zei Rob tegen Roel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Avenger84 het volgende:
1 kaartje zegt jullie lijken op elkaar maar kunnen niks zeggen misschien is dat op rob en roel gericht
Hij kan gewoon erg slecht omgaan met teleurstellingen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:58 schreef jessie het volgende:
Maar die reaktie van hem vind ik echt eng. Als hij gedronken heeft heeft hij ook al zo enge uitdrukking. Nee week 1 was hij nog leuk en toen werd het al snel minder.
dat ie genoeg geld had om lang op reis te gaan.... iets in die strekkingquote:
Ik zou exact hetzelfde gereageerd hebben en ja bb was net op tijd met het naar de dbk roepen van Roel....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou ook vet balen en waarschijnlijk zwaar teleurgesteld en boos zijn, maar dan nog zou ik me niet zo laten gaan als Roel, dat vond ik echt vrij beangstigend...
Dan hadden ze het hem toen moeilijker moeten maken, en het nu niet op zo'n laffe manier moeten doen. Ze wisten precies waar het geld lag, dus misschien heeft BB dat wel gewoon verteld. Dat zou ik stom vinden. Maar goed, niemand die het weet op dit momentquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, alsof Roel bergen heeft moeten verzetten voor dat geld... In tegendeel, hij werdt gematst (hij kon gewoon doorroken) en kon daar ook nog geld mee verdienen...
Heb jij de beelden gezien van Roel in de slaapkamer? Ik overdrijf echt niet hoor. Hij was totaal over de rooie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:58 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Volgens mij overdrijven sommige mensen een beetje.![]()
Ik zie weinig die het goed noemen, gedrag begrijpelijk vinden is wat anders dan goed vinden.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef jessie het volgende:
Grappig ook om te zien hoe de ene Roel zijn gedrag nog goed vond.
Zeg maar dat Roel een "kort lontje" heeft zeg maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij kan gewoon erg slecht omgaan met teleurstellingen.
Dan heeft hij zijn emoties niet onder controle.
Is vaak een korte explosie en verder niets engs.
Dat kan toch ook zijn van het startgeld? Of als hij BB wint?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef TheVulture het volgende:
dat ie genoeg geld had om lang op reis te gaan.... iets in die strekking
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij kan gewoon erg slecht omgaan met teleurstellingen.
Dan heeft hij zijn emoties niet onder controle.
Is vaak een korte explosie en verder niets engs.
slaap lekkerquote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou hoe spectaculair ik het ook vind, ik ben slapen![]()
![]()
tot morgen!
Vond niet dat hij zich inhield, maar ook niet overdreven eng. Wel vond ik het een begrijpelijke reactie voor iemand die er achterkomt dat zijn 10.000 eurootjes zomaar zijn verdwenen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef jessie het volgende:
Grappig ook om te zien hoe de ene Roel zijn gedrag nog goed vond. En vond dat hij zich netjes inhield. En dat anderen (waaronder ikzelf) het echt een enge reaktie vonden.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef TheVulture het volgende:
![]()
tot morgen!
Rob Chantal en Ingrid zijn er direct bij betrokken geweest. Maar de rest heeft natuurlijk wél een vermoeden waarom Roel zo over de rooie is. Hoeveel redenen kunnen er zijn waarom je zo kwaad wordt.... de mogelijkheid dat het om veel geld ging is letterlijk besproken tussen de anderen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Okay, dus de rest, behalve Rob (en Ing en Chan) weten niets van dat geld en de reden van Roels paniek?
![]()
tot morgen!
nope, Menno is de enige die volwassen reageerde....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg maar dat Roel een "kort lontje" heeft zeg maar![]()
okay thanksquote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob Chantal en Ingrid zijn er direct bij betrokken geweest. Maar de rest heeft natuurlijk wél een vermoeden waarom Roel zo over de rooie is. Hoeveel redenen kunnen er zijn waarom je zo kwaad wordt.... de mogelijkheid dat het om veel geld ging is letterlijk besproken tussen de anderen.
ik wel ¤ 28,50 .... verstopt in... neeeee... dat zeg ik niet....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb t gezien, ik was er live bijquote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij de beelden gezien van Roel in de slaapkamer? Ik overdrijf echt niet hoor. Hij was totaal over de rooie.
Mensenkennis ookquote:
Dat heb ik ook gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij de beelden gezien van Roel in de slaapkamer? Ik overdrijf echt niet hoor. Hij was totaal over de rooie.
Volgens mij vermoeden ze het wel. Lieske sprak er over dat het vast iets met geld te maken had.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Okay, dus de rest, behalve Rob (en Ing en Chan) weten niets van dat geld en de reden van Roels paniek?
Nou, idd....quote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is nu trouwens wel kut voor hem, niet weten of hij het nu wel of niet terug kan krijgen en of hij er iets voor moet doen en wat dan. Om lekker gek van te worden.
Als Roel daadwerkelijk tever was gegaan waren er heus wel wat bewakerts die hem in de dwangbuis zouden douwenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mensenkennis ook
Als deze reactie in de gevangenis vertoond word zit je binnen 5 minuten in de iso wegens agressief gedrag, maar nee dit is geen agressief gedrag volgens jullie
Zou gaarg willen weten wat jullie definitie is van agressief gedrag.
ze moeten hem laten kiezen tussen 10.000 euro of het meisje, net als Joost met 2 koffertjes in de DBK zetten en de rest van de bewoners mogen meekijken via de tvquote:Op woensdag 9 november 2005 00:05 schreef jessie het volgende:
Roel is gewoon echt een zielepietje. Heeft hij eerst dagen achter Dido aan kunnen lopen. Dan kan hij nu zijn geld weer gaan veroveren
Dat is niks voor hen inderdaad.quote:
Hij zei dat hij nog een kleinigheid moest regelen tegen Dido, Dido wilde weten wat, toen zei Roel het spel, Dido zei wat voor spel, Roel zei toen dat ze hier toch met een spel bezig waren en dat hij het haar later wel zou uitleggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Aaaah zo erg verlullen was dat toch ook niet? Hij zei alleen tegen dido van ,,ja we zijn toch met een spel bezig hiero''
Waar lees je dit allemaal johquote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mensenkennis ook
Als deze reactie in de gevangenis vertoond word zit je binnen 5 minuten in de iso wegens agressief gedrag, maar nee dit is geen agressief gedrag volgens jullie
Zou gaarg willen weten wat jullie definitie is van agressief gedrag.
![]()
tot morgen!
Wachten op een opdracht? Het is wel zijn geld hoor, BB heeft hem wijsgemaakt dat hij dat eerlijk had verdiend. Het zou me niks verbazen als hij wacht tot middenin de nacht en het hele huis overhoop haalt.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, idd....
Maar zolang hij geen opdracht tot terughalen heeft gekregen zou ik lekker niks doen als ik hem was.
Misschien heeft het te maken met het geld van roel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Er staat zelfs op een kaartje "Haastige spoed is zelden goed" en toch willen ze de oplossing nu al gaan vertellen in de dbk.
Zinloos. Roel kiest toch voor het geldquote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten hem laten kiezen tussen 10.000 euro of het meisje, net als Joost met 2 koffertjes in de DBK zetten en de rest van de bewoners mogen meekijken via de tv
Er is idd dag en nacht bewaking bij het BB huis, maar weet ook uit ervaring dat je er gewoon niet altijd op tijd bij kan zijn. Roel is niet voor niets naar de DBK geroepen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Roel daadwerkelijk tever was gegaan waren er heus wel wat bewakerts die hem in de dwangbuis zouden douwen
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat naar het washok, daar lag toch het geld?
Mmm jah van dat Lieske gebeuren kan ik me niet herinneren. Dacht dat Lieske alles zelf opgebiecht had, omdat ze het niet langer voor haar kon houden?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef stil het volgende:
[..]
Hij zei dat hij nog een kleinigheid moest regelen tegen Dido, Dido wilde weten wat, toen zei Roel het spel, Dido zei wat voor spel, Roel zei toen dat ze hier toch met een spel bezig waren en dat hij het haar later wel zou uitleggen.
Heeft hij toch meer gezegd dan dat Lieske tegen Rikkert zei.
Lieske zei alleen tegen Rikkert dat ze met een dillema zat.
Yep. Het beste kun je er in gedachten alvast maar afscheid van nemen, kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, idd....
Maar zolang hij geen opdracht tot terughalen heeft gekregen zou ik lekker niks doen als ik hem was.
Menno is Mister Coolquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Nee hoor. Ze was het geld kwijt omdat ze een hele vage opmerking tegen Rikkert had gemaakt over dat ze met een dilemma zat. Dat was alles.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Mmm jah van dat Lieske gebeuren kan ik me niet herinneren. Dacht dat Lieske alles zelf opgebiecht had, omdat ze het niet langer voor haar kon houden?
Dan hadden ze het toch net zo goed direct bij huisman Rob in z'n handjes kunnen gevenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
geld van roel ligt toch in de droger
gelukkig maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
washok gaat niet open
Dat zou ik nou weer net niet doen...kijk...hij is nu het geld tijdelijk kwijt, maar BB heeft nog niet definitief gezegd dat daarmee zijn missie mislukt is. Ik zou dus iig proberen om voor de exit van a.s. donderdag:quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, idd....
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Al die multi-interpretabele kaartjes
De bewoners denken dat ze morgenochtend als opdracht krijgen, een verhaaltje foutloos door te vertellen.
Deden we op de basisschool, woordjes doorfluisteren, en dan kwam er op het eind een rare zin uit. En toen hebben we het een keer expres goed gedaan, en toen kwam dus de juiste zin eruit
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zou ik nou weer net niet doen...kijk...hij is nu het geld tijdelijk kwijt, maar BB heeft nog niet definitief gezegd dat daarmee zijn missie mislukt is. Ik zou dus iig proberen om voor de exit van a.s. donderdag:
a) het geld weer terug te stelen
b) een briljante opbergplaats zoeken voor het geld
overigens denk ik dat zijn opdracht a.s. donderdag wel definitief als mislukt wordt aangeduidt door BB omdat ze het geld immers gevonden hebben, maar ja...zolang er hoop is is er hoop, dus ik zou me iig aan die laatste strohalm vastklampen zo lang die nog bestaat.
btw...het was een enerverend avondje...moet helaas gaan.....trust iedereen![]()
Dat weet niemand hier zeker, want wij weten de precieze voorwaarden van zijn rookopdracht niet. Misschien heeft BB zich heel erg ingedekt en staat in het contract dat aan alle tussentijdse opdrachten achteraf extra voorwaarden verbonden kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Het is wel zijn geld hoor, BB heeft hem wijsgemaakt dat hij dat eerlijk had verdiend. Het zou me niks verbazen als hij wacht tot middenin de nacht en het hele huis overhoop haalt.
Ik lees het nergens, ik vertel het uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar lees je dit allemaal joh
Het is BEGRIJPELIJK gedrag!
Lezen is ook moeilijk he
Dat was helemaal een lage streek van BB inderdaad. Ze zei eigenlijk helemaal niets, heeft iig veel minder door laten schemeren als Roel tot dusverre heeft gedaan en zij kon het ten overstaan van iedereen opbiechten en inleveren. Knap lullig.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze was het geld kwijt omdat ze een hele vage opmerking tegen Rikkert had gemaakt over dat ze met een dilemma zat. Dat was alles.
ik denk het wel hetzelfde hebben ook bij lieske gefliktquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef melke het volgende:
Ik denk dat hij zijn geld niet kwijt is. Denk dat dit een spel is
Ja, maar je kent de regels van BB. Die staan nooit vast.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wachten op een opdracht? Het is wel zijn geld hoor, BB heeft hem wijsgemaakt dat hij dat eerlijk had verdiend. Het zou me niks verbazen als hij wacht tot middenin de nacht en het hele huis overhoop haalt.
Ik bedoelde waar je las dat men het niet agressief vond.... er wordt alleen gezegd dat sommigen, zoals ik, zijn reactie begrijpenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lees het nergens, ik vertel het uit eigen ervaring.
Teleurgesteldheid en balen is begrijpelijk gedrag een vloekwoord er hier en daar tussenook, slaan en trappen tegen muren niet.
Ja, BB vindt altijd wel een loophole. Zo hebben ze Lieske ook 5000 euro door haar neus geboord.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet niemand hier zeker, want wij weten de precieze voorwaarden van zijn rookopdracht niet. Misschien heeft BB zich heel erg ingedekt en staat in het contract dat aan alle tussentijdse opdrachten achteraf extra voorwaarden verbonden kunnen worden.
Ik kan me zomaar voorstellen dat BB daar vooraf rekening mee heeft gehouden.
Ja maar dat zegt niets. Ingrid is echt niet toevallig onder zijn bed gaan zoeken. Ze hebben haar duidelijk verteld dat daar iets ligt en dat moet verplaatsenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik denk het wel hetzelfde hebben ook bij lieske geflikt
Ik neem aan dat John wel 10K kan missen, dus ze zullen er toch ook niet alles aan doen de geheime missies te doen mislukken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
Dat weet niemand hier zeker, want wij weten de precieze voorwaarden van zijn rookopdracht niet. Misschien heeft BB zich heel erg ingedekt en staat in het contract dat aan alle tussentijdse opdrachten achteraf extra voorwaarden verbonden kunnen worden.
Ik kan me zomaar voorstellen dat BB daar vooraf rekening mee heeft gehouden.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten hem laten kiezen tussen 10.000 euro of het meisje, net als Joost met 2 koffertjes in de DBK zetten en de rest van de bewoners mogen meekijken via de tv
God wat loop jij de boel hier te fucken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
tnx, een stukje emotie uit mijn jeugd
Ja, en ze hebben eruit geconcludeerd dat ze morgen een opdracht krijgen, waarbij ze een verhaaltje foutloos door moeten vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Even over deze opdracht, de bewoners weten van elkaar wat er op de kaartjes staan?
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef MissHobje het volgende:
Maar Roel gaat vast op zoektocht vanacht![]()
Nah en??quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh Coos. Daarnet beweerde je nog dit:![]()
![]()
[..]
Slaap lekker Jappertquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
btw...het was een enerverend avondje...moet helaas gaan.....trust iedereen![]()
Die gaat voorlopig niet meer open nee, tenzij Chantal of Ingrid erin moetquote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook.
Maar het geld ligt op dit moment wel veilig in het washok.
BB houdt voorlopig de deur dicht.
De kaartjes liggen openlijk op tafel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Even over deze opdracht, de bewoners weten van elkaar wat er op de kaartjes staan?
Zei ik ook al stukje terug...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef Yvonna het volgende:
effe n theorietje....kan het niet zo zijn dat ze het geld van roel moeten doorgeven ipv een verhaal...en uiteindelijk komt t weer bij roel terecht
En ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar je las dat men het niet agressief vond.... er wordt alleen gezegd dat sommigen, zoals ik, zijn reactie begrijpen
van yoga wordt je rustigquote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef SuperMOM het volgende:
Verdorie, én de streams willen volgen én nog de herhaling van vanavond moeten zien!Dilemma, dilemma.... waarom moest ik ook alweer zonnodig op dinsdagavond op yoga? Nou?
Scanman, ook ik smijt eens met een t-shirt als ik bijv. een tentamen waarvoor ik hard heb geleerd niet heb gehaald en dat net te horen krijg als ik mijn cijfers check op internet.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik iets van 3 euro totaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb 1 euro 70, daar kan ik wel een avondje van stappen.
ik denk het wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef Sonique het volgende:
Dus dat geld incident en de weekopdracht staan los van elkaar?
Precies. Beetje overdreven reacties hier...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Als-ie iemand had geslagen dan was het voor mij meteen over en uit geweest, en hadden ze hem per direct het huis uit mogen sleuren.
Maar dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft een paar keer 'kanker' geroepen en met zijn vuist tegen een muur geslagen. Nou, dat doen dagelijks duizenden mensen alleen omdat ze de bus, tram of metro missen.
zou Rob geen gedeelte in zijn nepbeen hebben, hij loopt zo moeilijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
lijkt mij ook.
Maar het geld ligt op dit moment wel veilig in het washok.
BB houdt voorlopig de deur dicht.
Dat schreef ik een half uur geleden, Coos. Het moment is een beetje... voorbijquote:Op woensdag 9 november 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik iets van 3 euro totaal.
Zullen we het bij elkaar leggen en helemaal uit ons dak gaan??![]()
Heb je het ook gezien? Hij wilde met al die woede naar de woonkamer toe, maar het is dat Rob hem tegen hield. Ik zeg niet dat ik verwacht dat hij daar was gaan meppen, maar het zag er ook niet uit alsof hij zijn woede onder controle had.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik ook.
Als-ie iemand had geslagen dan was het voor mij meteen over en uit geweest, en hadden ze hem per direct het huis uit mogen sleuren.
Maar dat heeft hij niet gedaan. Hij heeft een paar keer 'kanker' geroepen en met zijn vuist tegen een muur geslagen. Nou, dat doen dagelijks duizenden mensen alleen omdat ze de bus, tram of metro missen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:18 schreef -Rick het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmpje dat roel zo totally-uber-pissed werd ?? Ik lees net alles en ben eigenlijk wel benieuwd naar z'n reactie.
Maar omdat (zoals ik net las) hij het woord 'kankerzooi' zo vaak gebruikt heeft zal talpa het wel niet uitzenden.
iemand filmpje ??
Nee hoor valt best meequote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar je las dat men het niet agressief vond.... er wordt alleen gezegd dat sommigen, zoals ik, zijn reactie begrijpen
Eng ben ik hè!
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij had daar waarschijnlijk wat staan schreeuwen, was er na 2 minuten achtergekomen dat hij over het geld toch niets kon zeggen en uiteindelijk weer gefrustreerd op zoek gegaan... No biggie, I thinks...quote:Op woensdag 9 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het ook gezien? Hij wilde met al die woede naar de woonkamer toe, maar het is dat Rob hem tegen hield. Ik zeg niet dat ik verwacht dat hij daar was gaan meppen, maar het zeg er ook niet uit alsof hij zijn woede onder controle had.
Scan, er zullen meer gewonden gevallen zijn bij Lieske's piepiepiepiepiewapperwapper dan bij Roel. Zoals hij nu ook zegt: hij *kan* even helemaal ontploffen, maar als puntje bij paaltje komt, raakt hij niemand met een vinger aan.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het ook gezien? Hij wilde met al die woede naar de woonkamer toe, maar het is dat Rob hem tegen hield. Ik zeg niet dat ik verwacht dat hij daar was gaan meppen, maar het zag er ook niet uit alsof hij zijn woede onder controle had.
Ik zag een Roel die duidelijk de weg helemaal kwijt was en door de kamer aan het ijsberen was (intussen 10x kankerzooi schreeuwend) en niet goed raad wist met zijn kwaadheid. Hij reageerde echt alsof hem iets heel erg verschrikkelijks was aangedaan. Op dat moment was het even totaal geen spelletje meer.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scanman, ook ik smijt eens met een t-shirt als ik bijv. een tentamen waarvoor ik hard heb geleerd niet heb gehaald en dat net te horen krijg als ik mijn cijfers check op internet.
Roel heeft van veel fok!kers het plakkaat "aggressief" gekregen, en nu hoeft hij maar een vin te verroeren, of men zegt al: "Oooooooow zie je wel"
![]()
Beetje hetzelfde probleem wat de bewoners hebben tegen Menno dus.
Ja ik was er "live" bij. Hij was inderdaad woédend. Maar... we kunnen wel gaan roepen "als dit dan dat", maar dat blijft speculatie en feit is dat er niet echt wat gebeurd is verder.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het ook gezien? Hij wilde met al die woede naar de woonkamer toe, maar het is dat Rob hem tegen hield. Ik zeg niet dat ik verwacht dat hij daar was gaan meppen, maar het zag er ook niet uit alsof hij zijn woede onder controle had.
yoga? voor Roel?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
inkoppertje: misschien wel wat voor Roel
Zeker te flauw
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry schat ik ga niet zo snel op mijn ouwe bakkie als ik dvd's aan het branden ben.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat schreef ik een half uur geleden, Coos. Het moment is een beetje... voorbij![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
inkoppertje: misschien wel wat voor Roel
Zeker te flauw
Als je in wat voor situatie dan ook 10.000 euro kwijtraakt en een hele tijd tot je beschikking hebt gehad om te bedenken wat je met dat geld kan doen, draait iedereen wel even door, hoor.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zag een Roel die duidelijk de weg helemaal kwijt was en door de kamer aan het ijsberen was (intussen 10x kankerzooi schreeuwend) en niet goed raad wist met zijn kwaadheid. Hij reageerde echt alsof hem iets heel erg verschrikkelijks was aangedaan. Op dat moment was het even totaal geen spelletje meer.
Of een cursus relativerenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef doka het volgende:
yoga? voor Roel?![]()
Die jongen heeft meer baat bij een flinke dosis oxazepam![]()
Hehe , maar deze is ook leukquote:Op woensdag 9 november 2005 00:22 schreef Rica het volgende:
[..]
[afbeelding]
Edit: o sorry de verkeerde. dat was in betere tijden
Gelukkig maarquote:
Jij hebt zeker nog niet door dat ik straks ook ga stemmen!!quote:
Klopt. Maar dat sommigen nu zeggen dat de manier waarop hij reageerde normaal is, vind ik ook te ver gaan. Dat was het wat mij betreft zeer zeker niet. Op tv zullen we dat niet te zien krijgen trouwens, want hij gebruikte veel te vaak het K woord.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik was er "live" bij. Hij was inderdaad woédend. Maar... we kunnen wel gaan roepen "als dit dan dat", maar dat blijft speculatie en feit is dat er niet echt wat gebeurd is verder.
Denk ik ookquote:Op woensdag 9 november 2005 00:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als je in wat voor situatie dan ook 10.000 euro kwijtraakt en een hele tijd tot je beschikking hebt gehad om te bedenken wat je met dat geld kan doen, draait iedereen wel even door, hoor.
Maar wat zou er gebeurt (kunnen) zijn als:quote:Op woensdag 9 november 2005 00:25 schreef Day het volgende:
Ik heb het niet gezien (al straalt de woede er wel vanaf als je de foto's bekijkt). Maar wat is agressief? Zo te zien heeft Roel alleen zichzelf pijn gedaan. Dat heb ik dan liever, dat hij zo zijn woede uit, i.p.v. een ander pijn te doen.
Inderdaad. Weleens expeditie robinson gezien. die gaan uit hun plaat voor een handje rijst....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Jemig, hoe kun je het BB huis nu met de buitenwereld gaan vergelijken
En hij hield zich lekker in, hij slaat alleen zn eigen vuist kapot, niks anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |