quote:Op woensdag 9 november 2005 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou hoe spectaculair ik het ook vind, ik ben slapen![]()
![]()
tot morgen!
Wachten op een opdracht? Het is wel zijn geld hoor, BB heeft hem wijsgemaakt dat hij dat eerlijk had verdiend. Het zou me niks verbazen als hij wacht tot middenin de nacht en het hele huis overhoop haalt.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, idd....
Maar zolang hij geen opdracht tot terughalen heeft gekregen zou ik lekker niks doen als ik hem was.
Misschien heeft het te maken met het geld van roel.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:03 schreef scanman01 het volgende:
Er staat zelfs op een kaartje "Haastige spoed is zelden goed" en toch willen ze de oplossing nu al gaan vertellen in de dbk.
Zinloos. Roel kiest toch voor het geldquote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten hem laten kiezen tussen 10.000 euro of het meisje, net als Joost met 2 koffertjes in de DBK zetten en de rest van de bewoners mogen meekijken via de tv
Er is idd dag en nacht bewaking bij het BB huis, maar weet ook uit ervaring dat je er gewoon niet altijd op tijd bij kan zijn. Roel is niet voor niets naar de DBK geroepen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als Roel daadwerkelijk tever was gegaan waren er heus wel wat bewakerts die hem in de dwangbuis zouden douwen
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
Roel gaat naar het washok, daar lag toch het geld?
Mmm jah van dat Lieske gebeuren kan ik me niet herinneren. Dacht dat Lieske alles zelf opgebiecht had, omdat ze het niet langer voor haar kon houden?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef stil het volgende:
[..]
Hij zei dat hij nog een kleinigheid moest regelen tegen Dido, Dido wilde weten wat, toen zei Roel het spel, Dido zei wat voor spel, Roel zei toen dat ze hier toch met een spel bezig waren en dat hij het haar later wel zou uitleggen.
Heeft hij toch meer gezegd dan dat Lieske tegen Rikkert zei.
Lieske zei alleen tegen Rikkert dat ze met een dillema zat.
Yep. Het beste kun je er in gedachten alvast maar afscheid van nemen, kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, idd....
Maar zolang hij geen opdracht tot terughalen heeft gekregen zou ik lekker niks doen als ik hem was.
Menno is Mister Coolquote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef Day het volgende:
Mensen, wat gebeurt er?!?!?!!?
Zeg me alleen EEN ding? Menno is hier toch op geen ene wijze bij betrokken, toch?
Nee hoor. Ze was het geld kwijt omdat ze een hele vage opmerking tegen Rikkert had gemaakt over dat ze met een dilemma zat. Dat was alles.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef Phenomenom het volgende:
[..]
Mmm jah van dat Lieske gebeuren kan ik me niet herinneren. Dacht dat Lieske alles zelf opgebiecht had, omdat ze het niet langer voor haar kon houden?
Dan hadden ze het toch net zo goed direct bij huisman Rob in z'n handjes kunnen gevenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
geld van roel ligt toch in de droger
gelukkig maarquote:Op woensdag 9 november 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
washok gaat niet open
Dat zou ik nou weer net niet doen...kijk...hij is nu het geld tijdelijk kwijt, maar BB heeft nog niet definitief gezegd dat daarmee zijn missie mislukt is. Ik zou dus iig proberen om voor de exit van a.s. donderdag:quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nou, idd....
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Peter6000 het volgende:
Al die multi-interpretabele kaartjes
De bewoners denken dat ze morgenochtend als opdracht krijgen, een verhaaltje foutloos door te vertellen.
Deden we op de basisschool, woordjes doorfluisteren, en dan kwam er op het eind een rare zin uit. En toen hebben we het een keer expres goed gedaan, en toen kwam dus de juiste zin eruit
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zou ik nou weer net niet doen...kijk...hij is nu het geld tijdelijk kwijt, maar BB heeft nog niet definitief gezegd dat daarmee zijn missie mislukt is. Ik zou dus iig proberen om voor de exit van a.s. donderdag:
a) het geld weer terug te stelen
b) een briljante opbergplaats zoeken voor het geld
overigens denk ik dat zijn opdracht a.s. donderdag wel definitief als mislukt wordt aangeduidt door BB omdat ze het geld immers gevonden hebben, maar ja...zolang er hoop is is er hoop, dus ik zou me iig aan die laatste strohalm vastklampen zo lang die nog bestaat.
btw...het was een enerverend avondje...moet helaas gaan.....trust iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |