Bij mij in ieder geval nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef ChantalC het volgende:
Even tussen 2 ('s... (doen stream 1 en 4 het niet?)
dat denk ik ook want hij was knap rustig in de slaapkamerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Anitra het volgende:
Volgens mij heeft hij een waarschuwing gehad.
Nu kalmeren of we donderen je er uit en dan heb je helemaal niks.
Ik geef daar een kilo voorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
10.000 euro is ja niks dat is 300 gram wiet
Euh...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik had eigenlijk zin in seks en nu lig ik in bed met lapje op schoot en iemand naast me die al slaapt
Idd, ze lopen elkaar nu alleen maar gek te maken....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Ik vind Rob het juist helemaal niet goed doen. Hij maakt er een te groot drama van.
Menno heeft tig keer geroepen om elkaar met rust te laten indien er het vermoeden van een geheime opdracht is. Ze hadden naar hem moeten luisteren![]()
![]()
.
Idd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:24 schreef schatje het volgende:
Menno heeft tig keer geroepen om elkaar met rust te laten indien er het vermoeden van een geheime opdracht is. Ze hadden naar hem moeten luisteren![]()
![]()
.
hier erger....sex is door beide partijen uitgesteld wegens boeiende streams...hoezo junks?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Isabeau het volgende:
ik had eigenlijk zin in seks en nu lig ik in bed met lapje op schoot en iemand naast me die al slaapt
Rob maakt zich echt druk, wat lief
Dit is al de 852e keer dat je die foto post. Toch bedankt hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef BB5kijker het volgende:
Door alle comotie zal dat pikkie nóg kleiner geworden zijn. Hoewel... is dat eigenlijk wel mogelijk??? Nu zie je al niks...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:13 schreef APK het volgende:
Rob stijgt even flink in mijn achting nu, hij gunt iedereen zijn opdracht.![]()
Hear hear!!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:15 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Rob het wel heel goed doet, om de boel te kalmeren door middel van persoonlijke gesprekken.
Met als smoes de grapjes
Dat vind ik een hele goed optiequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:21 schreef Lamon het volgende:
Het begint er mijns inziens op te lijken dat Rob Roels geld moet beschermen. Kan dat kloppen?
Nou, dat is nog wel goed gekomen, dacht ik zo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk gebeurt er eindelijk wat, want tot nu toe is vandaag opnieuw een dieptepunt. BB moet zich toch ook realiseren dat ze echt niets hebben om uit te zenden
quote:
nee die zijn er ook niet meerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef Showtime het volgende:
Rob: Ik zou je echt voor geen dubbeltje fucken!
Hoe weet jij dat nou. Waarschijnlijk is hij gewoon gekalmeerd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
roel: kalm blijven en goed nadenken.
Hij heeft duidelijk op zijn flikker gehad in de DBK
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef avonne het volgende:
is al het geld nu in de waskamer ???
Doe er nog maar 10 bij dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is al de 852e keer dat je die foto post. Toch bedankt hoor![]()
Ing en Chankwal hebben van BB te horen gekregen waar Roel's geld was, die hebben ze gejat. Later ging Rob ook achter het geld aan, maar ik denk nu om Roel's geld juist te beschermen van die meiden. Maar alles dus in opdracht van BB.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Er stond in de briefjes dat álles uit de koffers moet?
wat / hoe /waarom?, Is er iemand die het even kan samenvatten?
Ze gaan het even witwassen voor de belastingdienstquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef avonne het volgende:
is al het geld nu in de waskamer ???
dure wiet heb je danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
10.000 euro is ja niks dat is 300 gram wiet
Pénaal gefixeerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die poes is erg facinerend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niemend weet het precies. Ontspan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Er stond in de briefjes dat álles uit de koffers moet?
wat / hoe /waarom?, Is er iemand die het even kan samenvatten?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik volg het allemaal ff niet meer hoor. het wordt iig een interessente uitzending morgen
Het lijkt me dat Roel het in z'n kast verstopte omdat hij het donderdag onopvallend in zijn koffer kon doen.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Misschien dat hij het wel van BB moest verplaatsen, gezien de opmerking die hij tegenover Dido maakte erover.
Ach tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Roel zn reactie vind ik wel enigszins begrijpelijk. Je gedraagt je daar toch anders en als je zo verneukt wordt ga je flippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |