quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou hoe spectaculair ik het ook vind, ik ben slapen![]()
![]()
tot morgen!
Rob Chantal en Ingrid zijn er direct bij betrokken geweest. Maar de rest heeft natuurlijk wél een vermoeden waarom Roel zo over de rooie is. Hoeveel redenen kunnen er zijn waarom je zo kwaad wordt.... de mogelijkheid dat het om veel geld ging is letterlijk besproken tussen de anderen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Okay, dus de rest, behalve Rob (en Ing en Chan) weten niets van dat geld en de reden van Roels paniek?
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou hoe spectaculair ik het ook vind, ik ben slapen![]()
![]()
tot morgen!
nope, Menno is de enige die volwassen reageerde....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Mensen, wat gebeurt er?!?!?!!?
Ik denk er gebeurt vandaag niks, ga tv kijken, kom een paar uur later terug en alles is in rep en roer in dat huis! streamverslagen gelezen, begrijp dat men aan de haal is met Roel's geld, Roel over de zeik (zelfs huilen) en Rob hangt de strateeg uit!!!!!
Zeg me alleen EEN ding? Menno is hier toch op geen ene wijze bij betrokken, toch?
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had jij niet het idee dan dat BB hem net op tijd naar de dbk riep? Als hij met die woede naar de woonkamer was gegaan, hadden er hele vreemde dingen kunnen gebeuren. Volgens mij was BB net op tijd.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeg maar dat Roel een "kort lontje" heeft zeg maar![]()
okay thanksquote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob Chantal en Ingrid zijn er direct bij betrokken geweest. Maar de rest heeft natuurlijk wél een vermoeden waarom Roel zo over de rooie is. Hoeveel redenen kunnen er zijn waarom je zo kwaad wordt.... de mogelijkheid dat het om veel geld ging is letterlijk besproken tussen de anderen.
ik wel ¤ 28,50 .... verstopt in... neeeee... dat zeg ik niet....quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Zou ik iets hebben gewonnen in de Staatsloterij?![]()
Ik heb t gezien, ik was er live bijquote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij de beelden gezien van Roel in de slaapkamer? Ik overdrijf echt niet hoor. Hij was totaal over de rooie.
Mensenkennis ookquote:
Dat heb ik ook gezienquote:Op woensdag 9 november 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij de beelden gezien van Roel in de slaapkamer? Ik overdrijf echt niet hoor. Hij was totaal over de rooie.
Volgens mij vermoeden ze het wel. Lieske sprak er over dat het vast iets met geld te maken had.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Okay, dus de rest, behalve Rob (en Ing en Chan) weten niets van dat geld en de reden van Roels paniek?
Nou, idd....quote:Op woensdag 9 november 2005 00:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is nu trouwens wel kut voor hem, niet weten of hij het nu wel of niet terug kan krijgen en of hij er iets voor moet doen en wat dan. Om lekker gek van te worden.
Als Roel daadwerkelijk tever was gegaan waren er heus wel wat bewakerts die hem in de dwangbuis zouden douwenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mensenkennis ook
Als deze reactie in de gevangenis vertoond word zit je binnen 5 minuten in de iso wegens agressief gedrag, maar nee dit is geen agressief gedrag volgens jullie
Zou gaarg willen weten wat jullie definitie is van agressief gedrag.
ze moeten hem laten kiezen tussen 10.000 euro of het meisje, net als Joost met 2 koffertjes in de DBK zetten en de rest van de bewoners mogen meekijken via de tvquote:Op woensdag 9 november 2005 00:05 schreef jessie het volgende:
Roel is gewoon echt een zielepietje. Heeft hij eerst dagen achter Dido aan kunnen lopen. Dan kan hij nu zijn geld weer gaan veroveren
Dat is niks voor hen inderdaad.quote:
Hij zei dat hij nog een kleinigheid moest regelen tegen Dido, Dido wilde weten wat, toen zei Roel het spel, Dido zei wat voor spel, Roel zei toen dat ze hier toch met een spel bezig waren en dat hij het haar later wel zou uitleggen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Aaaah zo erg verlullen was dat toch ook niet? Hij zei alleen tegen dido van ,,ja we zijn toch met een spel bezig hiero''
Waar lees je dit allemaal johquote:Op woensdag 9 november 2005 00:06 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mensenkennis ook
Als deze reactie in de gevangenis vertoond word zit je binnen 5 minuten in de iso wegens agressief gedrag, maar nee dit is geen agressief gedrag volgens jullie
Zou gaarg willen weten wat jullie definitie is van agressief gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |