Waarom dat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Wie denkt dat Roel vrijwillig exit gaat?
Trustequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
![]()
Misschien dit een manier om ingrid op de bank te krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Wie is hier de lachende derde? Menno! BB was het Menno-bashen ook zat kennelijk.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zou ik iets hebben gewonnen in de Staatsloterij?![]()
dat gevoel heb ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef Anitra het volgende:
Het is duidelijk dat Roel een waarschuwing gehad heeft, want kalm is hij echt nog niet, dat is duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal!!!!
Ik begrijp alleen niet hoe Chantal bij dit alles is betrokken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien dit een manier om ingrid op de bank te krijgen
Ohja die was er ook vanavond.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Klopt, hij vertrouwt 't allemaal niks.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef Anitra het volgende:
Het is duidelijk dat Roel een waarschuwing gehad heeft, want kalm is hij echt nog niet, dat is duidelijk te zien aan zijn lichaamstaal!!!!
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..quote:BB kan hem wel gemindfucked hebben maar ik had me in die situatie niet zó laten gaan ..
Ik denk eerder dat Rob de lachende derde is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
Wie is hier de lachende derde? Menno! BB was het Menno-bashen ook zat kennelijk.
Ik ook, maar leuk is het welquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef ChantalC het volgende:
IK snap er de balle van...
Omdat hij echt ongelooflijk over de rooie ging. Het lijkt erop dat hij zijn geld kwaad is en als dat zo blijkt te zijn, dan heb je best kans dat hij dat niet gaat pikken en eruit wil. Zo bedoelde ik het.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Arcee het volgende:
BB SC] 696 Holle benen zijn snel gevuld
[..]
Waarom dat?
ik duim voor jequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".
effe sjekkuh![]()
Oh, zo. Daar leek het toen wel op, ja. Intussen zal het wel weer wat meevallen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Omdat hij echt ongelooflijk over de rooie ging. Het lijkt erop dat hij zijn geld kwaad is en als dat zo blijkt te zijn, dan heb je best kans dat hij dat niet gaat pikken en eruit wil. Zo bedoelde ik het.
Ik wil best, ik ben er zo, maar ik ga alleen voor geldquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:43 schreef BlaBlub het volgende:
Wie rijdt er ff naar t huis en schreeuwt over de schutting dat Roel in t washok moet zoeken?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef jessie het volgende:
Echt Roel verdient het nu zo heel erg om naar huis te gaan donderdag!
Heb ik ook niet vaak idd, maar vanavond wel een paar keer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
Eerste keer dat ik bijna niet kan kiezen tussen de streams.
Volgens mij probeert hij Roel oprecht te kalmeren, en hem en de groep wat te beschermen tegen de (nu verminderde) agressie van Roel.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:44 schreef Lkw het volgende:
Rob is totaal kierewiet. Hij lult als een waanzinnige. Als hij niet al opgesloten zat, zou dat alsnog onmiddellijk moeten gebeuren.
Welke missie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
De kans is dat Chantal en Ingrid te horen hebben gekregen dat Roel de mist in is gegaan. Misschien is deze missie wel een laatste kans van BB om Roel toch het geld te laten behouden. Zoiets denk ik.
je bent bezig met een spel, waarbij je met een geheime opdracht 10.000 hebt gewonnen die je moet VERSTOPPEN en als iemand ze vind ben je ze kwijt. dan kun je er niet van uit gaan dat je het geld al binnen hebt. Ik zou ook balen maar ook denken, 't is part of the game. En BB was hier niet mee gekomen als hij zichzelf niet had verluld tegen Didoquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Moehaha het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..
Ik had die spiegelruit eruit geslagen met een keukenstoel, en die regisseur op zijn smoel geslagen ..
En die hele tent in de hens gezet ..
Je bent toch niet-toerekenings vatbaar ..
Mijn spullen jatte, dan ik hun spullen slopen ..
De missie die nu gaande is. Met Roel zijn geld. Dat geld is nu dus in bezit van Ingrid en Chantal.quote:
Ik blijf deze winter gewoon thuis.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ohja die was er ook vanavond.
* Anitra vliegt ff naar de site voor de uitslagen
Pardon?quote:
Goh Coos. Daarnet beweerde je nog dit:quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Yeah, helemaal vergeten. Ik heb een straatje "vijffies".
effe sjekkuh![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb ik al op geantwoord Gert. Wat is nu in hemelsnaam geld??
Ik leef al jaren zonder en nog prettig ook.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:42 schreef Moehaha het volgende:
Nee, natuurlijk niet ... je zal dan wel een politicus in de dop zijn ..
Ik had die spiegelruit eruit geslagen met een keukenstoel, en die regisseur op zijn smoel geslagen ..
En die hele tent in de hens gezet ..
Je bent toch niet-toerekenings vatbaar ..
Mijn spullen jatte, dan ik hun spullen slopen ..
Dit kun je ook wel vergelijken met het echte leven hequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ben benieuwt hoe Roel zou reageren als er ECHT iets ergs in zijn leventje zou gebeuren
ja want hij loopt een stuk moeilijke dan anders.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:45 schreef wickie het volgende:
Waar is het deel wat Rob heeft/had heen?? Nog steeds in zn been??
Niets waard zou ik niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
Pardon?
Als je zo agressief word van geld (of wat dan ook) ben je voor mij niks waard.
Ik heb 1 euro 70, daar kan ik wel een avondje van stappen.quote:
Dat vind jij.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:
[..]
Pardon?
Als je zo agressief word van geld (of wat dan ook) ben je voor mij niks waard. Dan ben je de zwakste schakel. Dahag
Nee, Roel is er achter gekomen dat zijn geld verdwenen is, en ontplofte.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
Effe bijgelezen maar snap ik er geen hol van
Als ik Roel nu hoor, lijkt het mij alsof hij het geld nog heeft, mits hij 'iets' rechtzet of zo
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Maurisico het volgende:
Je moe ttoch wel een geboren leugemaar zijn als je je zo laat gelden als Chantal nu.. als ik geld -in opdracht van BB- zou moeten jatten en zou zien dat een huisgenoot zo zwaar over de zeik zou gaan, zou ik me erg ongemakkelijk voelen.
Nee, dan Chantal: BLBBLA BLABLA GNAGNAGNABLA BLAGROTE BEKVEELGEZEIKGNAGNA....Hoe in en in slecht kun jezijn....
Ik ook hoor, ik hou helemaal niet van geheimpjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
Ik word gek als ze hier vanavond niet een beetje duidelijkheid over geven.
Ja .. als iemand 't vindt ja ..quote:.. waarbij je met een geheime opdracht 10.000 hebt gewonnen die je moet VERSTOPPEN en als iemand ze vind ben je ze kwijt ..
tegen Roel. Daarnet in de slaapkamer zat hij in zichzelf te pratenquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
en jawel Rob naar de DBK, die zegt waarschijnlijk teveel tegen Roel
Dit is toch aanleiding voor wéér een nieuwe ronde roddel en achterklap?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje raar, maar ik heb een vermoeden dat BB het geroddel, de achterklap, en het gebash zat is, en hier omheen een mooie opdracht heeft verzonnen die gedoemt is te mislukken als de bewoners niet veranderen...
Een confrontatie opdracht zeg maar, waar Roel de dupe van wordt omdat het om zijn geld gaat...
welnee laat maar even zo dit is veel leuker dan gelijk duidelijkheid.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Lamon het volgende:
Ik word gek als ze hier vanavond niet een beetje duidelijkheid over geven.
Dat vind ik ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Ik snap het best dat Roel pissed is. 10.000 euro. Zou ik ook erg kut vinden als dat ineens weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |