Maar er was verteld dat hij het geld kon verdienen, 500 per peuk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!! Zo gewonnen, zo geronnen Gert!!![]()
Hij had het nog niet in de pocket!!![]()
Klopt. Al je jezelf er op mag zetten, mag je jezelf er ook afhalen vond ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rica, heb jij je bewust van de lijst afgehaald in het BB spel.
Ik wilde je punten geven, maar je staat niet meer in de lijst
schoot net wel even door mijn hoofd jaquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Roel vrijwillig exit gaat?
Zat eraan te denken, misschien als er in de DBK 'Jammer maar helaas' tegen hem wordt gezegd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel leuk zijn maar vrijwillig mischien wegens agressiequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Was dat niet exact waar ze over viel van Mennoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:09 schreef avonne het volgende:
Chantal kan liegen dat het gedrukt staat
"wat doe je hier? Je staat met je poeperd omhoog ! Ik word er paranoia van. Ik weet van niks"
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Was dat niet exact waar ze over viel van Menno![]()
Money makes the world go around.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef Lamon het volgende:
Vaag man dit.
Iedereen lult compleet langs elkaar heen.
denk niet dat hij gaat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Zo is het, vals gewoon. net als die keer met Lieske. Teveel gemanipuleerd dit, beetje jammer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar er was verteld dat hij het geld kon [i]verdienen[/], 500 per peuk.
Er was niets gezegd over dat hij daarna het geld weer kon kwijtraken.
Maar goed, smaken verschillen. Ik vind het zwaar unfair.
Achteraf had Roel zijn cognitieve hersenactiviteiten beter kunnen beheersen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef yantjes het volgende:
Achteraf had Roel het gewoon in die bloempot moeten laten liggen
Misschien dat hij het wel van BB moest verplaatsen, gezien de opmerking die hij tegenover Dido maakte erover.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef yantjes het volgende:
Achteraf had Roel het gewoon in die bloempot moeten laten liggen
Roel heeft DBK inmiddels vast wel kort en klein geslagen en is losgebroken om achter de programma leiding aan te gaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Zal er nog iets heel zijn in de DBK.
Krijg het gevoel dat roel alles kort en klein heeft geslagen.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat niet exact waar ze over viel van Menno![]()
Mijn god iedereen moet op audientie bij Paus Robquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Rob stijgt even flink in mijn achting nu, hij gunt iedereen zijn opdracht.![]()
Ik ook.quote:
Anders koop je even zo'n Menno beker van Menno's vrienden, johquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Sonique het volgende:
En wie gaat er nu over lijken, wie spelen nu een spel ten koste van andere????
Whos the Bitch now?
Menno, je hoeft je geen zorgen meer te maken jongen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |