abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:53:14 #101
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32104380
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:46 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij probeert hij Roel oprecht te kalmeren, en hem en de groep wat te beschermen tegen de (nu verminderde) agressie van Roel.
Jawel. Ik bedoelde vooral dat hij totaal idiote dingen zegt. Laat een willekeurig iemand die BB niet kent ernaar luisteren en die zal direct doorverwijzen naar het gekkenhuis. Er is geen touw aan vast te knopen namelijk
Stop the world, I want to get out.
  Moderator dinsdag 8 november 2005 @ 23:53:43 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32104398
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat vind jij.

Ik snap het best dat Roel pissed is. 10.000 euro. Zou ik ook erg kut vinden als dat ineens weg is.
Ach, iédereen zou pissed zijn. De mensen die beweren dat ze volkomen cool "nou da's dan jammer" hadden geschouderschokt, liegen dat ze barsten of hebben geen zelfkennis.

Roel heeft zich keurig ingehouden. Hij heeft maar één ding stukgemaakt, namelijk zijn eigen vuist tegen de muur.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:53:43 #103
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_32104399
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje raar, maar ik heb een vermoeden dat BB het geroddel, de achterklap, en het gebash zat is, en hier omheen een mooie opdracht heeft verzonnen die gedoemt is te mislukken als de bewoners niet veranderen...

Een confrontatie opdracht zeg maar, waar Roel de dupe van wordt omdat het om zijn geld gaat...
Dit idee deel ik BB gooit de boel is lekker overhoop!
pi_32104402
1 kaartje zegt jullie lijken op elkaar maar kunnen niks zeggen misschien is dat op rob en roel gericht
My life is mine, My right is mine
pi_32104409
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Moehaha het volgende:

[..]

Ja .. als iemand 't vindt ja ..
Niet als die rukeend (regisseur, red.) , die alle mogelijke camera's tot z'n beschikking heeft, verteldt waar het ligt ... lijkt me niet echt meer vinden dan ...

En Chantal mag nu echt publiekelijk terechtgesteld worden wegens stelselmatig liegen ..
Roel heeft zich vanmorgen verluld tegen Dido en daarom heeft BB nu deze opdracht bedacht. anders hadden ze Roel lekker zijn geld laten houden denk ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_32104416
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef Moehaha het volgende:

[..]

Ja .. als iemand 't vindt ja ..
Niet als die rukeend (regisseur, red.) , die alle mogelijke camera's tot z'n beschikking heeft, verteldt waar het ligt ... lijkt me niet echt meer vinden dan ...

En Chantal mag nu echt publiekelijk terechtgesteld worden wegens stelselmatig liegen ..
Precies.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32104420
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:48 schreef jessie het volgende:

[..]

Pardon?
Als je zo agressief word van geld (of wat dan ook) ben je voor mij niks waard. Dan ben je de zwakste schakel. Dahag
Nou ja. Als er iemand in mijn spullen zit te neuzen en 10.000 jat ga ik ook niet bepaald staan feesten van geluk. Zouden waarschijnljk ook wel de nodige krachttermen in het rond vliegen. Dus ergens is z'n reactie wel begrijpelijk.

Vond alleen z'n kop wel heel erg eng worden, dacht echt dat ie iemand aan zou gaan vliegen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2005 @ 23:54:31 #108
128220 Peter6000
pi_32104422
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Lkw het volgende:
Jawel. Ik bedoelde vooral dat hij totaal idiote dingen zegt. Laat een willekeurig iemand die BB niet kent ernaar luisteren en die zal direct doorverwijzen naar het gekkenhuis. Er is geen touw aan vast te knopen namelijk
Mee eens
Maar het is ook wel weer logisch, want die geheime opdracht van Roel, die iedereen weet, mag nu eenmaal niet hardop besproken worden
pi_32104428
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:

[..]

welnee laat maar even zo dit is veel leuker dan gelijk duidelijkheid.
Roel krijgt waarschijnlijk de tijd tot 11:00 om zijn geld terug te vinden
Nou ja, het hoeft ook niet gelijk, maar ik wil het vannacht wel weten.
pi_32104430
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:

[..]

Ach, iédereen zou pissed zijn. De mensen die beweren dat ze volkomen cool "nou da's dan jammer" hadden geschouderschokt, liegen dat ze barsten of hebben geen zelfkennis.

Roel heeft zich keurig ingehouden. Hij heeft maar één ding stukgemaakt, namelijk zijn eigen vuist tegen de muur.
Inderdaad.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32104445
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat vind jij.

Ik snap het best dat Roel pissed is. 10.000 euro. Zou ik ook erg kut vinden als dat ineens weg is.
Dat is nog geenreden om agressief te worden. Je kan teleurgesteld zijn en balen, maar dit is pure agressie wat eruit kwam. Die gozer is een gevaar want als hij hier al kwaad om word wat moet het dan worden in de boze buitenwereld? Bovendien studeerd hij psychologie en zou hij zelf dus beter moeten weten.
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:55:29 #112
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32104453
Ik kan gewoon niet eens meer naar Chantal kijken.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator dinsdag 8 november 2005 @ 23:55:29 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32104454
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef Lkw het volgende:

[..]

Hoeso niet? Ik bedoel, je kunt met hem praten, je kunt dingen tegen hem vertellen, je kunt het er met hem over hebben, maar dan, klaar. Begrijp je? Snap je wat ik wil seggen?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:55:35 #114
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_32104458
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:50 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Niets waard zou ik niet zeggen.

Maar zijn reaktie is idd enigszins beangstigend.
Vraag me ook echt af, of hij zich onder invloed van middelen had weten te beheersen.
Als iets dergelijks irl was gebeurd, had hij zich zeker niet kunnen beheersen. Dat straalde er duidelijk vanaf volgens mij.
Stop the world, I want to get out.
pi_32104459
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, Roel is er achter gekomen dat zijn geld verdwenen is, en ontplofte.
Hij is in de DBK geweest, waar ze hem hebben gezegd dat hij rustig moet blijven, na moet denken, en dat er morgen weer een dag is.

Chantal en Ingrid hebben zijn geld verstopt.
Ja maar er zijn ook kaarten met cryptische omschrijvingen toch?
en zijn Ing en Chan daarom opeens gaan zoeken?
of staat dat los van elkaar, het geld vinden en die kaarten?

en kan Roel dat geld ms terugkrijgen door de juiste zet?
weet iedereen dat het geld van Roel is?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:55:43 #116
58921 Day
You can fly!
pi_32104460
Mensen, wat gebeurt er?!?!?!!?

Ik denk er gebeurt vandaag niks, ga tv kijken, kom een paar uur later terug en alles is in rep en roer in dat huis! streamverslagen gelezen, begrijp dat men aan de haal is met Roel's geld, Roel over de zeik (zelfs huilen ) en Rob hangt de strateeg uit!!!!!

Zeg me alleen EEN ding? Menno is hier toch op geen ene wijze bij betrokken, toch?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:55:51 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32104465
quote:

[..]

Had jij niet het idee dan dat BB hem net op tijd naar de dbk riep? Als hij met die woede naar de woonkamer was gegaan, hadden er hele vreemde dingen kunnen gebeuren. Volgens mij was BB net op tijd.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32104469
quote:

[..]

Ik zou ook vet balen en waarschijnlijk zwaar teleurgesteld en boos zijn, maar dan nog zou ik me niet zo laten gaan als Roel, dat vond ik echt vrij beangstigend...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:56:20 #119
130524 Sonique
occasional streamer
pi_32104472
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:53 schreef jessie het volgende:

[..]

Dat vind ik ja.
Ik hou niet zo van agressieve mensen. En al helemaaaaaaaaaaaal niet van mensen die geld zo belangrijk vinden. En ik vind dat er een heel groot verschil zit tussen pissed en agressief zijn.
Idd, alsof Roel bergen heeft moeten verzetten voor dat geld... In tegendeel, hij werdt gematst (hij kon gewoon doorroken) en kon daar ook nog geld mee verdienen...
  dinsdag 8 november 2005 @ 23:56:23 #120
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_32104473
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoeso niet? Ik bedoel, je kunt met hem praten, je kunt dingen tegen hem vertellen, je kunt het er met hem over hebben, maar dan, klaar. Begrijp je? Snap je wat ik wil seggen?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')