quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef avonne het volgende:
is al het geld nu in de waskamer ???
Doe er nog maar 10 bij dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit is al de 852e keer dat je die foto post. Toch bedankt hoor![]()
Ing en Chankwal hebben van BB te horen gekregen waar Roel's geld was, die hebben ze gejat. Later ging Rob ook achter het geld aan, maar ik denk nu om Roel's geld juist te beschermen van die meiden. Maar alles dus in opdracht van BB.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Er stond in de briefjes dat álles uit de koffers moet?
wat / hoe /waarom?, Is er iemand die het even kan samenvatten?
Ze gaan het even witwassen voor de belastingdienstquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef avonne het volgende:
is al het geld nu in de waskamer ???
dure wiet heb je danquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef Inca het volgende:
10.000 euro is ja niks dat is 300 gram wiet
Pénaal gefixeerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die poes is erg facinerend...quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niemend weet het precies. Ontspan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:26 schreef Loedertje het volgende:
Er stond in de briefjes dat álles uit de koffers moet?
wat / hoe /waarom?, Is er iemand die het even kan samenvatten?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
ik volg het allemaal ff niet meer hoor. het wordt iig een interessente uitzending morgen
Het lijkt me dat Roel het in z'n kast verstopte omdat hij het donderdag onopvallend in zijn koffer kon doen.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:14 schreef Showtime het volgende:
[..]
Misschien dat hij het wel van BB moest verplaatsen, gezien de opmerking die hij tegenover Dido maakte erover.
Ach tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd.
Roel zn reactie vind ik wel enigszins begrijpelijk. Je gedraagt je daar toch anders en als je zo verneukt wordt ga je flippen
Ah, dat is dan direct de verklaring voor het *vage gedoe* tussen Roel en Rob.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ing en Chankwal hebben van BB te horen gekregen waar Roel's geld was, die hebben ze gejat. Later ging Rob ook achter het geld aan, maar ik denk nu om Roel's geld juist te beschermen van die meiden. Maar alles dus in opdracht van BB.
Kom nou, BB heeft hem zwaar gefuckt. Moet ie dan gaan bedánken in de DBK? Houd toch op.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Feit is wel dat Roel zich vanavond ongelofelijk heeft laten kennen, het is maar een agressief eng mannetje en BB heeft die eigenschappen feilloos bloot gelegd
Het is niet echt gevonden, BB heeft vertelt waar het lag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
De regel is toch als het geld gevonden is ben je het kwijt?
Omdat ze graag wil laten blijken dat zij de expert is omdat ze een keer 5000 euro moest verstoppen, maar dat wil niemand horen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:28 schreef yantjes het volgende:
Waarom draait die Lieske zo door zeg...man o man,kan ze haar mond niet houden?
Niet als BB gewoon tegen iemand zegt: het geld ligt DAAR.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef BBscanner het volgende:
De regel is toch als het geld gevonden is ben je het kwijt?
mensen kennis roel is een driftkikkerquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:27 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Waarschijnlijk is hij gewoon gekalmeerd.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Ze kan soms best slim zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:30 schreef BBscanner het volgende:
Nathalie raad het precies!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |