Idd, maar die zijn natuurlijk niet zo en kunnen dat heeeel goed aan...uhuh.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach tuurlijk!
Ik zou al die figuren die hier meteen alweer roepen dat Roel "door de mand is gevallen" zélf wel eens willen zien, als ze zo genaaid worden.
Ik vind het dus unfair tov Roel, maar... dit is wel de psycho mindfuck waar ik op zat te wachten.![]()
trusten beebquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Slapen. Nu? Nu er eindelijk iets gebeurdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
ze gaat wat voor hem pakkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
dido loopt weg voor roel
Ald verteld wordt waar het geld ligt kun je niet echt van 'gevonden'spreken, wel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
De regel is toch als het geld gevonden is ben je het kwijt?
Die opdracht van Roel is over de schutting geschreeuwd...quote:
Dido is ook niet goed bij haar hoofd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef doka het volgende:
Dido vind hem nu ook een stuk minder leuk, hij heeft haar doodsbang gemaakt met zijn uitbarsting. Dat komt niet meer goed tussen die 2 als je het mij vraagt.
Heb ik al op geantwoord Gert. Wat is nu in hemelsnaam geld??quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou al die figuren die hier meteen alweer roepen dat Roel "door de mand is gevallen" zélf wel eens willen zien, als ze zo genaaid worden.
Deze keer zijn ze niet dom hoor. Ik snap het echt van Roel en Naat had het deze keer ook precies door.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
En die 2 domme wichten snappen het weer. Dido niet gek dat jij altijd de "verkeerde" mannen tegen komt.
Gast, we weten inmiddels dat Roel niks goeds kan doen bij jou. Als je zo afgeeft op de bewoners omdat ze zo over Menno denken, wees dan zelf een steekje beter svp.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Joost tegen een ziedende Roel: "Wil je misschien een winegum"![]()
![]()
Roel flipt wel over die 10000 euro zeg, en hij zat er toch niet voor het geld.... yeah right
Dat heeft hij dus ook tegen Dido.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Ja, maar er moet een aanleiding zijn geweest. Hij moet zich verluld hebben.
Dat heeft Roel aan zichzelf te danken. Als er bij de rookopdracht géén extra bepalingen zijn opgenomen over de beloning, had hij die ¤10.000 gewoon open en bloot moeten incasseren, en tegen de groep zeggen dat hij ze had gewonnen. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
Ach tuurlijk!
Ik vind het dus unfair tov Roel, maar... dit is wel de psycho mindfuck waar ik op zat te wachten.![]()
Dat is alleen als hij zelf over de opdracht verteld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef wickie het volgende:
Nu is Roel zn geld echt kwijt, Dido en Naat hebben de opdracht net letterlijk vertelt!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees morgen de streams wel...ga nu eh...slapen
Veel plezier allemaal
Nee, daar gaat het niet over. Roel heeft iets van een tikkende tijdbom. BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan, en een Menno of Joost ook niet denk ik. Roel heeft een vrij licht ontvlambare agressieve aard. dat bleek al enkele malen toen ik gezopen had en in zijn conversaties over Menno over het op zijn bek timmeren bla bla blaquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou, BB heeft hem zwaar gefuckt. Moet ie dan gaan bedánken in de DBK? Houd toch op.
Oh?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef Loedertje het volgende:
Roel is dus zelf bezig geweest d.m.v. hints om zijn *geheim* aan derden te vertellen
Hoe denk je dat die babykamer van Tanja is gefinancierdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Timon223 het volgende:
Roel vraagt Rob om de kamer te verlaten. Koortsachtig doorzoekt Roel zijn spullen grondig maar het is echt waar; het geld is verdwenen. Huilend van kwaadheid stort hij zich op zijn bed. Dan moet hij naar de Dagboekkamer...
TALPA site
als dat zo is vind ik het HEEL erg min van talpa..... die 10 K kunnen ze dus niet missen
Ja als jij 10000 euro wint waar je een wereldreis van wilt maken reageer je heel rustig he als je zo verneukt word..quote:
Ok Ik snap het! Dus nu gaat er een kat en muis spel komen over het geld!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet als BB gewoon tegen iemand zegt: het geld ligt DAAR.
Hij heeft net van Rob te horen gekregen dat er nog een kans is dat het goedkomt. Dat is alles. Maar ik denk dat die kans is verkeken omdat Rob is betrapt door Nathalie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: het is minder erg dan ik dacht. Dus waarschijnlijk is hij zijn geld nog niet kwijt.
Dat heeft ie al weken geleden gezegd volgens mij, hij heeft sinds hij het geld heeft meerdere keren van zulke opmerkingen gemaakt, dus opzich is dat niks bijzonders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
Roel heeft dus tegen Dido gezegd dat hij nu genoeg geld heeft om een half jaar weg te blijven.
Je mag mannen er altijd voor wakker maken hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier allemaal
Truste hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier allemaal
Dat laatste is zeker waar, maar dan nog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet over. Roel heeft iets van een tikkende tijdbom. BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan, en een Menno of Joost ook niet denk ik. Roel heeft een vrij licht ontvlambare agressieve aard. dat bleek al enkele malen toen ik gezopen had en in zijn conversaties over Menno over het op zijn bek timmeren bla bla bla
Startgeld plus dagvergoedingquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
Roel heeft dus tegen Dido gezegd dat hij nu genoeg geld heeft om een half jaar weg te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |