Dat weet niemand hier zeker, want wij weten de precieze voorwaarden van zijn rookopdracht niet. Misschien heeft BB zich heel erg ingedekt en staat in het contract dat aan alle tussentijdse opdrachten achteraf extra voorwaarden verbonden kunnen worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
Het is wel zijn geld hoor, BB heeft hem wijsgemaakt dat hij dat eerlijk had verdiend. Het zou me niks verbazen als hij wacht tot middenin de nacht en het hele huis overhoop haalt.
Ik lees het nergens, ik vertel het uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar lees je dit allemaal joh
Het is BEGRIJPELIJK gedrag!
Lezen is ook moeilijk he
Dat was helemaal een lage streek van BB inderdaad. Ze zei eigenlijk helemaal niets, heeft iig veel minder door laten schemeren als Roel tot dusverre heeft gedaan en zij kon het ten overstaan van iedereen opbiechten en inleveren. Knap lullig.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze was het geld kwijt omdat ze een hele vage opmerking tegen Rikkert had gemaakt over dat ze met een dilemma zat. Dat was alles.
ik denk het wel hetzelfde hebben ook bij lieske gefliktquote:Op woensdag 9 november 2005 00:11 schreef melke het volgende:
Ik denk dat hij zijn geld niet kwijt is. Denk dat dit een spel is
Ja, maar je kent de regels van BB. Die staan nooit vast.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wachten op een opdracht? Het is wel zijn geld hoor, BB heeft hem wijsgemaakt dat hij dat eerlijk had verdiend. Het zou me niks verbazen als hij wacht tot middenin de nacht en het hele huis overhoop haalt.
Ik bedoelde waar je las dat men het niet agressief vond.... er wordt alleen gezegd dat sommigen, zoals ik, zijn reactie begrijpenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik lees het nergens, ik vertel het uit eigen ervaring.
Teleurgesteldheid en balen is begrijpelijk gedrag een vloekwoord er hier en daar tussenook, slaan en trappen tegen muren niet.
Ja, BB vindt altijd wel een loophole. Zo hebben ze Lieske ook 5000 euro door haar neus geboord.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat weet niemand hier zeker, want wij weten de precieze voorwaarden van zijn rookopdracht niet. Misschien heeft BB zich heel erg ingedekt en staat in het contract dat aan alle tussentijdse opdrachten achteraf extra voorwaarden verbonden kunnen worden.
Ik kan me zomaar voorstellen dat BB daar vooraf rekening mee heeft gehouden.
Ja maar dat zegt niets. Ingrid is echt niet toevallig onder zijn bed gaan zoeken. Ze hebben haar duidelijk verteld dat daar iets ligt en dat moet verplaatsenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik denk het wel hetzelfde hebben ook bij lieske geflikt
Ik neem aan dat John wel 10K kan missen, dus ze zullen er toch ook niet alles aan doen de geheime missies te doen mislukken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
Dat weet niemand hier zeker, want wij weten de precieze voorwaarden van zijn rookopdracht niet. Misschien heeft BB zich heel erg ingedekt en staat in het contract dat aan alle tussentijdse opdrachten achteraf extra voorwaarden verbonden kunnen worden.
Ik kan me zomaar voorstellen dat BB daar vooraf rekening mee heeft gehouden.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
ze moeten hem laten kiezen tussen 10.000 euro of het meisje, net als Joost met 2 koffertjes in de DBK zetten en de rest van de bewoners mogen meekijken via de tv
God wat loop jij de boel hier te fucken.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
tnx, een stukje emotie uit mijn jeugd
Ja, en ze hebben eruit geconcludeerd dat ze morgen een opdracht krijgen, waarbij ze een verhaaltje foutloos door moeten vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Even over deze opdracht, de bewoners weten van elkaar wat er op de kaartjes staan?
lijkt mij ook.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef MissHobje het volgende:
Maar Roel gaat vast op zoektocht vanacht![]()
Nah en??quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh Coos. Daarnet beweerde je nog dit:![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |