Wat dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ze van Chantal naar haar hoofd kreeg was echt onbetaalbaar![]()
Dat bedoelde ik. Dido vroeg waarom hij vanacht alleen in het bubbelbad zat, Roel maakte een opmerking dat hij iets moest regelen, dat ze allemaal een spel spelen. En vervolgens hield Dido wijselijk haar mond. Waarom iets "regelen"? Een afspraak met BB om het geld te verplaatsen misschien? Alles kan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De verplaatsing was al eerder dan de opmerking tegen Dido
Nou schrok me anders wel helemaal wezeloos van hem hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft hij in elkaar geramd dan
Of zie jij andere streams?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Rob tegen Menno en Joost: Willen jullie ook nog uitleg? Menno: Nee hoor!
Fenomenale reactie van Menno
Rob heeft anders aardig mee lopen stoeien met Ingrid en Chantalquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij gubnt iemand het om een geheime opdracht te winnen, de rest loopt als een stel psychopaten geld te stelen.
Heel normaal.![]()
Rob denkt tenminste na.
Hij was anders wel bezig om het geld in z'n holle been te stoppen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, hij gubnt iemand het om een geheime opdracht te winnen, de rest loopt als een stel psychopaten geld te stelen.
Heel normaal.![]()
Rob denkt tenminste na.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:16 schreef Loedertje het volgende:
En daar is onze immer vrolijke Roel die altijd beweerde dat hij het spel van BB zo goed begreep
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:18 schreef Kleintje het volgende:
Ik lees morgen wel bij, ga mijn bedje in, ben kapot van al dat gehoest!
Dussuh... streamers.... alvast een tnx van mij!![]()
Mooi, het is al vér na jouw bedtijdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:19 schreef Xalopalyps het volgende:
GNAGNAGNAGNAGNAGNA..GNAGNAGNA.GNAGNAGNAGNAGNAGNA
Kutchantal
En nu ga ik slape
Daar leek 't wel op idd.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Achteraf had Roel zijn cognitieve hersenactiviteiten beter kunnen beheersen.
Als die uitbarsting wordt uitgezonden, zie ik hem BB echt niet meer winnen![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik had eigenlijk zin in seks en nu lig ik in bed met lapje op schoot en iemand naast me die al slaapt
zou kunnen, maar Rob zit nu wel heel erg te dramaqueenen in de slaapkamer met zichzelf... die voelt nu ook nattigheid. "ik hoop niet dat ik het verknald heb"quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Lamon het volgende:
Het begint er mijns inziens op te lijken dat Rob Roels geld moet beschermen. Kan dat kloppen?
Bij mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
Even tussen 2 ('s... (doen stream 1 en 4 het niet?)
dat denk ik ook want hij was knap rustig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Volgens mij heeft hij een waarschuwing gehad.
Nu kalmeren of we donderen je er uit en dan heb je helemaal niks.
Ik geef daar een kilo voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
10.000 euro is ja niks dat is 300 gram wiet
Euh...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik had eigenlijk zin in seks en nu lig ik in bed met lapje op schoot en iemand naast me die al slaapt
Idd, ze lopen elkaar nu alleen maar gek te maken....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Ik vind Rob het juist helemaal niet goed doen. Hij maakt er een te groot drama van.
Menno heeft tig keer geroepen om elkaar met rust te laten indien er het vermoeden van een geheime opdracht is. Ze hadden naar hem moeten luisteren![]()
![]()
.
Idd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Menno heeft tig keer geroepen om elkaar met rust te laten indien er het vermoeden van een geheime opdracht is. Ze hadden naar hem moeten luisteren![]()
![]()
.
hier erger....sex is door beide partijen uitgesteld wegens boeiende streams...hoezo junks?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Rob maakt zich echt druk, wat lief
Dit is al de 852e keer dat je die foto post. Toch bedankt hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef BB5kijker het volgende:
Door alle comotie zal dat pikkie nóg kleiner geworden zijn. Hoewel... is dat eigenlijk wel mogelijk??? Nu zie je al niks...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Rob stijgt even flink in mijn achting nu, hij gunt iedereen zijn opdracht.![]()
Hear hear!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Rob het wel heel goed doet, om de boel te kalmeren door middel van persoonlijke gesprekken.
Met als smoes de grapjes
Dat vind ik een hele goed optiequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Lamon het volgende:
Het begint er mijns inziens op te lijken dat Rob Roels geld moet beschermen. Kan dat kloppen?
Nou, dat is nog wel goed gekomen, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk gebeurt er eindelijk wat, want tot nu toe is vandaag opnieuw een dieptepunt. BB moet zich toch ook realiseren dat ze echt niets hebben om uit te zenden
quote:
nee die zijn er ook niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef Showtime het volgende:
Rob: Ik zou je echt voor geen dubbeltje fucken!
Hoe weet jij dat nou. Waarschijnlijk is hij gewoon gekalmeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
roel: kalm blijven en goed nadenken.
Hij heeft duidelijk op zijn flikker gehad in de DBK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |