je bent bezig met een spel, waarbij je met een geheime opdracht 10.000 hebt gewonnen die je moet VERSTOPPEN en als iemand ze vind ben je ze kwijt. dan kun je er niet van uit gaan dat je het geld al binnen hebt. Ik zou ook balen maar ook denken, 't is part of the game. En BB was hier niet mee gekomen als hij zichzelf niet had verluld tegen Didoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..
Ik had die spiegelruit eruit geslagen met een keukenstoel, en die regisseur op zijn smoel geslagen ..
En die hele tent in de hens gezet ..
Je bent toch niet-toerekenings vatbaar ..
Mijn spullen jatte, dan ik hun spullen slopen ..
De missie die nu gaande is. Met Roel zijn geld. Dat geld is nu dus in bezit van Ingrid en Chantal.quote:
Ik blijf deze winter gewoon thuis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ohja die was er ook vanavond.
* Anitra vliegt ff naar de site voor de uitslagen
Pardon?quote:
Goh Coos. Daarnet beweerde je nog dit:quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".
effe sjekkuh![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ik al op geantwoord Gert. Wat is nu in hemelsnaam geld??
Ik leef al jaren zonder en nog prettig ook.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Moehaha het volgende:
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..
Ik had die spiegelruit eruit geslagen met een keukenstoel, en die regisseur op zijn smoel geslagen ..
En die hele tent in de hens gezet ..
Je bent toch niet-toerekenings vatbaar ..
Mijn spullen jatte, dan ik hun spullen slopen ..
Dit kun je ook wel vergelijken met het echte leven hequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwt hoe Roel zou reageren als er ECHT iets ergs in zijn leventje zou gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |