Maar er was verteld dat hij het geld kon verdienen, 500 per peuk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!! Zo gewonnen, zo geronnen Gert!!![]()
Hij had het nog niet in de pocket!!![]()
Klopt. Al je jezelf er op mag zetten, mag je jezelf er ook afhalen vond ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rica, heb jij je bewust van de lijst afgehaald in het BB spel.
Ik wilde je punten geven, maar je staat niet meer in de lijst
schoot net wel even door mijn hoofd jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Roel vrijwillig exit gaat?
Zat eraan te denken, misschien als er in de DBK 'Jammer maar helaas' tegen hem wordt gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel leuk zijn maar vrijwillig mischien wegens agressiequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Was dat niet exact waar ze over viel van Mennoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:09 schreef avonne het volgende:
Chantal kan liegen dat het gedrukt staat
"wat doe je hier? Je staat met je poeperd omhoog ! Ik word er paranoia van. Ik weet van niks"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Was dat niet exact waar ze over viel van Menno![]()
Money makes the world go around.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef Lamon het volgende:
Vaag man dit.
Iedereen lult compleet langs elkaar heen.
denk niet dat hij gaat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Zo is het, vals gewoon. net als die keer met Lieske. Teveel gemanipuleerd dit, beetje jammer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er was verteld dat hij het geld kon [i]verdienen[/], 500 per peuk.
Er was niets gezegd over dat hij daarna het geld weer kon kwijtraken.
Maar goed, smaken verschillen. Ik vind het zwaar unfair.
Achteraf had Roel zijn cognitieve hersenactiviteiten beter kunnen beheersen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef yantjes het volgende:
Achteraf had Roel het gewoon in die bloempot moeten laten liggen
Misschien dat hij het wel van BB moest verplaatsen, gezien de opmerking die hij tegenover Dido maakte erover.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef yantjes het volgende:
Achteraf had Roel het gewoon in die bloempot moeten laten liggen
Roel heeft DBK inmiddels vast wel kort en klein geslagen en is losgebroken om achter de programma leiding aan te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Zal er nog iets heel zijn in de DBK.
Krijg het gevoel dat roel alles kort en klein heeft geslagen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat niet exact waar ze over viel van Menno![]()
Mijn god iedereen moet op audientie bij Paus Robquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Rob stijgt even flink in mijn achting nu, hij gunt iedereen zijn opdracht.![]()
Ik ook.quote:
Anders koop je even zo'n Menno beker van Menno's vrienden, johquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Sonique het volgende:
En wie gaat er nu over lijken, wie spelen nu een spel ten koste van andere????
Whos the Bitch now?
Menno, je hoeft je geen zorgen meer te maken jongen...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Wie heeft hij in elkaar geramd danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef BBscanner het volgende:
Zou wel leuk zijn maar vrijwillig mischien wegens agressie
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Ja, niemand wil naar de "expert" luisteren.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
Lieske staat helemaal stijf van de adreline.
De verplaatsing was al eerder dan de opmerking tegen Didoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Misschien dat hij het wel van BB moest verplaatsen, gezien de opmerking die hij tegenover Dido maakte erover.
Ja ik kreeg een smsje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef ChantalC het volgende:
Goffer ik val binnen en er is een bom gevallen?
Da's Joost met dezelfde kleur T-shirt?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef Inca het volgende:
roel is der weer
Wat ze van Chantal naar haar hoofd kreeg was echt onbetaalbaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, niemand wil naar de "expert" luisteren.
Omdat ze dat bewaren voor tv (hogere kijkcijfers).quote:
Ja AL! wat dacht jij dan...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders koop je even zo'n Menno beker van Menno's vrienden, joh
Laat maar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's Joost met dezelfde kleur T-shirt?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's Joost met dezelfde kleur T-shirt?
Hummiequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft hij in elkaar geramd dan
Of zie jij andere streams?
Nee, hij gubnt iemand het om een geheime opdracht te winnen, de rest loopt als een stel psychopaten geld te stelen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god iedereen moet op audientie bij Paus Rob![]()
![]()
Alsof het de Messias zelf is
Als hij zijn geld tot een half uur voor de live uitzending had laten liggen had niemand het gevonden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er was verteld dat hij het geld kon verdienen, 500 per peuk.
Er was niets gezegd over dat hij daarna het geld weer kon kwijtraken.
Maar goed, smaken verschillen. Ik vind het zwaar unfair.
Maar het is wel gaaf om te zien.![]()
denk het ook anders zou die echt niet zo rustig zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Roel lijkt gekalmeerd: het geld is veilig (mijn conclusie)
hey isaquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Roel lijkt gekalmeerd: het geld is veilig (mijn conclusie)
Immer vrolijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Loedertje het volgende:
En daar is onze immer vrolijke Roel die altijd beweerde dat hij het spel van BB zo goed begreep
precies.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Rob het wel heel goed doet, om de boel te kalmeren door middel van persoonlijke gesprekken.
Met als smoes de grapjes
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ze van Chantal naar haar hoofd kreeg was echt onbetaalbaar![]()
Dat bedoelde ik. Dido vroeg waarom hij vanacht alleen in het bubbelbad zat, Roel maakte een opmerking dat hij iets moest regelen, dat ze allemaal een spel spelen. En vervolgens hield Dido wijselijk haar mond. Waarom iets "regelen"? Een afspraak met BB om het geld te verplaatsen misschien? Alles kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De verplaatsing was al eerder dan de opmerking tegen Dido
Nou schrok me anders wel helemaal wezeloos van hem hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft hij in elkaar geramd dan
Of zie jij andere streams?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Rob tegen Menno en Joost: Willen jullie ook nog uitleg? Menno: Nee hoor!
Fenomenale reactie van Menno
Rob heeft anders aardig mee lopen stoeien met Ingrid en Chantalquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij gubnt iemand het om een geheime opdracht te winnen, de rest loopt als een stel psychopaten geld te stelen.
Heel normaal.![]()
Rob denkt tenminste na.
Hij was anders wel bezig om het geld in z'n holle been te stoppen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij gubnt iemand het om een geheime opdracht te winnen, de rest loopt als een stel psychopaten geld te stelen.
Heel normaal.![]()
Rob denkt tenminste na.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Loedertje het volgende:
En daar is onze immer vrolijke Roel die altijd beweerde dat hij het spel van BB zo goed begreep
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Ik lees morgen wel bij, ga mijn bedje in, ben kapot van al dat gehoest!
Dussuh... streamers.... alvast een tnx van mij!![]()
Mooi, het is al vér na jouw bedtijdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:19 schreef Xalopalyps het volgende:
GNAGNAGNAGNAGNAGNA..GNAGNAGNA.GNAGNAGNAGNAGNAGNA
Kutchantal
En nu ga ik slape
Daar leek 't wel op idd.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Achteraf had Roel zijn cognitieve hersenactiviteiten beter kunnen beheersen.
Als die uitbarsting wordt uitgezonden, zie ik hem BB echt niet meer winnen![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik had eigenlijk zin in seks en nu lig ik in bed met lapje op schoot en iemand naast me die al slaapt
zou kunnen, maar Rob zit nu wel heel erg te dramaqueenen in de slaapkamer met zichzelf... die voelt nu ook nattigheid. "ik hoop niet dat ik het verknald heb"quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Lamon het volgende:
Het begint er mijns inziens op te lijken dat Rob Roels geld moet beschermen. Kan dat kloppen?
Bij mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
Even tussen 2 ('s... (doen stream 1 en 4 het niet?)
Wat een aardige manquote:
dat denk ik ook want hij was knap rustig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Volgens mij heeft hij een waarschuwing gehad.
Nu kalmeren of we donderen je er uit en dan heb je helemaal niks.
Ik geef daar een kilo voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
10.000 euro is ja niks dat is 300 gram wiet
Euh...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik had eigenlijk zin in seks en nu lig ik in bed met lapje op schoot en iemand naast me die al slaapt
Idd, ze lopen elkaar nu alleen maar gek te maken....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Ik vind Rob het juist helemaal niet goed doen. Hij maakt er een te groot drama van.
Menno heeft tig keer geroepen om elkaar met rust te laten indien er het vermoeden van een geheime opdracht is. Ze hadden naar hem moeten luisteren![]()
![]()
.
Idd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Menno heeft tig keer geroepen om elkaar met rust te laten indien er het vermoeden van een geheime opdracht is. Ze hadden naar hem moeten luisteren![]()
![]()
.
hier erger....sex is door beide partijen uitgesteld wegens boeiende streams...hoezo junks?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Rob maakt zich echt druk, wat lief
Dit is al de 852e keer dat je die foto post. Toch bedankt hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef BB5kijker het volgende:
Door alle comotie zal dat pikkie nóg kleiner geworden zijn. Hoewel... is dat eigenlijk wel mogelijk??? Nu zie je al niks...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Hear hear!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Rob het wel heel goed doet, om de boel te kalmeren door middel van persoonlijke gesprekken.
Met als smoes de grapjes
Dat vind ik een hele goed optiequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Lamon het volgende:
Het begint er mijns inziens op te lijken dat Rob Roels geld moet beschermen. Kan dat kloppen?
Nou, dat is nog wel goed gekomen, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk gebeurt er eindelijk wat, want tot nu toe is vandaag opnieuw een dieptepunt. BB moet zich toch ook realiseren dat ze echt niets hebben om uit te zenden
quote:
nee die zijn er ook niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef Showtime het volgende:
Rob: Ik zou je echt voor geen dubbeltje fucken!
Hoe weet jij dat nou. Waarschijnlijk is hij gewoon gekalmeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
roel: kalm blijven en goed nadenken.
Hij heeft duidelijk op zijn flikker gehad in de DBK
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef avonne het volgende:
is al het geld nu in de waskamer ???
Doe er nog maar 10 bij dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is al de 852e keer dat je die foto post. Toch bedankt hoor![]()
Ing en Chankwal hebben van BB te horen gekregen waar Roel's geld was, die hebben ze gejat. Later ging Rob ook achter het geld aan, maar ik denk nu om Roel's geld juist te beschermen van die meiden. Maar alles dus in opdracht van BB.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Er stond in de briefjes dat álles uit de koffers moet?
wat / hoe /waarom?, Is er iemand die het even kan samenvatten?
Ze gaan het even witwassen voor de belastingdienstquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef avonne het volgende:
is al het geld nu in de waskamer ???
dure wiet heb je danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
10.000 euro is ja niks dat is 300 gram wiet
Pénaal gefixeerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die poes is erg facinerend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niemend weet het precies. Ontspan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Er stond in de briefjes dat álles uit de koffers moet?
wat / hoe /waarom?, Is er iemand die het even kan samenvatten?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik volg het allemaal ff niet meer hoor. het wordt iig een interessente uitzending morgen
Het lijkt me dat Roel het in z'n kast verstopte omdat hij het donderdag onopvallend in zijn koffer kon doen.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Misschien dat hij het wel van BB moest verplaatsen, gezien de opmerking die hij tegenover Dido maakte erover.
Ach tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Roel zn reactie vind ik wel enigszins begrijpelijk. Je gedraagt je daar toch anders en als je zo verneukt wordt ga je flippen
Ah, dat is dan direct de verklaring voor het *vage gedoe* tussen Roel en Rob.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ing en Chankwal hebben van BB te horen gekregen waar Roel's geld was, die hebben ze gejat. Later ging Rob ook achter het geld aan, maar ik denk nu om Roel's geld juist te beschermen van die meiden. Maar alles dus in opdracht van BB.
Kom nou, BB heeft hem zwaar gefuckt. Moet ie dan gaan bedánken in de DBK? Houd toch op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Feit is wel dat Roel zich vanavond ongelofelijk heeft laten kennen, het is maar een agressief eng mannetje en BB heeft die eigenschappen feilloos bloot gelegd
Het is niet echt gevonden, BB heeft vertelt waar het lag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
De regel is toch als het geld gevonden is ben je het kwijt?
Omdat ze graag wil laten blijken dat zij de expert is omdat ze een keer 5000 euro moest verstoppen, maar dat wil niemand horen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef yantjes het volgende:
Waarom draait die Lieske zo door zeg...man o man,kan ze haar mond niet houden?
Niet als BB gewoon tegen iemand zegt: het geld ligt DAAR.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
mensen kennis roel is een driftkikkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Waarschijnlijk is hij gewoon gekalmeerd.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Ze kan soms best slim zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie raad het precies!!!
Idd, maar die zijn natuurlijk niet zo en kunnen dat heeeel goed aan...uhuh.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach tuurlijk!
Ik zou al die figuren die hier meteen alweer roepen dat Roel "door de mand is gevallen" zélf wel eens willen zien, als ze zo genaaid worden.
Ik vind het dus unfair tov Roel, maar... dit is wel de psycho mindfuck waar ik op zat te wachten.![]()
trusten beebquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
![]()
Slapen. Nu? Nu er eindelijk iets gebeurdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
![]()
ze gaat wat voor hem pakkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef versabommie het volgende:
dido loopt weg voor roel
Ald verteld wordt waar het geld ligt kun je niet echt van 'gevonden'spreken, wel?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
Die opdracht van Roel is over de schutting geschreeuwd...quote:
Dido is ook niet goed bij haar hoofd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef doka het volgende:
Dido vind hem nu ook een stuk minder leuk, hij heeft haar doodsbang gemaakt met zijn uitbarsting. Dat komt niet meer goed tussen die 2 als je het mij vraagt.
Heb ik al op geantwoord Gert. Wat is nu in hemelsnaam geld??quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou al die figuren die hier meteen alweer roepen dat Roel "door de mand is gevallen" zélf wel eens willen zien, als ze zo genaaid worden.
Deze keer zijn ze niet dom hoor. Ik snap het echt van Roel en Naat had het deze keer ook precies door.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef jessie het volgende:
En die 2 domme wichten snappen het weer. Dido niet gek dat jij altijd de "verkeerde" mannen tegen komt.
Gast, we weten inmiddels dat Roel niks goeds kan doen bij jou. Als je zo afgeeft op de bewoners omdat ze zo over Menno denken, wees dan zelf een steekje beter svp.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Joost tegen een ziedende Roel: "Wil je misschien een winegum"![]()
![]()
Roel flipt wel over die 10000 euro zeg, en hij zat er toch niet voor het geld.... yeah right
Dat heeft hij dus ook tegen Dido.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Ja, maar er moet een aanleiding zijn geweest. Hij moet zich verluld hebben.
Dat heeft Roel aan zichzelf te danken. Als er bij de rookopdracht géén extra bepalingen zijn opgenomen over de beloning, had hij die ¤10.000 gewoon open en bloot moeten incasseren, en tegen de groep zeggen dat hij ze had gewonnen. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef Gert het volgende:
Ach tuurlijk!
Ik vind het dus unfair tov Roel, maar... dit is wel de psycho mindfuck waar ik op zat te wachten.![]()
Dat is alleen als hij zelf over de opdracht verteld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef wickie het volgende:
Nu is Roel zn geld echt kwijt, Dido en Naat hebben de opdracht net letterlijk vertelt!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees morgen de streams wel...ga nu eh...slapen
Veel plezier allemaal
Nee, daar gaat het niet over. Roel heeft iets van een tikkende tijdbom. BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan, en een Menno of Joost ook niet denk ik. Roel heeft een vrij licht ontvlambare agressieve aard. dat bleek al enkele malen toen ik gezopen had en in zijn conversaties over Menno over het op zijn bek timmeren bla bla blaquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou, BB heeft hem zwaar gefuckt. Moet ie dan gaan bedánken in de DBK? Houd toch op.
Oh?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:31 schreef Loedertje het volgende:
Roel is dus zelf bezig geweest d.m.v. hints om zijn *geheim* aan derden te vertellen
Hoe denk je dat die babykamer van Tanja is gefinancierdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Timon223 het volgende:
Roel vraagt Rob om de kamer te verlaten. Koortsachtig doorzoekt Roel zijn spullen grondig maar het is echt waar; het geld is verdwenen. Huilend van kwaadheid stort hij zich op zijn bed. Dan moet hij naar de Dagboekkamer...
TALPA site
als dat zo is vind ik het HEEL erg min van talpa..... die 10 K kunnen ze dus niet missen
Ja als jij 10000 euro wint waar je een wereldreis van wilt maken reageer je heel rustig he als je zo verneukt word..quote:
Ok Ik snap het! Dus nu gaat er een kat en muis spel komen over het geld!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet als BB gewoon tegen iemand zegt: het geld ligt DAAR.
Hij heeft net van Rob te horen gekregen dat er nog een kans is dat het goedkomt. Dat is alles. Maar ik denk dat die kans is verkeken omdat Rob is betrapt door Nathalie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef Foreverblue het volgende:
Roel: het is minder erg dan ik dacht. Dus waarschijnlijk is hij zijn geld nog niet kwijt.
Dat heeft ie al weken geleden gezegd volgens mij, hij heeft sinds hij het geld heeft meerdere keren van zulke opmerkingen gemaakt, dus opzich is dat niks bijzonders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
Roel heeft dus tegen Dido gezegd dat hij nu genoeg geld heeft om een half jaar weg te blijven.
Je mag mannen er altijd voor wakker maken hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier allemaal
Truste hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier allemaal
Dat laatste is zeker waar, maar dan nog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet over. Roel heeft iets van een tikkende tijdbom. BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan, en een Menno of Joost ook niet denk ik. Roel heeft een vrij licht ontvlambare agressieve aard. dat bleek al enkele malen toen ik gezopen had en in zijn conversaties over Menno over het op zijn bek timmeren bla bla bla
Startgeld plus dagvergoedingquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
Roel heeft dus tegen Dido gezegd dat hij nu genoeg geld heeft om een half jaar weg te blijven.
Ja ik heb dat geveol al vanaf het begin bij Roelquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet over. Roel heeft iets van een tikkende tijdbom. BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan, en een Menno of Joost ook niet denk ik. Roel heeft een vrij licht ontvlambare agressieve aard. dat bleek al enkele malen toen ik gezopen had en in zijn conversaties over Menno over het op zijn bek timmeren bla bla bla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |